2014-10-08, 02:38
Medlem
Jahannams avatar
Beskriv en eller flera white trash människor som ni känner eller har i era bekantskapskretsar. Berätta allt om de som ni anser skulle ge folket här ett gott skratt! Det finns inga regler annat än att personen ni beskriver måste existera i verkligheten inom eran bekantskapskrets.

Jag kan börja:

En tjej på 19 år som röker minst två paket cigg om dagen, har fula tatueringar/piercingar överallt, har en unge på 4 år (med en kille hon ej är tillsammans med längre) och skriver en blogg med en stor rubrik på framsidan som lyder: 19 år och mamma Hon har även en ny hårfärg varje vecka och spenderar helgerna med att posta bilder på facebook när hon "knäpper första biran"
Citera
2014-10-08, 05:36
Medlem
Missbrukare nu/blivande...stackars ungen!
Citera
2014-10-08, 08:19
Medlem
Brud på 40, ständigt vindrickande och postar hela tiden kort på FB där hon ska ta ett glas vitt. Berättar för övrigt allt annat hon gör på FB också, även när hon går och köper sexleksaker. Postar alltså nya statusar 15-20 gånger om dagen och det enda man kan vara säker på är att det aldrig innehåller något som berättas i massmedia. Enbart om sig själv.
Citera
2014-10-08, 20:36
Medlem
GemytligGentlemans avatar
En trevlig herre jag gick i lågstadiet med och inte har sett på några decennier, förutom att jag fick äran att bli tillagd av honom på stalkerverktyget facebook.

Karln har ett y-namn, hans tre systrar likaså. Som barn hade han den klassiska WT-kombinationen av att få dyra leksaker, samtidigt som inga pengar lades på hela och rena kläder eller någon form av tandvård. Killen hade ett par ruttna, genombruna tänder, vad jag minns. Äckligt utav bara helvete.

Föräldrarna jobbade, men var lite skumma. De gillade att ständigt röka inomhus och sket fullständigt i att familjens älskade kaniner och marsvin använde huset som toalett. Förutom pruttpuré från tama gnagare var huset en fullständig röra och hade en mycket säregen lukt.

När fanskapet, låt oss kalla honom Lenny, lade till mig på facebook skickade vi meddelanden fram och tillbaks för att kolla läget. Han var tillsammans med en ofrivillig Shrek-imitatör som var sjukskriven för depression och utbrändhet (hur man lyckas med det senare om man aldrig har jobbat är ett mysterium).

Själv pluggade han till grafiker och det verkade gå åt fanders, men det gjorde enligt hans egen utsago inget, eftersom Shrek snart skulle föda fram en unge med renaste WT i blodet och då hade man allt "fixat". Japp, det var ordet han så elokvent beskrev det med.

Jag ifrågasatte lämpligheten i att skaffa barn om man inte hade någon riktig inkomst. Han påpekade att de minsann hade sjukersättning, bostadsbidrag och CSN, så dem skulle det inte gå någon nöd på. Dessutom skulle ju lill-WT:n håva in astronomiska summor i barnbidrag m m. Jag gav upp, önskade lycka till och grät av äckel å oss skattebetalares vägnar.

Vidare fick jag nöjet att ta del av detaljerade statusuppdateringar ett tiotal gånger perdag om hur graviditeten fortlöpte - lite grand om bristningar, svampinfektioner och väldigt bildliga beskrivningar av hemorrojder, med allt de små gynnarna medför.

Sedan får vi inte glömma alla härliga bilder från ultraljud och på de äckliga snabbmatsmenyerna fanskapet unnade sig graviditeten igenom. "om man inte får röka LR dricka måste man juh få ha nåååååååt!" och i den stilen lät de statusar som Lenny kärleksfullt delade, ackompanjerat av romantiska kommentarer som "klart du fåj beejb! (Y)".

När ungen väl kom blev det en bildkavalkad utan dess like. Bilder på blöjor, barnvagn, filtar, mjukisdjur och framförallt påungjäveln själv. Stor var han, tydligen. Jag har ingen kolla på spädbarns normalstorlek, nen det tjatades om bamsingar och stora pojken hit och dit. Antar att McDonald's gedigna WT-husmanskost fungerar som raketbränsle för underklassfoster.

Råkade lägga en kommentar om det själviska i att skaffa barn på det allmännas bekostnad, men jag fick se mig intellektuellt besegrad av träffsäkra argument om avundsjuka och snålhet. Någon ifrågasatte storleken på min mandom och dess förmåga att stå.

Självklart fick ungen heta Liam. Nu har de en nummer två, som originelt nog fick heta Tindra.

Det är min guilty pleasure att följa Lennys arbetsfria vardag (ny utbildning pågång, nu till socionom) och att reta mig på diverse bilder från osmakliga tillställningar och statusuppdateringar som "älskar min babe!".
Citera
2014-10-09, 18:55
Medlem
Ed Geins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
McDonald's gedigna WT-husmanskost fungerar som raketbränsle för underklassfoster.
Dagens asgarv!
Citera
2014-10-14, 01:26
Medlem
Jahannams avatar
Citat:
En trevlig herre jag gick i lågstadiet med och inte har sett på några decennier, förutom att jag fick äran att bli tillagd av honom på stalkerverktyget facebook.

Karln har ett y-namn, hans tre systrar likaså. Som barn hade han den klassiska WT-kombinationen av att få dyra leksaker, samtidigt som inga pengar lades på hela och rena kläder eller någon form av tandvård. Killen hade ett par ruttna, genombruna tänder, vad jag minns. Äckligt utav bara helvete.

Föräldrarna jobbade, men var lite skumma. De gillade att ständigt röka inomhus och sket fullständigt i att familjens älskade kaniner och marsvin använde huset som toalett. Förutom pruttpuré från tama gnagare var huset en fullständig röra och hade en mycket säregen lukt.

När fanskapet, låt oss kalla honom Lenny, lade till mig på facebook skickade vi meddelanden fram och tillbaks för att kolla läget. Han var tillsammans med en ofrivillig Shrek-imitatör som var sjukskriven för depression och utbrändhet (hur man lyckas med det senare om man aldrig har jobbat är ett mysterium).

Själv pluggade han till grafiker och det verkade gå åt fanders, men det gjorde enligt hans egen utsago inget, eftersom Shrek snart skulle föda fram en unge med renaste WT i blodet och då hade man allt "fixat". Japp, det var ordet han så elokvent beskrev det med.

Jag ifrågasatte lämpligheten i att skaffa barn om man inte hade någon riktig inkomst. Han påpekade att de minsann hade sjukersättning, bostadsbidrag och CSN, så dem skulle det inte gå någon nöd på. Dessutom skulle ju lill-WT:n håva in astronomiska summor i barnbidrag m m. Jag gav upp, önskade lycka till och grät av äckel å oss skattebetalares vägnar.

Vidare fick jag nöjet att ta del av detaljerade statusuppdateringar ett tiotal gånger perdag om hur graviditeten fortlöpte - lite grand om bristningar, svampinfektioner och väldigt bildliga beskrivningar av hemorrojder, med allt de små gynnarna medför.

Sedan får vi inte glömma alla härliga bilder från ultraljud och på de äckliga snabbmatsmenyerna fanskapet unnade sig graviditeten igenom. "om man inte får röka LR dricka måste man juh få ha nåååååååt!" och i den stilen lät de statusar som Lenny kärleksfullt delade, ackompanjerat av romantiska kommentarer som "klart du fåj beejb! (Y)".

När ungen väl kom blev det en bildkavalkad utan dess like. Bilder på blöjor, barnvagn, filtar, mjukisdjur och framförallt påungjäveln själv. Stor var han, tydligen. Jag har ingen kolla på spädbarns normalstorlek, nen det tjatades om bamsingar och stora pojken hit och dit. Antar att McDonald's gedigna WT-husmanskost fungerar som raketbränsle för underklassfoster.

Råkade lägga en kommentar om det själviska i att skaffa barn på det allmännas bekostnad, men jag fick se mig intellektuellt besegrad av träffsäkra argument om avundsjuka och snålhet. Någon ifrågasatte storleken på min mandom och dess förmåga att stå.

Självklart fick ungen heta Liam. Nu har de en nummer två, som originelt nog fick heta Tindra.

Det är min guilty pleasure att följa Lennys arbetsfria vardag (ny utbildning pågång, nu till socionom) och att reta mig på diverse bilder från osmakliga tillställningar och statusuppdateringar som "älskar min babe!".

Hahaha! Herrejävlar vilket asgarv jag drog efter att ha läst detta
Citera
2014-10-14, 12:46
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:

Karln har ett y-namn...

Haha! Tack før ett gott skratt. Den satt mitt i prick, klockren beskrivning!
Citera
2014-10-17, 01:39
Bannlyst
Har en polare som hävdar att det är WT att åka på kryssningar. Men åker mer än gärna på kryssningar.
Citera
2014-10-17, 02:38
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleggfaN
Har en polare som hävdar att det är WT att åka på kryssningar. Men åker mer än gärna på kryssningar.

Så han har ett WT i sin bekantskapskrets. Trevligt.
Citera
2014-10-17, 02:53
Medlem
NamnlosBarns avatar
Blond morsa som är sambo med en afrikan.
De har två söner som har typiskt WT namn Zakarias och Jacob ( Ryser )
Morsan röker som en skorsten och postar tusentals bilder på hennes barn
På facebook och skriver totalt ointressanta inlägg som..
Idag gick jag till vårdcentralen med Zakarias och nu är jag redo för en kopp kaffe
Citera
2014-10-18, 18:02
Medlem
En tjej jag gick i skolan med och tvingades umgås med i mellanstadiet. Hon kom från en fattig familj där farsan jobbade långt borta (ett jobb som är välbetalt men av nån anledning levde de inte gott ändå). Morsan är för övrigt den vanliga WT:n med färgat hår, kedjerökare, fallfärdigt hus och pojkvänner. Hursomhelst, vi ska inte ens tala om hur ful den här tjejen är, framförallt när hon var barn. Såg missbildad ut. Hon var totalt usel i skolan och gnällig så in i helvete. Jävlades jämt med mig. Hon bytte skola sen men vet att betygen var åt helvete. Hon blev gravid och fick barn när hon var 14/15. Självklart består hennes facebook av fula närbilder på ungen där det står att ungen är det bästa som finns. Ungen har dessutom ett populärt astrid lindgren namn...
Citera
2014-10-18, 19:51
Medlem
ReiseReises avatar
En tjej som gick i min klass, alltid dalig attityd och upprorisk, en san dar som alltid skulle leka med en tandare pa lektionstid och har en stor tatuering pa svanken. Nar man sag henne ute pa nattklubben hade hon sa lite klader pa sig som mojligt, tight laderkjol osv och fick alltid med sig nagon. Hoppade sedan av gymnasiet.

Nu har hon skaffat en kille, de gifte sig nar hon var 20? Nu ar hon 23 och har 2 barn. Hon har dopt dem till massa javla konstigt som Faith eller Star

Postar bara massa skit pa FB om hur underbart hennes liv ar , som om hon maste paminna sin omgivning (eller sig sjalv?) utifall att vi skulle glomma bort.
Senast redigerad av ReiseReise 2014-10-18 kl. 20:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in