2014-10-05, 19:05
Medlem
Cameltotems avatar
Generellt sett så har invandrarmän väldigt manliga och konservativa syner och intressen i livet.

Svenska män har aldrig varit kända för att vara just manliga om man inte bortser från vissa norra delar i landet. Eftersom genus pöbeln gör allt för att förstöra det manliga könet så undrar jag helt enkelt om vi kan tacka invandringen som ett stopp eller åtminstone dra ut på tiden.

Jag har väldigt svårt att se hur en hårig bitter gubbe från Mellanöstern kommer acceptera könslekarna i Sverige utan kommer uppfostra sin son som man alltid har gjort. Medans pappa Johan inte ser något problem med att sin son endast leker med hästar och klär sig i klänning.

Vad tror ni?
Citera
2014-10-05, 19:10
Medlem
Vilket jävla skitsnack om svenska män! Kvinnor över hela världen älskar dem och det beror banne mig inte på att de är omanliga utan på att de är underbara!
Senast redigerad av Varmare 2014-10-05 kl. 19:14.
Citera
2014-10-05, 19:11
Medlem
nabbolbs avatar
Jag tror inte ett skvatt på att små pojkar någonsin skulle vilja leka med hästar! Men du har nog rätt i att vi har babbarna i ryggen när det gäller motstånd mot feminism.
Citera
2014-10-05, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Generellt sett så har invandrarmän väldigt manliga och konservativa syner och intressen i livet.

Svenska män har aldrig varit kända för att vara just manliga om man inte bortser från vissa norra delar i landet. Eftersom genus pöbeln gör allt för att förstöra det manliga könet så undrar jag helt enkelt om vi kan tacka invandringen som ett stopp eller åtminstone dra ut på tiden.

Jag har väldigt svårt att se hur en hårig bitter gubbe från Mellanöstern kommer acceptera könslekarna i Sverige utan kommer uppfostra sin son som man alltid har gjort. Medans pappa Johan inte ser något problem med att sin son endast leker med hästar och klär sig i klänning.

Vad tror ni?

"Genustramset" kommer snart att upphora.

Gudrun Schyman ar "Stalinist-kommunist" anda in i sjalen! Fi har "sjalvdott"

Invandringen kommer inom kort att skapa problem som ar "olosbara". Kom da ihag vilket parti som forsokte stoppa "vansinnet". Inte var det Fi...
Citera
2014-10-05, 19:20
Bannlyst
Svenska män anses nog vara väldigt manliga av sig om du jämför med resten av världen.

Nåväl. En rygghårig bitter pappa med mycket gles skäggväxt från Mellanöstern tvingas att lära sina söner att leka med hästar och klä sig i rosa klänningar om han ska få någon status i Sverige.
Citera
2014-10-05, 19:28
Medlem
Babianens avatar
Det finns många mesiga invandrar-män också men en invandrar-man kan inte få en invandrar-kvinna om han inte ställer upp på konservativa könsroller (mannen jobbar och bestämmer, kvinnan är hemma). Det är invandrar-kvinnor som kommer bli mer konservativa och de kommer driva invandrar-män till att bli mer konservativa.
Citera
2014-10-05, 19:29
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vilket jävla skitsnack om svenska män! Kvinnor över hela världen älskar dem och det beror banne mig inte på att de är omanliga utan på att de är underbara!

Har inte riktigt samma erfarenhet, kvinnor jag känt utomlands som har erfarenhet av svenska män tycker att de är snygga som fan, men tillägger att något saknas på nära håll.

Självklart så är det mixad när det gäller åsikter och alla män är inte fjolliga Söderbor som följer feminismens bibel, men detta är i alla fall något jag hört flertalet gånger.

Tror å andra sidan definitivt att svenska män i vilket fall står över håriga araber som närmast ses som en ful karikatyr av manlighet. Svenska män lever dock inte upp till sin fulla potential.
Citera
2014-10-05, 19:30
Medlem
Citat:

Vad tror ni?

eh? vikingar någon?

Och ursäkta men vilka samhällen i världen är bland det mest harmoniska, välfungerande och stabila?
hmm? Var någonstans vill alla dessa fantastiskt lyckade män fly någonstans när det osar hett i sina egna "lyckade" samhällen?
nå?

Nordiska män är självklart manliga till tusen, eftersom de byggt och fixat detta lilla välordnade paradis till land vi lever i, tillsammans med sina donnor. Detta land funkar och folk är trygga, fredliga varelser som klaffsar runt i snömodden och visar respekt och hänsyn till folk och fä och jobbar och fadrar på. Snacka om överlägset manlig funktionalitet. Kommer snart din håriga mellanöstern man fatta om du ger honom några år.
Citera
2014-10-05, 19:32
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Beror på vad du menar med manlighet.
Rent anatomiskt så står vi oss ganska bra mot mellanöstern och Somalia

Är ingen personlig fan av feminism jag heller, men låter lite dumt när du säger att de skulle skydda oss från feminism.

Invandrarmän är ju en inspiration till feminism! allt de gör är ju så satans dumt och primitivt, och när de ens försöker sig på något manligt så känner man redan så mycket avsky att man har större motivation att hellre sluta upp med bögarna i innerstan i Stockholm än att ta avstånd från feminism.

Feminism kommer därmed fortsätta förstärkas då dessa mellanösternmän förstör manliga könets rykte med sina primitiva ritualer/seder.
Citera
2014-10-05, 20:27
Medlem
Alltså är du allvarlig? Snacka om generalisering! Men ska vi ändå hålla på med dessa generaliseringar så kan jag ju kontra med att invandrarmän slår sina barn, så svaret på din fråga är att svenska män är dem bästa! Jag tycker att svenska män är manliga och skulle aldrig välja en invandrarkille framför en svensk man.
Citera
2014-10-08, 21:55
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:

Vad tror ni?

Så är det säkerligen, F! exempelvis har ju nästan allt sitt stöd hos unga kvinnor och kvinnor i vita stadsdelar, i princip inget i invandrarghettona. Detta är ju riktigt underligt, eftersom de sistnämnda rimligen är de absolut mest förtryckta och i behov av feminism i hela Sverige.

Inom några årtioenden kommer vi få en riktigt rolig situation med massor med feministiska vänsterkvinnor, välfärdsblattar och högermän som röstar fram riktigt underliga konstellationer i riksdagen.

Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Och ursäkta men vilka samhällen i världen är bland det mest harmoniska, välfungerande och stabila?
hmm? Var någonstans vill alla dessa fantastiskt lyckade män fly någonstans när det osar hett i sina egna "lyckade" samhällen?
nå?

Nordiska män är självklart manliga till tusen, eftersom de byggt och fixat detta lilla välordnade paradis till land vi lever i, tillsammans med sina donnor. Detta land funkar och folk är trygga, fredliga varelser som klaffsar runt i snömodden och visar respekt och hänsyn till folk och fä och jobbar och fadrar på. Snacka om överlägset manlig funktionalitet. Kommer snart din håriga mellanöstern man fatta om du ger honom några år.

Ett väldigt lustigt påstående från någon som vill att svenskarna sakta ska dö ut och ersättas med miljontals rasfrämlingar.

Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Alltså är du allvarlig? Snacka om generalisering! Men ska vi ändå hålla på med dessa generaliseringar så kan jag ju kontra med att invandrarmän slår sina barn, så svaret på din fråga är att svenska män är dem bästa! Jag tycker att svenska män är manliga och skulle aldrig välja en invandrarkille framför en svensk man.

Det är ju sunda värderingar.

Citat:
Ursprungligen postat av nabbolb
Jag tror inte ett skvatt på att små pojkar någonsin skulle vilja leka med hästar! Men du har nog rätt i att vi har babbarna i ryggen när det gäller motstånd mot feminism.

Säkerligen, fast de är ju otäcka och obehagliga på andra sätt istället.
Citera
2014-10-08, 22:06
Medlem
Citat:

Fast vi står inför en ekonomisk kris. Se den här bloggen så kan du förstå.

http://cornucopia.cornubot.se/

Det är inte helt säkert det kommer vara ett paradis mycket länge till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in