Citat:
Ursprungligen postat av
Cameltotem
Generellt sett så har invandrarmän väldigt manliga och konservativa syner och intressen i livet.
Svenska män har aldrig varit kända för att vara just manliga om man inte bortser från vissa norra delar i landet. Eftersom genus pöbeln gör allt för att förstöra det manliga könet så undrar jag helt enkelt om vi kan tacka invandringen som ett stopp eller åtminstone dra ut på tiden.
Jag har väldigt svårt att se hur en hårig bitter gubbe från Mellanöstern kommer acceptera könslekarna i Sverige utan kommer uppfostra sin son som man alltid har gjort. Medans pappa Johan inte ser något problem med att sin son endast leker med hästar och klär sig i klänning.
Vad tror ni?
Så är det säkerligen, F! exempelvis har ju nästan allt sitt stöd hos unga kvinnor och kvinnor i vita stadsdelar, i princip inget i invandrarghettona. Detta är ju riktigt underligt, eftersom de sistnämnda rimligen är de absolut mest förtryckta och i behov av feminism i hela Sverige.
Inom några årtioenden kommer vi få en riktigt rolig situation med massor med feministiska vänsterkvinnor, välfärdsblattar och högermän som röstar fram riktigt underliga konstellationer i riksdagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Och ursäkta men vilka samhällen i världen är bland det mest harmoniska, välfungerande och stabila?
hmm? Var någonstans vill alla dessa fantastiskt lyckade män fly någonstans när det osar hett i sina egna "lyckade" samhällen?
nå?
Nordiska män är självklart manliga till tusen, eftersom de byggt och fixat detta lilla välordnade paradis till land vi lever i, tillsammans med sina donnor. Detta land funkar och folk är trygga, fredliga varelser som klaffsar runt i snömodden och visar respekt och hänsyn till folk och fä och jobbar och fadrar på. Snacka om överlägset manlig funktionalitet. Kommer snart din håriga mellanöstern man fatta om du ger honom några år.
Ett väldigt lustigt påstående från någon som vill att svenskarna sakta ska dö ut och ersättas med miljontals rasfrämlingar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.smarta
Alltså är du allvarlig? Snacka om generalisering! Men ska vi ändå hålla på med dessa generaliseringar så kan jag ju kontra med att invandrarmän slår sina barn, så svaret på din fråga är att svenska män är dem bästa! Jag tycker att svenska män är manliga och skulle aldrig välja en invandrarkille framför en svensk man.
Det är ju sunda värderingar.
Citat:
Ursprungligen postat av
nabbolb
Jag tror inte ett skvatt på att små pojkar någonsin skulle vilja leka med hästar! Men du har nog rätt i att vi har babbarna i ryggen när det gäller motstånd mot feminism.

Säkerligen, fast de är ju otäcka och obehagliga på andra sätt istället.