Citat:
Ursprungligen postat av
Injectionz
Jag vet inte om man kan kalla TV underhållning öht, mest trams som man inte är jätteintresserad av och finns där som någon typ av tidsfördriv. Vill man se något kan man välja och vraka på nätet. Där kan man även bestämma om man vill bli influerad av PKism och annan trams eller inte. Finns ju inte direkt många program som är PI.
Med tanke på bara min tracker för tv-serier erbjuder nästan 14 000 olika tv-serier så vågar jag lova att det finns en shitload av underhållande saker. Det är en jävla skillnad på att "titta på tv" och att "titta på tv-program". Menar du att Sons of Anarchy är PK? Breaking Bad kanske? Eller Game of Thrones? Eller serier som Penn & Teller Bullshit? Sen om man hämtar majoriteten av sina åsikter från vad som sänds på tv så är man nog fel ute.
Citat:
Det handlar inte om att någon jude skulle sitta bakom all hjärntvätt, det handlar om åsikter/tankar/värderingar som prackas på en utan att man ens bett om det.
Absolut men titta på saker som intresserar dig då istället för saker som du stör dig på. Sen är ju inte allt som är PK det för att vara just PK utan bara för att det råkar vara så. Allt och alla har inte en agenda.
Citat:
Ursprungligen postat av
ZethMalkovi
Detta är phenomenet "jag har inte facebook" , jag "tittar inte på tv" , jag behöver ingen "smartphone"
Jag sticker minsann ut och låter mig inte följa med i "modet"
Jag är speciell!
Eller hur? Sen 'r det ju som jag säger skillnad på att "titta på tv" och på att "titta på tv-program" Där det förra är det passiva skedmatningssättet där man sätter sig i soffan och tittar på det som erbjuds och det senare är det som du skriver här nedan.
Citat:
Tittar inte heller så mycket på TV, laddar hem det jag vill se eller youtube. Anledningen är alltså att det finns smidigare alternativ än det fanns för 15 år sedan.
För min del så skiter jag ju i om folk vare sig tittar på tv eller på tv-program. Det som är störande är hipsterattityden.