2005-09-11, 01:42
Medlem
Han har fått 40 Pm av folk som vill köpa/se mer filmer.
Janne väcks och iden läggs fram.

Du,vi kan göra fler filmer,sälja och ha vårat eget kanrkparadis här.
Vi behöver inte ens gå ut ur lägenheten.Kranen får komma hit!

JAnne: ja fan vilken ide.
Snuten ligger ju där så det är bara och sätta igång.
Med det sätter Janne en strumpbyxa på huvudet,drar ner
brallerna,sätter på kameran och börjar knulla Snuten
i ett hål i bakhuvudet.
Citera
2005-09-11, 01:48
Medlem
Nemesis1s avatar
Bertil hoppar upp och ner av förtjusning! "Vi gör en dokusåpa! Jag fick tag på en webcam vid mitt förra bryt, den ligger här nånstans! Vi skall bli rika!"
Citera
2005-09-11, 02:57
Bannlyst
[jag måste ju ifrågasätta hur nemesis1 kunde vinna då mitt inlägg kom 11 minuter tidigare än hans!?!?!?] Jävla diskriminering, min var enkel att hänga på också ju!
Citera
2005-09-11, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
[jag måste ju ifrågasätta hur nemesis1 kunde vinna då mitt inlägg kom 2 minuter tidigare än hans!?!?!?] Jävla diskriminering, min var enkel att hänga på också ju!

Det börjar bli sent.
Vi tar fighten ihop imorgon.
Gå och lägg dig nu.
Det ska jag göra.God natt!
Citera
2005-09-11, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Det börjar bli sent.
Vi tar fighten ihop imorgon.
Gå och lägg dig nu.
Det ska jag göra.God natt!

Okidoki, mitt inlägg kom ju 11 minuter tider än hans tiloned
Jag fsöstår nite hur hans inlägg kan 2vinna"?`?
Jaja ogndatt!
Citera
2005-09-11, 13:42
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
[jag måste ju ifrågasätta hur nemesis1 kunde vinna då mitt inlägg kom 11 minuter tidigare än hans!?!?!?] Jävla diskriminering, min var enkel att hänga på också ju!
Haha! va känslig är inte du då? Eftersom det var han som startade tråden, så lät jag han vinna.. inge mer OT nu.. vad har hänt med Jennifer?
Citera
2005-09-11, 13:49
Medlem
Nemesis1s avatar
Jennifer är riktigt påtänd och har just haft gruppsex med några pizza-libaneser och snutar... Plötsligt får hon en impuls att rycka åt sig en batong av en snut, eftersom hon senare vill använda batongen som dildo... Sakt och gjort, Jennifer springer iväg naken ut på gatan med batongen medan den nakna snuten springer efter... Pizza-libaneserna springer efter de med, för de har fått för sig att snutarna vet för mycket om deras pizzeria och vill därför ge dem stryk...
Citera
2005-09-11, 14:53
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jennifer är riktigt påtänd och har just haft gruppsex med några pizza-libaneser och snutar... Plötsligt får hon en impuls att rycka åt sig en batong av en snut, eftersom hon senare vill använda batongen som dildo... Sakt och gjort, Jennifer springer iväg naken ut på gatan med batongen medan den nakna snuten springer efter... Pizza-libaneserna springer efter de med, för de har fått för sig att snutarna vet för mycket om deras pizzeria och vill därför ge dem stryk...

Jennifer viker ut på en skogsväg för att unkomma poliserna och libanserna...
Efter hon sprungit en stund så hör hon plötsligt ett väldigt stönande och stånkande...

-Janne! Vad gör du här, och vad gör du, och vem har du med dig?
skriker jennifer.

Janne står och våldsknullar en silvertejpad boll i nått som ser ut som ett arselhål med en stor gren...

-öööööh, jaaa, alltså, det är inte som det ser ut... jag hittade den här stora högen med silvertejp, sen tyckte jag att... ehhh... hrrrrm... jag tappade ner en gubbe tjack i hålet som var här i bollen så nu försöker jag fiska upp det med den här grenen... och det här är ju min gamle polare bertil, han, ehh, spelar in en dokumentärfilm åt tv, det är därför han filmar.... just nu filmar han... intressanta objekt i skogen....
Men varför är du naken, och varför rinner det något vitt mellan benen på dig? Har du fått någon könssjukdom?

Jennifer säger att hon har tagit så mkt tjack så det rinner ur henne, och hon tyckte det var så varmt å skönt ute så hon inte behövde några kläder...
Janne, som den tjacktorsken han är, slänger sig genast på marken å slickar upp all "tjack" mellan hennes ben...

Nej fan va hungrig jag är, säger bertil å slänger kameran i skogen och börjar vandra till närmaste snabbmatskedja..

Än en gång blir Janne och Jennifer lämnade ensama.

-Brrrr, vad kallt det vart nu. säger jennifer.

-Jag har vart med i scouterna, kom så bygger vi ett moss-tält...

Janne börjar darrigt men frenetiskt bygga upp sitt tält av barr, kottar bark och pinnar...

-Titta där borta, det lyser, det är ett hus därborta, ska vi inte kolla om det är nån hemma? säger jennifer

-Nej fan käften slyna, jag har ju för fan nästan byggt klart skiten, skriker janne å ger jennifer en sån bitchslap så hon fladdrar som en fluga som blivit träffad av en flugsmälla i backen.

Janne ångrar sig i nästa sekund och vill oxå kolla upp huset, jennifer får han släpa med sig efter som hon svimmat efter den hårda smällen....

Många leriga och jobbiga steg senare så är dom framme vid huset, janne plingar på dörren och vem är det som öppnar om inte....
Citera
2005-09-11, 14:57
Medlem
Cykletratt vinner.
Han har mest fantasi och skriver på
ett sätt som får mig att garva i alla väder.

Jag har gått ner i en svacka p.g.a familjeproblem.
Så jag är numera pensionerad och kommer inte
skriva mer i tråden
Citera
2005-10-08, 15:14
Medlem
jag uppar tråden.

Nån som orkar skriva mer?
Citera
2005-10-08, 16:09
Medlem
Cykeltratts avatar
- Godag och välkomen in i vår varma stuga.

Det är socialdemokraternas röstningsfond som har öppnat en ny lokal ute i skogen.

Majvor 89 år gammal med syn lika med noll är där ute ensam och samlar in pengar med hembakta bullar och nybryggt kaffe.

Janne och Jennifer kliver glatt in i stugan.

- Oj vad fint du har käre tant, säger jennifer.

-VAAAAA säger du?! Majvor har lite problem med hörseln oxå...
Sätt er ner så skaaa jag hämta in eeeen liten kopp kaffeeee... säger hon med så darrig röst så man tror hon redan är död.

Janne och jennifer sätter sig ner i soffan och väntar.

...och väntar...

...och väntar...

-Vafan är kärringen frågar Janne surt...
-Nej jag vet inte, gå in och kolla, jag orkar inte röra mig en meter.

Janne är så sugen på 2 kannor kaffe och en svag nyans av AT börjar närma sig sin kropp... nästan ute i köket så hör han plötsligt..

PANG!

Janne springer ut i köket, och på golvet ligger Majvor, som sträckt sig efter kaffet ståendes på en stol och tippat, med huvet före in i kaminen...

-Jennifer!!! den gamle damen här har nog vrickat... nacken tror jag!

Jennifer kommer utspringandes å känner efter pulsen...

-Hon är död! Döda du henne!
-Nej fan jag svär! hon måste ha vurpat! Jaja det är sånt som händer... nu kollar vi om kärringen har nå ätbart...

Dom rotar systematiskt igenom huset, plötsligt öppnar dom en kökslucka:

-Ett medicinskåp!!
Citera
2005-10-08, 17:37
Medlem
Jennifer hoppade av skolan efter 4:an och var inget
att hänga i granen bär hon pluggade.
Hennes läsförståelse var på noll,likaså Jannes.

Janne och Jennifer tittar häpet in i medecinskåpet.
KNARK!utbrister båda 2 plötsligt.
I skåpet finns det Trombyl,Inotyol,Pulmicort,Durogesic och Morfin.

Dom sätter i sig hela skiten och sätter sig ner och väntar på effekterna.
Helt plötsligt släpper Janne en redig brakare.
Helvete Janne!Jävla äckliga gubbjävel!

Janne kutar in på toan för att göra sig av med ovälkomligheterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in