2014-12-28, 17:35
Medlem
YoungTonys avatar
Utav alla de finska flickor jag träffat har jag fått enorma zigenar-vibbar av vilket avskräckt mig totalt från att testa på. Sedan är svenska tjejer snyggare än finska tjejer, det är fakta.
Tycker dock det är väldigt mysigt att lyssna på finlandssvenska, inte lika mysiga att kolla på.
Citera
2014-12-28, 17:48
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Utav alla de finska flickor jag träffat har jag fått enorma zigenar-vibbar av vilket avskräckt mig totalt från att testa på. Sedan är svenska tjejer snyggare än finska tjejer, det är fakta.
Tycker dock det är väldigt mysigt att lyssna på finlandssvenska, inte lika mysiga att kolla på.

Zigenare och etniska finnar är långt ifrån samma sak.
Citera
2014-12-28, 18:00
Medlem
YoungTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Zigenare och etniska finnar är långt ifrån samma sak.
Grattis! helt rätt! Jag sa inte emot det heller, jag sa att de finskor jag träffat gett ifrån sig starka ziggisvibbar, inte att de var zigenare...
Citera
2014-12-28, 18:04
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Grattis! helt rätt! Jag sa inte emot det heller, jag sa att de finskor jag träffat gett ifrån sig starka ziggisvibbar, inte att de var zigenare...

Att säga att muslimknullare som LionQueen88 ger zigenarvibbar är en förolämpning mot zigenare.
Citera
2014-12-28, 18:14
Medlem
Smaken e som baken...Finnar o Svenskar e det ingen större skillnad på utseendemässigt...
Dock kommer ett STORT minus på finskorna

Så fort dom öppnar käften! ..SPRÅKET ! Finskan tillhör ju inte det sexigaste direkt
Då vänder jag hellre blickarna västerut mot Norge..
Där finns det fagra damer o med sin norska e det så sexigt alltså
Citera
2014-12-28, 21:47
Medlem
stripesssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Är du svensk? Sverigefinskor verkar för det mesta vara intresserade av sådana som heter Muhammed i andranamn... LionQueen eller vad hon nu kallar sig här på forumet är ett notoriskt exempel.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Helena_Benaouda
Hur ligger det till med helfinskor då?
Det där exemplet du gav måste vara en one-of-a-kind. Kan inte tänka mig att MENA invandrare går hem nånstans bland nordiska tjejer.
Citera
2014-12-28, 22:19
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Dog över en ung blond konststudentska i Helsingfors. Jo, det var trevligt, men någon svenska kunde hon inte.
Citera
2015-12-31, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Som invandrare från Finland upplever jag svenskor som havandes bättre ytliga förutsättningar för snygghet. Men svenska tjejer har alla samma stil och sällan ens en egen åsikt om nånting. Ur raggningssynpunkt är finskor lättare eftersom de i högre grad är sexuella subjekt än svenskor som är mer objekt. Med finska tjejer behöver man som kille inte hela tiden vara den drivande parten utan man kan låta sig föras och låta henne leda emellanåt utan problem. Eftersom jag är uppvuxen med finskor är jag inte förvånad att min tjej( som är svenska) anses "vulgär" och "grabbig" men också "modig" och "driven" av sina tjejkompisar. Jag behöver liksom raka puckar för att kunna fungera i en relation.
Det är också min erfarenhet från dejtingsiter. Mera driv och drag i finska kvinnor. Inte rädda för att umgås med killar osv. Surar inte till om man är lite fräck
Citera
2016-01-01, 14:44
Medlem
meganegerdases avatar
Jag har några finska snygga kvinbliga vänner på instagram. Vi följer varandra.

Därför har det i flödet bland de mina vänner följjer kommit upp rätt mycket finska tjejer på senaste, och ta mig fan vad det ändrat min bild av finskor!

De jag sett irl har till 90% varit skitfula och sen 10% riiiktigt snygga. Jämfört med swe där fler tjejer är average.

På instagram är fan majoriteten finskor riktigt snygga, kanske för att det bara är snygga som langar selfies men ändå
Citera
2016-01-01, 15:53
Medlem
KalleNixons avatar
Finlandsvenska tjejer ÄR djäkligt snygga..snyggare än rikssvenska, troligtvis för att de nästan alltid har några droppar purfinskt blod i sig. Purfinska tjejer däremot är inte lika snygga..grövre drag och mer "stabbiga" generellt än tjejer i Sverige..men finskorna är mer rejäla och har bägge fötterna på jorden. Svenskorna är mer pimpinetta och "flickaktiga". Däremot kan blandningar mellan det riksvenska och purfinska bli riktigt snygga..det bästa från två världar, gällande både inre och yttre egenskaper sas. Läste en undersökning om att de förhållanden som håller längst är mellan svenska män och finska kvinnor.

Exempel på en snygg finlandsvensk tjej: Hanna Ek

http://imageshack.com/a/img911/2312/CHYctG.jpg
Senast redigerad av KalleNixon 2016-01-01 kl. 16:00.
Citera
2016-01-01, 16:03
Bannlyst
Finska tjejer har grymma kroppar många gånger och roligare i sängen än tråkiga, bittra opassioneerde svenska tjejer
Citera
2016-01-01, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eero94
Kanske ni som inte kan få snygga tjejer i Sverige, borde dejta finska tjejer? Dom föredrar svenska killar före finska killar och pratar svenska. Jag är själv finsk och jag vet att finska tjejer är precis lika snygga eller snyggare än svenskor. Vet inte varför svenskar verkar tycka att finska tjejer är så fula? Kanske är de främst alkoholister som åker på färjan till Sverige? Gå ut på nattklubb I Åbo eller Helsingfors och ni fattar att vi faktiskt har världens snyggaste tjejer! Våra tjejer är klassiskt sköna och medans era tjejer är för långa och har maskulina drag då ni faktiskt är vikingar.

Här finns det några VANLIGA snygga finska tjejer (ej modeller)

http://instagram.com/p/r2RP-fmOOc/?modal=true
http://instagram.com/p/sxahIArJ4I/?modal=true
http://instagram.com/p/seid-YQagB/?modal=true

Eller tycker ni dom är fula? Iaf de här tjejerna ser man alltid på vardagen. Och ursäkta min dåliga svenska.

Pest eller kolera enl. min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in