Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-03, 11:41
Medlem
konstits avatar
Hmm... med senaste builden kan man inte deleta en network connection ? Det var ganska obra just idag, då en bugg i anyconnect löses bäst och snabbast med att göra just det, ta bort förbindelsen.

Tja, inget arbete hemmafrån idag då
Citera
2015-05-03, 15:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Hmm... med senaste builden kan man inte deleta en network connection ? Det var ganska obra just idag, då en bugg i anyconnect löses bäst och snabbast med att göra just det, ta bort förbindelsen.

Tja, inget arbete hemmafrån idag då

Eller så kan man köra en färdig Windows-version istället för en testversion och sluta upp med att skriva gnälliga inlägg om det på internetforum. Vilka stolpskott det finns.
Citera
2015-05-03, 16:13
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Fett nock, senaste uppdateringen tog 30 min, innan har det tagit typ 1-2 timmar.
Så jag kör denna fast det är kvällen.

Edit: det gick snabbt, vilka förbättringar ska man uppleva?
Startmenyn blir större och större....

Du kan ju ändra storlek på startmenyn?
Citera
2015-05-03, 16:24
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jag la in classic shell och är nöjd med den.
Citera
2015-05-03, 20:53
Medlem
Dr.Krabbas avatar
Min startmeny har slutat funka, händer noll när jag trycker på menyknappen och inget när jag trycker på windowsknappen på tangentbordet. Idéer?

Build 10074
Citera
2015-05-03, 23:38
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krabba
Min startmeny har slutat funka, händer noll när jag trycker på menyknappen och inget när jag trycker på windowsknappen på tangentbordet. Idéer?

Build 10074

Verkar som om det sker efter dvala... Strömstyrningsskemat funkar inte optimalt ?
Citera
2015-05-03, 23:40
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Eller så kan man köra en färdig Windows-version istället för en testversion och sluta upp med att skriva gnälliga inlägg om det på internetforum. Vilka stolpskott det finns.

Stolpskott som i en tråd som omhandlar en inte utgiven version tycker man skall köpa den ?
Det här är inte gnäll, men enkelt sagt en tråd som handlar om buggar i i en beta.

Stolpskott.
Citera
2015-05-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus

Hur gör man det?
Hittar en knapp som heter anpassa, men det är "gråad"
Citera
2015-05-05, 20:49
Medlem
Dr.Krabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Verkar som om det sker efter dvala... Strömstyrningsskemat funkar inte optimalt ?

Tror det hände efter att jag gjorde en refresh.

Nån idé om hur man kan lösa det? Teknisk idiot som man är försökte jag ändra i power management till high preformance, men det hjälpte inte.
Citera
2015-05-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mailmannen
Hur kan du säga att win8 är skit? Win8 kräver mindre minne och processorkraft och batteri än windows 10 för att köras och apparna kan man ta bort och installera en startmeny om man så vill. Skulle nog säga att du är ganska okunnig, och även om det inte är långt kvar till release så är windows8 mycket bättre än vad windows10 är. Vill man köra windows10 när det blir bättre än 8an så rekommenderar jag att vänta till release.

Och när släpps den?
Citera
2015-05-07, 19:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GMD
Och när släpps den?

I juli som det verkar just nu.
Citera
2015-05-09, 14:29
Medlem
1FFs avatar
Windows 10 forever - http://www.majorgeeks.com/news/story/microsoft_says_windows_10_is_the_last_version.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in