Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-17, 19:01
Medlem
Fungerar alla Windows funktioner efter den här guiden? (FB) Bli INTE en del av Windows 10 botnet. Här är en guide på allt som krävs.

Om det inte fungerar kanske dessa inte är så bra att använda ändå.
Citera
2015-08-17, 19:19
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
När jag uppdaterade hade jag backuppat allt men hade massor kvar på skrivbordet. Allt det som låg där fanns kvar efter installationen, så allt på C: verkar inte försvinna ändå.

Dock laggar datorn ordentligt som jag skrev två sidor tidigare med genomskinliga högerklicksmenyer utan text

Gör en ren ominstallation eller prova - http://www.thewindowsclub.com/windows-10-problems-issues
Citera
2015-08-17, 19:27
Medlem
Godseyes avatar
Uppgradera till Win 10 på fulaktiverad win 7?

Jag kör en version av Win 7 Ultimate som inte är helt laglig. Använder en aktivator så Win 7 tror att det är genuine. Frågan är nu om jag kommer "åka dit" när jag försöker uppgradera till 10? Och hur blir det med mitt Office 2013?
Citera
2015-08-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godseye
Jag kör en version av Win 7 Ultimate som inte är helt laglig. Använder en aktivator så Win 7 tror att det är genuine. Frågan är nu om jag kommer "åka dit" när jag försöker uppgradera till 10? Och hur blir det med mitt Office 2013?
Frågan har varit uppe flera gånger tidigare; JA, DU KAN UPPGRADERA WINDOWS!!!
Citera
2015-08-17, 20:30
Medlem
Jag har problem med att importera mina bilder från min systemkamera. Det spelar ingen roll om jag går via Lightroom eller mappar upp minneskortet via den här datorn. Det står bara att minneskortet är tomt. Däremot om jag sätter SD-kortet i en USB-sticka eller slänger in det i en annan dator med annat operativsystem så fungerar det utmärt. Alla drivare på datorn är up-to-date. Jag hittar inga nya separata drivare till min Nikon kamera.

Jag gjorde några google-sökningar o det verkar inte bara vara jag som har importproblem i Windows 10.
Citera
2015-08-17, 20:40
Medlem
Gick bra för mig
Citera
2015-08-17, 21:21
Medlem
då e frågan... vf vill ni jönssar ha windows 10 ? vill ni övervakade av microsoft frivilligt elr va ere som försigår.
Citera
2015-08-17, 21:56
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
då e frågan... vf vill ni jönssar ha windows 10 ? vill ni övervakade av microsoft frivilligt elr va ere som försigår.
Det är skönt att bli tagen bakifrån, du borde prova det någon gång.
Citera
2015-08-17, 23:17
Är det någon som har problem att installera uppdateringar i Windows 10, fastnat på en uppdatering jag inte kan installera, datorn startas om, sen när Windows 10 laddar, kommer det upp efter en stund "Wiindows kunde inte slutföra uppdateringarna ändringar ångras stäng inte av datorn" Sen startas datorn om, och samma meddelande kommer upp igen, efter en loop av detta som pågår över 5 minuter, så kan jag logga in och använda datorn igen, men uppdateringen kan inte installeras i ett nytt försök, utan samma sak händer igen.

Sen har jag märkt att Twitch streams audio och video är ur sync, aldrig märkt det förut i windows 7, vet ej om det är ett driver issue, eller om det alltid varit så.
Citera
2015-08-18, 03:45
Medlem
Någon som fått till Adblock med Mircosoft Edge?
Citera
2015-08-18, 07:57
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Martini
Någon som fått till Adblock med Mircosoft Edge?

Kan man få till tillägg i Edge? Jag tycker det är en eminent webbläsare, men utan tillägg kan jag tyvärr inte migrera.

-

Kanske precis som alla andra, men jag har inte haft några som helst problem med uppgraderingen på ett antal datorer och surfplatta. Tycker hela processen skötts smidigt.
Citera
2015-08-18, 13:54
Medlem
MartinStLouiss avatar
Så även om man inte har ett genuint Windows 7 så kan man få uppdatera gratis till ett Windows 10? Sen undrar jag om exempelvis Steam osv. fungerar felfritt på Windows 10
Senast redigerad av MartinStLouis 2015-08-18 kl. 14:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in