Tjenare alla Flashbackare! För några dagar sedan så märkte jag att jag var lite blå på halsen, tänkte att det inte var något märkvärdigt, trodde att jag kanske hade gjort något på fyllan eller nått. Men nu några dagar senare så har jag märkt att det är mycket mer blått och dessutom har området där det är blått blivit större, har också fått svårt att andas. Har googlat lite men har tyvärr inte hittat något på vad det kan vara.
Finns det någon här som kan ha en susning om vad det kan vara?
Kanske bara körtlarna som svullnat lite? Är ingen läkare, men jag har haft svullnader på halsen och då har det alltid visat sig vara mina halskörtlar som svullnat.
Tjenare alla Flashbackare! För några dagar sedan så märkte jag att jag var lite blå på halsen, tänkte att det inte var något märkvärdigt, trodde att jag kanske hade gjort något på fyllan eller nått. Men nu några dagar senare så har jag märkt att det är mycket mer blått och dessutom har området där det är blått blivit större, har också fått svårt att andas. Har googlat lite men har tyvärr inte hittat något på vad det kan vara.
Finns det någon här som kan ha en susning om vad det kan vara?
Det där låter inte alls bra. Ring 1177 och fråga redan i kväll!
Tack för de snabba svaren, ringde sjukvårdsupplysningen och pratade med en sjuksköterska och hon sa att jag skulle ringa vårdcentralen det första jag gör i morgon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!