Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-30, 04:03
  #61
Avstängd
wazzobazzos avatar
Knockout game som hittat hit? Det importerade slöddret gillar ju att efterlikna det amerikanska slöddret och drömmer våta drömmar om "da thug life in da hood":

https://www.youtube.com/watch?v=liatWFj5COk
Citera
2014-09-30, 04:17
  #62
Medlem
Voyaflexs avatar
Det ligger säkert någon form utav sanning i att det är invandrare som slår ned svenskar. Ger man somliga etniciteter en viss legitimitet för deras ursprung så är det inte konstigt att det slutar så här. Man bör fokusera på ett jämställt samhälle, ger man för mycket åt det ena eller det andra hållet så blir det så här oavsett vilken sida som får fördelen. Att man med förespråkar någon form av accepterat svenskhat i media gör ju bara att man bäddar för ett dåligt slut.
Citera
2014-09-30, 04:23
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Hur är det relevant att hon är blond? Och vet vi vilka gärningsmännen är?

Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Sluta nu, du är patetisk.
Bara för att någon blondin råkade få stryk så förstorar ni upp saker på det här viset

1. Det är inte bevisat att personer med invandarbakgrund ligger bakom.
2. Invandrare är inte mer våldsbenägna än svenskar.

Väx upp, gå ut på stan en runda och se er omkring i verkligheten.

Det är ingen idé att ens försöka diskutera med dessa typer. Jag förstår verkligen inte deras resonemang, det är patetiskt.

Till pucko 1, 2, 3, 4... osv:

Det finns ingen relevans i att nämna hennes hudfärg. Eller någon annans för den delen? Vi har INGA signalement på förövarna förutom deras ålder. Vad är det som får er att utgå ifrån era egna fördomar och tro att det är människor med annan etnisk bakgrund? Ni är fan samhällets bottenskrap. Skärp er, utbilda er och sluta förstöra mitt land.
Citera
2014-09-30, 04:52
  #64
Medlem
Voyaflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannymcoy
Det är ingen idé att ens försöka diskutera med dessa typer. Jag förstår verkligen inte deras resonemang, det är patetiskt.

Till pucko 1, 2, 3, 4... osv:

Det finns ingen relevans i att nämna hennes hudfärg. Eller någon annans för den delen? Vi har INGA signalement på förövarna förutom deras ålder. Vad är det som får er att utgå ifrån era egna fördomar och tro att det är människor med annan etnisk bakgrund? Ni är fan samhällets bottenskrap. Skärp er, utbilda er och sluta förstöra mitt land.

Men det där stämmer ju inte riktigt, det ligger något i att man utelämnar etnicitet om de inte är "svenskar" för att inte bidra till rasistiska strömmar. Det gör ju samtidigt att som du sett här att människor tar för givet att de är invandrare som begått brottet. Det blir ett Moment 22.
Sen är det väl i högsta grad intressant om människor gör illa varandra p.g.a. etniska tillhörigheter om man nu är intresserad utav att lösa konflikter.
Citera
2014-09-30, 05:24
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannenpamanen
en ensam galning kan knappast vara representativ för svenskar överlag, däremot den våldsamma kvinnohatande instälning människor från arab och negerländer generellt sett har är en väldigt bra riktlinje.
dessvärre finns inte mycket officiell statistik över detta.

till detta fall, örebro har berikats oerhört mycket, och våldsbrotten ökar i rasande takt, samma sak me andra berikade områden. ser du ingen koppling alls?!

Visst finns det statistik på detta alltid, kolla med SCB, sidan 33 är intressant.
Citera
2014-09-30, 06:53
  #66
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Hur är det relevant att hon är blond? Och vet vi vilka gärningsmännen är?
Det är relevant eftersom rasistiska brott är prioriterade. Offren tycks väljas ut efter etnicitet med hatmotiv.

Såsom försvårande omständigheter vid bedömningen av straffvärdet skall, vid sidan av vad som gäller för varje särskild brottstyp, särskilt beaktas om ett motiv för brottet varit att kränka en person, en folkgrupp eller en annan sådan grupp av personer på grund av ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse, sexuell läggning eller annan liknande omständighet.

Ställer du samma fråga när några vita misshandlar en ensam svart tjej, eller jude?

Bra ändå att de inte skar av huvudet och lät något barn hålla upp det framför kameran. Det tyder på att just de här gärningsmännen fortfarande inte anslutit sig till ISIS.
Citera
2014-09-30, 06:54
  #67
Medlem
Statistik är totalt ointressant går att ljuga med som man vill. bättre att se de filmer som kommer ut när tjejer blir nedslagna. då får man en bättre bild av vilka typer det är som sysslar med denna idioti..
Citera
2014-09-30, 06:55
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannymcoy
Det är ingen idé att ens försöka diskutera med dessa typer. Jag förstår verkligen inte deras resonemang, det är patetiskt.

Till pucko 1, 2, 3, 4... osv:

Det finns ingen relevans i att nämna hennes hudfärg. Eller någon annans för den delen? Vi har INGA signalement på förövarna förutom deras ålder. Vad är det som får er att utgå ifrån era egna fördomar och tro att det är människor med annan etnisk bakgrund? Ni är fan samhällets bottenskrap. Skärp er, utbilda er och sluta förstöra mitt land.

Oavsett hur många gånger du repeterar något blir det inte sant.

Är man mer bottenskrap om man säger det än om man utför dåden?

Hur förklarar du statistiken? Strukturellt antar jag?
Citera
2014-09-30, 07:02
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Sluta nu, du är patetisk.
Bara för att någon blondin råkade få stryk så förstorar ni upp saker på det här viset

1. Det är inte bevisat att personer med invandarbakgrund ligger bakom.
2. Invandrare är inte mer våldsbenägna än svenskar.

Väx upp, gå ut på stan en runda och se er omkring i verkligheten.

Du borde öppna ögonen och själv följa aktuella brottsfall tills det att förövaren/förövarna avslöjas, och sen kommer du se på saker med andra ögon.
Invandrare är löjligt överrepresenterade inom våldsbrott.

I detta fall kan jag sätta hela 2014 årsinkomst på att detta var araber/negrer. Sätter du emot.?
Citera
2014-09-30, 07:20
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Sluta nu, du är patetisk.
Bara för att någon blondin råkade få stryk så förstorar ni upp saker på det här viset

1. Det är inte bevisat att personer med invandarbakgrund ligger bakom.
2. Invandrare är inte mer våldsbenägna än svenskar.

Väx upp, gå ut på stan en runda och se er omkring i verkligheten.

Om invandrare inte är mer våldsbenägna än svenskar, hur förklarar du då den överrepresentation som finns ang. grova våldsbrott som överfall och våldtäkter resp. mord? Att de flesta som är med i kriminella gäng är av utländsk härkomst? Har BRÅ som tagit fram statistiken fel helt enkelt?
Citera
2014-09-30, 07:41
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Sluta nu, du är patetisk.
Bara för att någon blondin råkade få stryk så förstorar ni upp saker på det här viset

1. Det är inte bevisat att personer med invandarbakgrund ligger bakom.
2. Invandrare är inte mer våldsbenägna än svenskar.

Väx upp, gå ut på stan en runda och se er omkring i verkligheten.


Jo tack jag har sett mig omkring i verkligheten, har vuxit upp med mångkulturen och kan intyga att MENA-invandrare är sjukt mycket mer våldsbenägna än etniska svenskar. Jag inklusive alla mina vänner har fått rejält med stryk,blivit rånade, knivhotade osv x antal gånger. Samtliga av invandrare...
För att få stryk räckte det ofta med att säga ifrån när nån trevlig berikare tafsade på ens tjej
Annars ta en titt på efterlyst vet ja..
Citera
2014-09-30, 07:55
  #72
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverdancessober
Tur för henne att djungel joel inte var på plats och högg henne i ryggen i självförvar. GM´s bara utövade sin rätt att försvara sig, komma som vit på sin cykel så där provocerande.

OnT : hade hon vart snygg hade hon blivit överasknings sexad, detta va klart inte fallet därav självförsvar mot ful vit människa.

Du är uppenbarligen en efterbliven idiot. Det var en ung tjej som blev utsatt för detta meningslösa våld. Inte omöjligt att hon läser den här tråden på flashback. Tycker du inte hon lider tillräckligt? Varför kallar du henne ful? Idiot! För övrigt tycker jag att hon är riktigt snygg. Du måste ha nåt fel på dina skönhetsideal.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback