Under det passerade halvåret har mitt kola-intag blivit mer och mer.
Och jag har nu nått den punkten då jag har blivit beroende av det. Jag kan inte sluta tänka på det.
Jag kan inte sluta längta efter det. JAG KAN INTE SLUTA!!"324ewgffkjgdfo
För tillfället, har jag inte sovit på... jag vet ärligt talat inte.
Varje gång jag köper nytt på sistone, så lovar jag mig själv att det är sista gången och att det bara är en engångs-grej. Men nån dag senare så går jag och slänger iväg ytterligare en tusenlapp.
Jag tror en bra faktor till det har blivit såhär, är att jag har varit väldigt deprimerad i några år. Att helt plötsligt kunna känna sig motiverad, energetisk och lycklig igen. Det är inte något man vill gå tillbaks ifrån.
Men samtidigt, har denna drog redan skapat enorma konsekvenser för mig. Jag förlorade 3 vänner som stod mig så oerhört nära, pga tjack-beteende. Jag har gått ner 8 kilo i vikt, för att jag knappt äter. Jag har ständigt ont i kroppen och jag mår extremt skitigt, atm.
Men ja, som tur var finns det en möjlighet att få stopp på det.

Always look on the bright side of life...

I skrivande stund, har jag förbrukat det sista grammet jag hade kvar. Har inget kvar och
jag ska verkligen försöka att bli ren ifrån detta nu. Just nu känns det stressigt och nervöst att allt är slut.
Men innan jag påbörjar detta, behöver jag lite "hjälp" dvs. den hjälp man kan få över internet. Råd.
Jag är övertygad om att jag inte behöver lägga in mig osv. Viljan finns där. Avtändningen är inget större problem, då jag har tillgång till benso och annat. Problemet är det där hemska hemska suget efter mer. Jag måste ha mer kola som om mitt liv hängde på det. Det är det som ständigt plågar mig och det är det som jag gärna skulle kunna behöva lite hjälp emot. Vad ska jag göra då när hela mitt liv bara handlar om att få tag på mer kola?!
Jag vet inte om denna tråd var lön att skriva. Jag vet bara inte riktigt vart jag ska vända mig, utan att det uppstår en massa hysteri. Jag behöver bara lite råd om hur jag ska ta mig till.
Tack!