2003-06-22, 19:14
Medlem
16000-20000 judar i Sverige och det r mrkligt vad denna lilla och parasitiska minoritet kan gra sin stmma hrd.
Sllan i historien har vl en sdan lite grupp utvat s stort inflytande p vrden. Kanske man vgar fresl en repatreering till deras sanna hemmland Israel istllet fr att dessa frmmande element ska f frgifta Sverige.
Citera
2003-06-22, 19:18
Medlem
Judisk professor...

...har hrdisken smockfull med barnporr

http://www.newyorkmetro.com/nymetro/news/crimelaw/features/n_8815/

man r inte frvnad ver att det var just en jude som hade pedofila bjelser
Citera
2003-06-22, 19:56
Medlem
zzzZzzZzZz

Uppmaning till ola: Fyll 14.
Citera
2003-06-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola ola
Kanske man vgar fresl en repatreering till deras sanna hemmland Israel istllet fr att dessa frmmande element ska f frgifta Sverige.

Du r allts sionist?
En underlig vrld dr man stter p sionister som pratar om judarna som en "parasitiska minoritet".
Citera
2003-06-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snerka

Men d betalar de judiska farbrderna kanske inte lika mycket fr Olas nakenbilder lngre...
Citera
2003-06-22, 20:10
Medlem
Hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av udda boktips
Citat:
Ursprungligen postat av Snerka

Men d betalar de judiska farbrderna kanske inte lika mycket fr Olas nakenbilder lngre...

Udda Boktips retar sig tydligen p det jag skrev, visar i alla fall att du r motaglig fr andras argument, fr vid tillflle bermma dina hgstadielrare fr det.

kanske en hednisk tanke men r Udda Boktips sjlv jude?

Tnk att vi isfall har vr egen lilla forumjude hr som kan delge oss sina vlformulerade visdomsord.
Tyvrr s mste jag meddela ox att jag av princip inte diskuterar med judar d jag finner dom ganska oemotagliga fr argument, samt deras eviga tjat om frintelsen ( med litet f nn s lnge) ganska s trttande.

terigen en eloge till dina lrare som visat att allt hopp inte r ute med de judiska eleverna i Sveriges skolvsen
Citera
2003-06-22, 23:00
Medlem
taggtrds avatar
Jas judarna. Jag knner sjlv inte en enda jude, och har aldrig trffat nn i sverige, s jag har svrt att tro p att dom just nu konspirerar fr att ta ver vrlden. Men precis som Voltaire s r jag villig att d fr er rtt att sga s.
Citera
2003-06-22, 23:57
Medlem
Azraels avatar
..

Wallenberg judar...? Ahhh ha ha ha ha ha ha. *ROTFLMAO*
Du kan inte mkt om tredje riket va? Eller jag omformulerar mig;
Du vet inte mkt om tredje riket!
Hade du orkat lsa ngonting s hade du ju vetat att Wallenbergarna var nazi-medlpare och tjnade storkovan p affrer med Hitler-regimen.
Att Steffo skulle vara jude hller jag ocks fr osannolikt.
Citera
2003-06-23, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udda boktips
Citat:
Ursprungligen postat av ola ola
Kanske man vgar fresl en repatreering till deras sanna hemmland Israel istllet fr att dessa frmmande element ska f frgifta Sverige.

Du r allts sionist?

Jag kan inte lta bli att lgga mrke till att ola ola inte kommenterade sitt std till sionismen.
Jag skulle annars tycka att det var modigt av honom att frsvara en sikt som r s impopulr bland mnniskor som pratar om judar som en "parasitiska minoritet".
Citera
2003-06-23, 13:45
Medlem
taggtrds avatar
om judar innehar alla hga positioner i samhllet, hur kan dom d parasitiera? Om dom var arbetare eller underklass skulle jag sknja nn form av logik, men hur fan kan ni i ena stunden skrika att dom innehar alla hga positioner i affrslivet, politiken och samhllet, och sedan sga att det r dom som parasitierar p oss? Det r vl vi som parasitierar p dom i s fall....
Citera
2003-06-23, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggtråd
om judar innehar alla hga positioner i samhllet, hur kan dom d parasitiera?

Jag funderade ocks p det. Det r lite: "invandrarna tar vra jobb och lever bara p socialbidrag" ver det hela.
Citera
2003-06-23, 18:12
Bannlyst
Re: ..

Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Wallenberg judar...? Ahhh ha ha ha ha ha ha. *ROTFLMAO*
Du kan inte mkt om tredje riket va? Eller jag omformulerar mig;
Du vet inte mkt om tredje riket!
Hade du orkat lsa ngonting s hade du ju vetat att Wallenbergarna var nazi-medlpare och tjnade storkovan p affrer med Hitler-regimen.
Att Steffo skulle vara jude hller jag ocks fr osannolikt.
Misstag. Jag hade femma i historia, alla rtt p proven om andra vrldskriget och har lst de flesta bcker om tredje riket. Inget konstigt om judar frrder varandra eller :?: Steffo kallade sig sjlv jude p Nyhetsmorgon fr bara ngon mnad sedan. :idea:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in