Citat:
Ursprungligen postat av
smilla70
Du hade väl en i fors på nyår (droger)
En kille för en vecka sen som är allmänt känd för (var) att både sälja mycket och använda droger. Han låg i respirator en vecka för att han fått EPELEPSI????
förra veckan ytterligare en kille som ingick i "epelepsi killens "gäng"
Polisen tystar nog inte ner detta vad jag vet men föräldrar till de som dött. varför inte rädda några andra ungdomar från att gå samma dystra öde till mötes?
Jag håller absolut med dig om det du skriver angående att vi måste göra allt vi kan för att få stopp på alla jävla onödiga dödsfall pga droger. Inge snack om saken, du har alldeles rätt i det.
Men resten du skriver, t.ex. att det "väl var en i fors på nyår", samt att en som är "känd för att sälja mycket och ta droger", känns ju mer som hörsägen än fakta. Visserligen kan jag def. tänka mig att en hel del föräldrar skulle försöka dölja ett sånt dödsfall, de är väl för "fina" för att vilja erkänna att deras barn hade drogproblem, men antingen polisen eller sjukvården skulle nog garanterat ha snappat upp en ev. kraftig ökning av dödsfall pga droger. Speciellt i ett litet ställe som Avesta.