• 3
  • 4
2005-10-12, 14:47
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Propavan funkar fin fint när jag ska landa efter mina tjack-dygn..Sen blir jag inte beroende av de ett skit heller som jag kände var risken med Xanor...
Citera
2005-10-13, 19:56
Medlem
jag får propavan utskrivet men fan va dåligt sömnmedel.. eller det funkar ju bra så man somnar fast jag orkar inte gå upp på 15-16 timmar å det är jävligt jobbit
Citera
2005-10-17, 16:55
Medlem
Kosstaskens avatar
sorry om jag bumpar en gammal tråd nu men jag har kommit över några propavan och som den sanna pillertrillare man är ska jag prova droppa 2 st.

mår jag som en utbajsad grävling i morgon har jag iaf lärt mig att det är inget att flumma på
Citera
2005-10-17, 17:00
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosstasken
sorry om jag bumpar en gammal tråd nu men jag har kommit över några propavan och som den sanna pillertrillare man är ska jag prova droppa 2 st.

mår jag som en utbajsad grävling i morgon har jag iaf lärt mig att det är inget att flumma på

Du behöver inte vara ett dugg orolig. Du kommer på din höjd bli lite trött och med lite tur somna också.
Citera
2005-10-17, 17:28
Medlem
Kosstaskens avatar
Låter helt okaj, har för vana att sitta uppe hela nätterna men imon måste jag göra en massa ärenden så då vill jag upp i tid pigg å glad
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in