2014-09-27, 18:03
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Det verkar inte varit självklart för TS.
Och du knarkar vidare?

Ja för fan, sitter här med 15 mg Stesolid i blodet och röker en gås.. känns verkligen som avgrunden öppnar sig under mig!

Sj då? Bryggt dig en kopp kamomill och fattat pennan till hemmets journal?
Citera
2014-09-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollads
starkt av dig! :-)
skönt att det börjat lätta.

jag kan inte riktigt hålla med om det där med lyrica dock.
tycker det är en otrolig skillnad på att ta 400mg och 900
jag hade tagit mer om jag haft chansen :-P

det dryga är att jag har fullt av sömn mediciner på apoteket. men inga pengar till att hämta ut det haha..

pengarna försvann när jag flippade ut på benso. slutade hos polisen...

PS kanske ska ta väck det receptet.
hade nog ej klarat av att ha det på apoteket.

Fick nog för mig fel då, då Gabapentin (likt lyrica) har en sådan typ av begränsning. Men oavsett så blir det sjuhög tolerans vid sådana intag speciellt om man gör det varje dag. Ta det en dag i taget och försök klara det. Jag håller inte med de andra skribenterna att använda andra droger för att hjälpa. Visst missbrukar man mycket och får ett nytt drogberoende så är det inte bra, men däremot använda något när det är som värst. Medicinera t.e.x benso under en veckas tid (värsta perioden) för att sedan trappa ned, och använda imovane eller något mot sömn när det är som värst för att till sist använda Lyrica en kort period, och trappa nned. Men har man dålig självkontroll (som jag) så blir det antingen ett opiatAT eller bensoAT.

Ta Imodium om du lider av dålig mage, och försök överlev myrkrypningar / kallsvettanden.

Ett tips, men det kan vara riskabelt samt drar ut det, är att använda Tramadol. Den funkar som en SSRI snabbverkande och den tar bort kallsvettningar för mig / frossa. Men det gäller bara att inte åka dit igen.
MvH!
Citera
2014-09-29, 17:50
Medlem
vill bara tacka för alla svar
och meddela att det börjar lätta nu:-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto