2014-09-28, 19:44
Medlem
Troll.
Citera
2014-09-29, 02:47
Medlem
Grasstomouths avatar
Vet inte om någon skrivit det ännu men du kan ju stänga dörren som en normal människa.

Varför vill du att hunden ska sitta och titta på er när ni gökar? Din perverse jävel!!
Citera
2014-09-29, 02:52
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
En tik som juckar? Där hör man.
Hundar juckar mot saker eller människor för att visa dominans, oftast! Inget bra tecken om det är just er som hon väljer att jucka emot...
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Allstå, att slänga henne i väggen känns lite för mycket. Hon är ju ändå en söt liten tax. Men dåligt uppfostrad. Går det att uppfostra en 2-årig hund eller är det för sent?
Det blir tufft som satan, men det går...
Citera
2014-09-29, 12:51
Medlem
Zeunerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Min flickväns mamma har en hund, en ung tik, en strävhårig tax som heter Elsa. Hon är hur söt som helst. Min flickväns mamma är dock psykiskt instabil och är då och då intagen för psykiatrisk vård. Då bor den lilla söta Elsa hos min tjej. Och det är helt okej för mig.

Problemet är dock att när min tjej och jag har samlag så blir Elsa väldigt upphetsad och vill liksom "vara med". Hon hoppar upp i sängen och börjar jucka mot oss och slickar på oss. Detta upplever jag som störande. Går det att få stopp på detta hund-beteende och i så fall hur?

Märkligt att kvinnor i regel ser på sådant oheligt snusk som ett mindre bekymmer, till och med med humor.

Jaehh.. det är att visa upp apan Bongo, det avundsjuka tillika upphetsade djuret skall veta att nu är det husse som håller i rodret, ut med hunddjäveln i nackskinnet i 180 knyck och igen med dörren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in