• 3
  • 4
2005-09-09, 11:57
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex_kidd
Det där med skostorleken stämmer bra på mig.

För övrigt tycker jag att män som har stor käke ofta har stor dolme.

Stora fötter=välutrustade män
stora läppar=välutrustade kvinnor

Det är ju rätt självklart att stora personer har stora kukar.
Citera
2005-09-09, 12:51
Medlem
MrNoOnes avatar
Det kan inte stämma ens genomsnittligt. Mäns händer är ju i genomsnitt betydligt större än kvinnors så bara små män med stora kvinnor skulle kunna trycka in hela kuken. Så är det ju inte.

Jag är övertygad om att den genomsnittlige mannen kommer att banka mot väggen på sin tös i vissa ställningar. Sällan man möter en tjej som inte vrålar till ngn gång under de 50 olika ställningarna man drar igenom. Har träffat 1 eller 2, har 45 i skor...
Citera
2005-09-09, 12:55
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
...och hurpass tight en kvinna är, står i relation till hurpass stor kuk killen har...
Storleken spelar ingen roll
Citera
2005-09-09, 12:57
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Beror nog mycket på vilket geografiskt område man är ifrån.

Jag har alltid ställt mig frågan varför brudar från Mellanöstern oftast är storbystade? I gymnasiet jag gick på fanns det smala kurdiska, persiska och i vissa fall arabiska brudar som hade C-kupa minst. Hur går det till? Kan M_A_R eller möjligen TomBombadill svara på den frågan?

Sen finns det snack om att Niggerbrudar är stora (breda näsor) och asiatiska (små näsor) är små.

Då borde Mellanösternbrudar också ha stora, de som har stora näsor, vilket man brukar se? Eller?
Även om frågan inte riktas till mig så ger jag ett bidrag. De har inte större bröst än andra, de tjejer som har större bröst brukar oftast vara rundare om höfterna (inte för att det nu är fel). De använder oftare pushup och liknande som vilseleder en del! Sen är det vissa tjejer med semi-arabiskt ursprung som brukar visa vad de har i större utsträckning...
Citera
2005-09-09, 13:01
Medlem
Planckfejss avatar
Rost på taket - fukt i källaren...
Citera
2005-09-09, 14:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...681748,00.html

det där stämde ju inte alls och jag tror att alla såna där grejer är bluff..
känns lite långsökt att man skulle kunna kolla sånt genom synliga tecken..

till din fråga angående liten näsa/trång mus kan jag bara komma på en av fyra som det stämmer på..
Citera
2005-09-09, 15:12
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
det där stämde ju inte alls och jag tror att alla såna där grejer är bluff..
känns lite långsökt att man skulle kunna kolla sånt genom synliga tecken..

Jag vet inte om det är så långsökt, om man bara hittar de rätta sakerna att
titta efter - sedan finns det ju såklart individuella avvikelser från alla "normer".
Enligt Aftonbladets tabell skulle jag ha stl.48 eller något i skor, men har bara
39-40.
Efter att som flyktigast bekantat mig med "det gyllene snittet" (PHI) och dess
förhållande till naturliga proportioner är jag benägen att tro att det bör gå
att hitta mönster även för genitalerna.

Citat:
till din fråga angående liten näsa/trång mus kan jag bara komma på en av fyra som det stämmer på..

Hmm... vilket tyder på att det inte alls behöver vara ett samband utan bara
ett sammanträffande. Trist.
Citera
2005-09-09, 16:12
Medlem
Realizts avatar
Det kan absolut finnas samband. En människa har ju inte mer än ca 20 000 (var det väl) aktiva gener som formar kroppen. Samma gen måste rimligen formar flera delar av kroppen. De gener som påverkar storleken av ett könsorgan kan också påverka formen på ansiktet eller handens form osv.

När kopplingen mellan gener, proteiner och anatomi kartläggs i framtiden så gissar jag att man kommer att upptäcka en hel del överraskande och överraskande enkla samband och att sexuella egenskaper, både fysiskt och psykiskt, spelar en jättestor roll. Detta pga att det sexuella urvalet (vilka som skaffar många barn) har haft en minst lika stor betydelse för mänskligheten än det naturliga urvalet (vilka som överlever till reproduktiv ålder).
Citera
2005-09-10, 19:39
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Även om frågan inte riktas till mig så ger jag ett bidrag. De har inte större bröst än andra, de tjejer som har större bröst brukar oftast vara rundare om höfterna (inte för att det nu är fel). De använder oftare pushup och liknande som vilseleder en del! Sen är det vissa tjejer med semi-arabiskt ursprung som brukar visa vad de har i större utsträckning...
Knappast att många mellanöstern brudar använder sig av pushup. Man brukar se hänget som avslöjar de extremt stora tuttarna i relation till kroppen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in