2014-10-03, 15:16
Medlem
Moffegrevs avatar
Conor r the GOAT och Diego Sanchez r en can som inte ens orkar g p takedowns lngre utan mest kr luftslag och hoppas att domarna ger honom en rnvinst.

The GOAT kommer ta av hans huvud - clean off, om de nu ens mts vilket frmodligen inte kommer ske eftersom matchen inte r vettig ngonstans.

Tror ni blivit trollade av the GOAT.
Citera
2014-10-03, 18:46
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Conor r the GOAT och Diego Sanchez r en can som inte ens orkar g p takedowns lngre utan mest kr luftslag och hoppas att domarna ger honom en rnvinst.

The GOAT kommer ta av hans huvud - clean off, om de nu ens mts vilket frmodligen inte kommer ske eftersom matchen inte r vettig ngonstans.

Tror ni blivit trollade av the GOAT.
De har lite andra planer fr McGregor... Nu lter det nmligen som att han fr nsta titelmatch
Citat:
Here's the thing, if you go down the list, every one of those guys has fought Jose Aldo already, Conor hasn't. So who do you line up next for the champ? Everybody else has fought him.
Citera
2014-10-14, 11:25
Medlem
Gristarmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
De har lite andra planer fr McGregor... Nu lter det nmligen som att han fr nsta titelmatch

Riktigt dligt! Gillar McGregoat som attan, underhllande i och utanfr buren men..nej.. Tycker absolut att bde Bermudez och Cub ska f en titelshot innan Connor(om dom nu vinner sina matcher). Lt Connor mta Nik Lentz? Eller Guida..eller ngon p top15..
Citera
2014-10-14, 13:55
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gristarmar
Riktigt dligt! Gillar McGregoat som attan, underhllande i och utanfr buren men..nej.. Tycker absolut att bde Bermudez och Cub ska f en titelshot innan Connor(om dom nu vinner sina matcher). Lt Connor mta Nik Lentz? Eller Guida..eller ngon p top15..
Hller med om att han borde har 1-2 vinster tminstone kvar innan titelfight, vinnaren av Edgar vs Swanson t.ex.
Men om det r ngon jag r trtt p att dem ger fr bra namn i frhllande till egen kapacitet s r det Guida, han ska inte vara i nrheten av sna hr matchningar!
Citera
2014-10-14, 17:15
Medlem
mmas avatar
Citat:
Lt Connor mta Nik Lentz?

Klart tilltalande och intressant fight, tar han lentz d r det inget snack om att han frtjnar titelfight. Mrks att Connor r i ropet, man vill liksom se han mot alla mjliga stilar och se vad hans "kryptonit" r. Han skapar ett vldigt intresse.
Citera
2014-10-15, 22:28
Medlem
orrecrists avatar
Han r mycket underhllande. Spexar & jag mste sga att jag lskar det, hade varit lovely om han fick in nn roundkick ocks ngon gng.

Edit: TS va kul att du gillar fighting ocks. & jag hller fullkomligt med:
Citat:
Jag har ftt McGregorfeber.
Citera
2014-10-16, 20:42
Medlem
Luijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Han r mycket underhllande. Spexar & jag mste sga att jag lskar det, hade varit lovely om han fick in nn roundkick ocks ngon gng.

Edit: TS va kul att du gillar fighting ocks. & jag hller fullkomligt med:

Den kommer, den kommer...

Gr du rtt i
Citera
2014-10-17, 01:46
Medlem
Citat:

UFC vill ha ut s mycket $$ av honom som mjligt. Dom r fullt medvetna att han redan gjort sopor av sin knskl en gng och att det finns goda chanser han gr sopor av den igen, eller att nsta rasar istllet.
Citera
2014-10-17, 03:40
Medlem
ShaidarHarans avatar
Duktig fighter, ska bli intressant att se hur lngt han kan n.
Citera
2014-10-17, 16:02
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Men jo! McGregor prestationer r betydligt mer imponerande.
Bermudez vann ett delat domslut mot Holloway medan McGregor dominerade Holloway trots att han hade ett trasigt kn under en del av fighten.

Cub fick ett domslut mot Porier medan McGregor avslutade honom mindre n tv minuter in i frsta ronden.

Kvalit ver kvantitet.

Ska man g efter McGregors twitter s kommer han dock ta nnu en fight innan tar titeln.

Citat:
Because Aldo's body is weak and Mendes is 2foot nothing, they will not be ready to challenge me for the throne until mid next year.
Citera
2014-10-17, 16:42
Medlem
Citat:
S frn att knocka Poirier, en topp 5 rankad fighter, till att mta motstnd utanfr topp 10 i Lentz eller Guida.?
Senast redigerad av Ivey 2014-10-17 kl. 16:45.
Citera
2014-10-23, 20:47
Medlem
Luijis avatar
The Notorious - Conor McGregor Documentary

https://www.youtube.com/watch?v=puDlscu3J1w
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem