Såvitt jag vet är varken Hussein Fatal, E.D.I mean eller Young noble muslimer, och det är dem som är kvar i gruppen.
OnT:
Annars tror jag att du ska använda ett klassiskt italienskt mafioso namn, typ Young Corleone, brown Vito eller Goon Gotti.
Young Noble blev muslim för cirka ett år sen eller ett halvår sedan. E.D.I likaså, Hussein och Castro likaså. Även skall Raekwon och Ghostface Killah från Wutang Clan också ha omfamnat Islam för inte så länge sedan samt Scarface, rapparen.
Young Noble blev muslim för cirka ett år sen eller ett halvår sedan. E.D.I likaså, Hussein och Castro likaså. Även skall Raekwon och Ghostface Killah från Wutang Clan också ha omfamnat Islam för inte så länge sedan samt Scarface, rapparen.
Tjena, har rappat sedan i början av detta år och har utvecklats enormt mycket. I somras bestämde jag mig för att skapa mitt debut-EP med en lokal producent och det har gått bra, vi håller på med ett antal bra låtar och det skall släppas i slutet av Oktober/början av November, och det är tänkt att en promovideo á la preview ska släppas nu inom en vecka.
Där finns dock ett problem, jag har ännu inte kommit på ett artistnamn. Detta är ett desperat sista försök att få hjälp med det, jag har funderat i timmar och dagar, till och med månader, men allt låter töntigt och oseriöst.
Har någon tips på hur jag ska gå tillväga? Eller kanske tips på vad jag ska heta? Helst unikt (så att jag hamnar topp på Youtube vid sökning).
Det vettigaste jag kommit på är "Akwerd", en medveten felstavning av ordet awkward för att göra det mer unikt. Anledningen till detta namn var för att, sett från mångas ögon, är jag en rätt så awkward individ i hiphop då jag inte är your average rapper med svår uppväxt osv.
Jag gillar enkla namn såsom Eminem, Logic, Common, Rakim, Yelawolf, Grieves, Hopsin och Nas, men även namn som Jay-Z, Joe Budden, Joell Ortiz och Henok Achido (lyssnar inte på honom) funkar.
Tjenare, samma här jag har nyss kommit ut med min första låt, men har bara döpt mig till mitt riktiga namn än så länge, Oskar, jag skulle också behöva hjälp me namn Förslag uppskattas
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!