• 2
  • 3
2011-05-25, 21:05
Medlem
Bumpar upp tråden ...

Då var det min tid att få ont i läppen ..typ något sår där svider som satan..Sen när man ska byta till höger sidan(bög sidan) så bli läppen lika stor som en handgranat känns det som
Citera
2011-05-25, 21:27
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Bumpar upp tråden ...

Då var det min tid att få ont i läppen ..typ något sår där svider som satan..Sen när man ska byta till höger sidan(bög sidan) så bli läppen lika stor som en handgranat känns det som

Händer mig med någon gång om året då man snusar väldigt mycket i perioder och då läppen aldrig får vila. Du har säkert fått någonting som kan efterlikna skavsår.
Citera
2011-05-27, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Har/hade samma problem i perioder.
Det är när jag snusar 24/7.

Problemet är att jag inte kan byta sida eftersom
jag snusar lös och trycker upp stora prillor som sträcker
sig över dom 6 framtänderna.

Jobbigt som fan när huden under läppen "svullnar upp"
och det blis som någon sa: som en vårta.Eller vad ska man
kalla det?

Om man har fått en skvätt kokande olja på armen kan det
bli en sån där..ja...vad man nu sak kalla det.

blåsa?
Citera
2015-02-06, 18:06
Medlem
SnobbenLs avatar
Ja brukar köra upp den i röven, där tas nikotin upp effektivare och de gör inget om man får "grop" i röven. Om du är bög vete fan om det påverkar sexlivet i allt för stor utsträckning, men annars kör på. Krama en stor boll, "spänn ut" ändtarmen, sen håll med tummen och knip ihop så du suger in prisen i stjärten.

OBS, gör det efter att du har bajsat så kan den ligger och verka tills nästa besök.
Citera
2015-02-07, 18:12
Medlem
NecroBytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Ja brukar köra upp den i röven, där tas nikotin upp effektivare och de gör inget om man får "grop" i röven. Om du är bög vete fan om det påverkar sexlivet i allt för stor utsträckning, men annars kör på. Krama en stor boll, "spänn ut" ändtarmen, sen håll med tummen och knip ihop så du suger in prisen i stjärten.

OBS, gör det efter att du har bajsat så kan den ligger och verka tills nästa besök.

Snus is one helluva drug!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in