2014-09-23, 21:07
Medlem
loveys avatar
Tja! Det är ju knappast någon som missat tränings trenden som totalt tar över all media.. Det finns ju väldigt mycket att skämta om också, men jag behöver lite hjälp!

Det är nämligen så att jag ska göra en lite rolig föreläsning, där jag får hjälp av några som ska spela upp liten "teater" eller vad man ska kalla det. Självklart vill man ju få publiken att skratta
Så har ni några typiska citat, tips på ngn parodi på youtube, egna erfarenheter som är skrattretande? Vad som helst! Behöver som sagt lite hjälp med att skämta om denna trend, driva och överdriva med den tillräckligt mycket så att det blir komiskt.
Citera
2014-09-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovey
Tja! Det är ju knappast någon som missat tränings trenden som totalt tar över all media.. Det finns ju väldigt mycket att skämta om också, men jag behöver lite hjälp!

Det är nämligen så att jag ska göra en lite rolig föreläsning, där jag får hjälp av några som ska spela upp liten "teater" eller vad man ska kalla det. Självklart vill man ju få publiken att skratta
Så har ni några typiska citat, tips på ngn parodi på youtube, egna erfarenheter som är skrattretande? Vad som helst! Behöver som sagt lite hjälp med att skämta om denna trend, driva och överdriva med den tillräckligt mycket så att det blir komiskt.

Träning är väl inte så humoristiskt i sig?

Du kanske kan göra nåt på otränade personer som tror att dom är bättre än dom är? Typ tjocka människor som utövar "boxercise" med dålig slagteknik. Eller en spinkig rackare som stönar "manligt" när han curlar upp sjukiloshantlarna?

Sånt tycker jag kan vara lite roligt
Citera
2014-09-23, 21:56
Medlem
GanjaFarfars avatar
Några raka exempel bara sådär:
Folk som räknar kalorier
Folk som spänner sig i spegel
Folk som skakar proteindrinkar
"Glömde ben-dag"
"Tar bilen till gymmet, springer på löpbandet 30 minuter"

Finns faktiskt en hel del att göra sig rolig över, det roligaste tycker jag dock är kaloriräkningen.
Citera
2014-09-23, 21:58
Medlem
Iamthebatmans avatar
Här har du inspiration från youtube: https://www.youtube.com/watch?v=YByfi1ENOiI https://www.youtube.com/watch?v=rrhc5-Fxo0g

Som tidigare skribent tipsade så är det nog tacksamt att driva med gymstön, och muppar som tror att de är Mike Tyson efter ett boxercise-pass där egentlig boxningsteknik har väldigt(!!) lite med det hela att göra!
Citera
2014-09-23, 22:22
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Folk som räknar kalorier

Vad är det för roligt med folk som räknar kalorier?
Citera
2014-09-23, 22:25
Medlem
loveys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Folk som räknar kalorier
Folk som spänner sig i spegel
Folk som skakar proteindrinkar
"Glömde ben-dag"
"Tar bilen till gymmet, springer på löpbandet 30 minuter"

Finns faktiskt en hel del att göra sig rolig över, det roligaste tycker jag dock är kaloriräkningen.

Ja det är några riktigt bra exempel! Det var åt det hållet jag tänkte först. För detta med att räkna kcal går lite över styr ibland.
Men en kombination av någon som tror sig vara bäst, gör några pump med en hantel, för att sedan ställa sig framför spegeln med sin proteinshake, leta efter musklera och kanske knäppa några selfies på mobilen. #legday

Tack för youtube tipset också!

Kom gärna med mer förslag
Citera
2014-09-23, 22:29
Medlem
loveys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Vad är det för roligt med folk som räknar kalorier?
Beror kanske på vem det är också! Men om du ser på många idrottarr t.ex, få utav dem räknar kalorier. De äter, tränar och mår bra endå. Medan vissa får värsta ångest om de råkat få i sig några kcal för mycket under en dag
Citera
2014-09-23, 22:43
Medlem
kalibergotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovey
Beror kanske på vem det är också! Men om du ser på många idrottarr t.ex, få utav dem räknar kalorier. De äter, tränar och mår bra endå. Medan vissa får värsta ångest om de råkat få i sig några kcal för mycket under en dag
Vad är det roliga? Bara sorgligt
Citera
2014-09-23, 22:56
Moderator
Fear2bes avatar
Det finns en del sportfånar som utmärker sig.

Get Dirty
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in