• 2
  • 3
2014-09-24, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeimerdingerOP
Ska ut i helgen och funderar på att smsa henne och träffas. Ska man vara ärlig och komma ut med att jag ljugit om min ålder? Känns som att chanserna på att jag kommer få träffa henne igen kommer minskas med ca 97%

Ja inte ska du va ärlig iaf haha!
Citera
2014-09-26, 17:49
Medlem
Till alla som följt denna tråd, jag har hittat hennes namn Öppnade appen snapchat, kollade igenom min kontaktlista och alla som använder snapchat... Och där var hon! Hittade därefter hennes facebook och instagram, så nu vet jag vad jag har att göra med
Kommer nog fortsätta att ljuga då jag inte ser henne som min framtida flickvän. Men framtida KK? Who knows
Citera
2014-09-26, 19:45
Medlem
Trakigtaliass avatar
Citat:
Till alla som följt denna tråd, jag har hittat hennes namn Öppnade appen snapchat, kollade igenom min kontaktlista och alla som använder snapchat... Och där var hon! Hittade därefter hennes facebook och instagram, så nu vet jag vad jag har att göra med
Kommer nog fortsätta att ljuga då jag inte ser henne som min framtida flickvän. Men framtida KK? Who knows
Kan tala om att det är en ganska dålig ide att starta en relation oavsett utgångarna, med en lögn. Bara ett tips.
Citera
2014-09-26, 22:05
Medlem
Citat:
fortsatta ljuga? ts... synd att du inte har stake nog att vara arlig. hon kanske letar pojkvan, sa istallet for att odsla hennes tid sa hoppas jag du atminstone gor klart for henne att du inte ar ute efter nagot forhallande.
Citera
2014-09-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makawao
fortsatta ljuga? ts... synd att du inte har stake nog att vara arlig. hon kanske letar pojkvan, sa istallet for att odsla hennes tid sa hoppas jag du atminstone gor klart for henne att du inte ar ute efter nagot forhallande.

Jag ska ändra på det jag skrev, jag kommer att försöka träffa henne och se hur vi känner. Om jag märker att det absolut inte finns några känslor där men jag märker att hon inte tycker likadant så kommer jag självklart klargöra det för henne. Men ärligt talat, jag är 20, hon 25. När hon får veta sanningen lär jag ryka ifrån hennes kontaktlista med raketfart. Ska dock försöka läsa av henne först innan jag ger henne något vidare svar som jag i framtiden kanske ångrar.
Citera
2014-09-28, 16:28
Medlem
Be en polare ringa "fel" till henne bara? Så får du reda på hennes namn allafall..
Citera
2014-09-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnah
Be en polare ringa "fel" till henne bara? Så får du reda på hennes namn allafall..

Har fått tag på hennes namn! Det enda problemet som jag har kvar är åldern
Citera
2014-09-29, 14:42
Medlem
Admiral Krags avatar
Haffa, vad finns det för innebörd i det ordvalet?

Undertecknad genus polisen
Citera
2014-10-02, 00:05
Medlem
imperatrixs avatar
Med åldern kan du väl bortförklara det med att hon hörde fel och att du sa "jag fyllde 20 (klockan) 5 idag!" (dvs att du föddes klockan 5).
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in