2009-02-11, 09:43
Medlem
V6 är bra! När tuggummit åker ner mellan tuttarna på bruden!
Citera
2009-02-13, 01:39
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supremacy

Nej V6 är patetisk tysk smörja som riktar in sig på pubertetala 14 åringar
Citera
2009-02-16, 23:31
Medlem
yoliflors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supremacy
Haha den är fan grym!
Citera
2009-02-18, 23:37
Medlem
ok hade för länge sedan en reklamfilm om gislaved däck, en volvo 140 som bromsade fast vid rödljuset och burnade...
Citera
2009-02-22, 21:40
Medlem
Enfattigens avatar
McDonalds nya reklam är faktiskt rätt underhållande.

"Är det Bosse Håkansson eller?"
Citera
2009-03-03, 18:00
Medlem
Bosse

ja McDonald's reklamen med bosse är sjukt bra!
Sen undrar jag om någon vet hur man kan få tag i Marabou reklam låtarna som går på lugna favoriter!
En av dem är riktigt bra där de stoppar en familj och frågar vad de tycker om nya marabou kexen och pappan svarar att det inte var ngt särskilt för honom men för hans fru va det. Därefter kommer en så skön jingel. Kan någon hjälpa mig och få tag i den?
Citera
2009-03-05, 00:29
Medlem
Månsans avatar
Hittade ingen tråd om DÅLIG reklam. Tar därför upp detta här. Vem vet, reklamen kanske är bra fast jag inte fattar det.

Det gäller en reklamfilm om nån jäkla spelkonsol som heter WII. Massa töntar står i vardagsrummet och låtsas spela bowling, balansera på en skateboard o s v. Denna film går ett otal gånger varje kväll. Speakern slutar med att säga ungefär:

"WII, världens snabbast säljande spelkonsol"

"Snabbast säljande", vad är det? Inte mest säljande. Går det fort att köpa den, eller vad? Är det en kass copywriter som varit framme, ett översättningsfel eller innebär "snabbast säljande" något som jag inte fattar?
Citera
2009-03-05, 09:17
Medlem
chamaemoross avatar
Tycker reklamen för "nya sydsvenskan" den 8 mars är riktigt bra. Man får se de största nyhets förstasidorna ända sen 80talet fram tills nutid och det tycker jag ger en fantastisk bild av vilken bra tidning det är dem säljer!
Citera
2009-03-05, 20:05
Medlem
Trinnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Tycker reklamen för "nya sydsvenskan" den 8 mars är riktigt bra. Man får se de största nyhets förstasidorna ända sen 80talet fram tills nutid och det tycker jag ger en fantastisk bild av vilken bra tidning det är dem säljer!

Den tycker jag också är bra! Det är spännande att sitta och läsa artiklarna från Kennedymordet och rubrikerna som skrevs kring Hiroshima och Nagasaki.
Citera
2009-03-05, 20:20
Medlem
insertusenames avatar
http://www.youtube.com/watch?v=cUEkOVdUjHc

Det är kvalitetsreklam det!
Citera
2009-03-05, 21:50
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hittade ingen tråd om DÅLIG reklam. Tar därför upp detta här. Vem vet, reklamen kanske är bra fast jag inte fattar det.

Det gäller en reklamfilm om nån jäkla spelkonsol som heter WII. Massa töntar står i vardagsrummet och låtsas spela bowling, balansera på en skateboard o s v. Denna film går ett otal gånger varje kväll. Speakern slutar med att säga ungefär:

"Snabbast säljande", vad är det? Inte mest säljande. Går det fort att köpa den, eller vad? Är det en kass copywriter som varit framme, ett översättningsfel eller innebär "snabbast säljande" något som jag inte fattar?

Det finns däremot en tråd om de värsta reklamerna, klistrad t.o.m.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=375340
Citera
2009-03-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Med snabbast säljande lär dem mena att det är den spelkonsol som snabbast stiger procentuelltmässigt i sålda artiklar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in