2007-01-02, 03:34
Medlem
magers avatar
jag älskar den där reklamen för något försäkringsbolag, den när det är två råttor och en ska skruva upp en klocka på väggen så trashar han hela rummet.. fyfan va jag kul den är :P vet inte varför dock
Citera
2007-01-18, 19:15
Medlem
Gudmunds avatar
Senaste BMW reklamen e skön , " se nåt du aldrig sett förr" ang deras night vision system.
Citera
2007-01-19, 16:56
Medlem
Den när hon tjejen som brukar vara med i Teliareklamen sitter på en restaurang med en äldre kille. Har för mig att vissa kvinnliga PK-journalister tyckte att reklamen var smaklös. Sånt är kul
Citera
2007-01-20, 19:32
Medlem
d!chens avatar
http://www.youtube.com/watch?v=Zl6uaq7DTdg

Haha, den är ju fan den skönaste jag har sett på år.
Citera
2007-01-26, 20:47
Medlem
Squalos avatar
Pepsi-reklamen där en apa kör taxi tyckte jag var rolig när jag såg den.
Citera
2007-02-02, 07:33
Medlem
Squalos avatar
Reklamen för Vinci där dom bygger en bro är mycket bra. Det jag har att anmärka på är väl ljudbilden, som jag hade gjort något annorlunda.

"Knark"-reklamen som manar till försiktighet och AIDS-risken där personer har röda t-shirts som faller till golvet när människorna försvinner, är mycket bra den också. Den sändes väl dock bara en kort tid.
Citera
2007-02-09, 23:44
Medlem
Nicorette; När ung flicka kysser äldre gubbe den är rolig men om den är bra ska jag lämna där hän.
Citera
2007-02-20, 23:38
Medlem
gretzkys avatar
reklamen där arne hegerfors och ankan sitter i en soffa och spelar tv-spelet nhl 07
Citera
2007-03-03, 13:58
Medlem
n3mos avatar
Självklart tar Burger King's nya sin plats på tronen som bästa reklamfilm.
Den som säger emot är bara dum
"Manthem"
Citera
2007-03-03, 16:44
Medlem
Tvåhörnings avatar
Någon som minns tvättmedelsreklamen från tidigt nittiotal, då de använde ett fiktivt märke - Super Ultra Plus - för att sedan hälla SÄCKVIS med tvättmedel på och brevid en tvättmaskin.
Räddningen kom i form av en Arielförpackning.

DEN var bra!
Citera
2007-03-08, 22:52
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Nicorette; När ung flicka kysser äldre gubbe den är rolig men om den är bra ska jag lämna där hän.

sex sells.

and what an ass she has!
Citera
2007-03-09, 16:48
Medlem
Digums avatar
Det gick en reklam för väldigt länge sen som handlade om Canal+ och att de visade actionfilmer. Killen i reklam har långt hår och glasögon, ser allmänt åttiotal ut. Jag minns en replik ifrån den reklamen och det är när han står och rakar sig:
"Don't you worry baby, I'm an expert!"
Och i slutet så går han ut ifrån lägenheten men slänger in en imaginär handgranat och slänger igen dörren så står en granner där och stirrar på honom.

Underbart skön och vore guld om någon av en händelse har den så man kan få uppleva den igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in