Citat:
Jag har inget emot att du går till attack när du inte vet hur du ska föra en normal konversation. Jag är fullt medveten om att procentuella avkastningen är lika hög vare sig du sparar 10 000, 50 000 eller ens 100 000. Det jag försöker säga är att det vore bra om man sparar mer än bara 3 000, ja, kanske han inte har mer än så att lägga undan i sparande, vilket är bra det med då han faktiskt sparar pengar än att slösa allt. TS vill spara pengar under en längre tid och ha hyfsat stor/medel risk, jag frågar dig om exempel på vart jag finner detta och då går du till attack. Nej, du får gärna komma tillbaka när du har något korrekt svar på frågan. 

Du tror inte att han skulle ha sparat mer än 3000 om han hade det? Han har bestämt, utifrån sin privatekonomi att han vill spara 3000. Punkt.
Du skrev "men så små summor kommer inte att växa."
Då svarade jag att de kommer växa lika mycket som större summor eftersom det handlar om procentuell avkastning.
Då svarade du "Visa mig gärna vart jag får så hög avkastning".
Jag hade inte ens nämnt någon procentsats eller avkastning, så vad menar du? Du försökte alltså få tips om högriskfonder? Isåfall uttryckte du dig jävligt luddigt, och det är ditt fel, inte mitt. Dessutom har jag redan skrivit i tidigare inlägg vilka fonder jag rekommenderar.
Dessutom kan du sluta lägga till skrattande jävla gubbar efter alla inlägg. Du är väl inget barn?