Om inte så tar jag gärna emot förslag på något liknande om ni vet / set något Gillar verkligen stilen på soffan från Chilli, tycker enfärgade ser så sjukt tråkiga ut.
Köpte en sån här istället, 3-sits i färgen "Sand". Soffan finns i en jäkla massa färger och kombinationer med kuddar, ben, armstöd etc. Strax under 10 tusen gick den på.
Lutar nog ändå åt soffan från Chilli, hängt upp mig helt på att jag vill ha något som ser ut som den, verkar svårt att hitta något liknande.. fattar inte helt vad dom menar med att den är 3m bred dock, har svårt att tro det..
Den ser ut som vår soffan utom att vi hade fasta kuddar i ryggstödet. Och jo den var tre meter.
Men den åkte ut för några månader sedan då den var nedsutten på vissa ställen och på andra hade fjädrarna gått sönder. Vi fick hem soffan jan 11.
Då är vi två vuxna och två hundar den användes ju var dag.
Men lite längre än tre år borde en soffa hålla.
Lutar nog ändå åt soffan från Chilli, hängt upp mig helt på att jag vill ha något som ser ut som den, verkar svårt att hitta något liknande.. fattar inte helt vad dom menar med att den är 3m bred dock, har svårt att tro det..
Du mäter ju från hörnet och till utsidan av armstödet, från hörnet och till slutet av divanen.