2014-09-18, 01:40
Medlem
MKultra72s avatar
Någon som vet om denna från Chilli är något att ha:

http://www.chilli.se/sv/artiklar/atlantis-3-sitssoffa-med-oppet-avslut-hoger.html

Om inte så tar jag gärna emot förslag på något liknande om ni vet / set något Gillar verkligen stilen på soffan från Chilli, tycker enfärgade ser så sjukt tråkiga ut.
Citera
2014-09-18, 05:31
Medlem
Millediablos avatar
http://www.em.com/produkter/soffor-baddsoffor/ovrigt/florida-hornsoffa-m-oppet-avslut-tyg-porto-vit-10-0000132047
Florida är min favoritsoffa, tyvärr finns det inte plats nog att trycka in den hemma. Jag har provsuttit den 2ggr på EM, lika ledsamt varje gång att gå hem.

edit: den med gåsfjäder.
Senast redigerad av Millediablo 2014-09-18 kl. 05:32. Anledning: mer info
Citera
2014-09-18, 05:54
Medlem
MKultra72s avatar
Ser okej ut men heltvitt/beige går bort tyvärr, helst nån blandning av grått/vitt/svart. Blommigt går också bort.

Kanske också ska säga att den inte ska vara längre än 2,55 Ser nu att den där från Chilli blir lite väl stor (302 bredd).
Citera
2014-09-18, 06:19
Medlem
Millediablos avatar
Köpte en sån här istället, 3-sits i färgen "Sand". Soffan finns i en jäkla massa färger och kombinationer med kuddar, ben, armstöd etc. Strax under 10 tusen gick den på.

http://www.em.com/inspiration/designa-sjalv/serien-nova

Det jag saknar är en divan men det får tyvärr inte plats
Senast redigerad av Millediablo 2014-09-18 kl. 06:21. Anledning: länk
Citera
2014-09-18, 06:53
Medlem
MKultra72s avatar
Ja det fanns ju en jävla massa tyger

Lutar nog ändå åt soffan från Chilli, hängt upp mig helt på att jag vill ha något som ser ut som den, verkar svårt att hitta något liknande.. fattar inte helt vad dom menar med att den är 3m bred dock, har svårt att tro det..
Citera
2014-09-19, 21:15
Medlem
Flamsans avatar
Den ser ut som vår soffan utom att vi hade fasta kuddar i ryggstödet. Och jo den var tre meter.

Men den åkte ut för några månader sedan då den var nedsutten på vissa ställen och på andra hade fjädrarna gått sönder. Vi fick hem soffan jan 11.
Då är vi två vuxna och två hundar den användes ju var dag.
Men lite längre än tre år borde en soffa hålla.

Titta vidare är mitt tipps.
Citera
2014-09-19, 21:18
Medlem
Flamsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Ja det fanns ju en jävla massa tyger

Lutar nog ändå åt soffan från Chilli, hängt upp mig helt på att jag vill ha något som ser ut som den, verkar svårt att hitta något liknande.. fattar inte helt vad dom menar med att den är 3m bred dock, har svårt att tro det..

Du mäter ju från hörnet och till utsidan av armstödet, från hörnet och till slutet av divanen.
Citera
2014-09-22, 05:16
Medlem
MKultra72s avatar
Okej då fattar jag.

Tre år låter dåligt, kommer iofs inte använda den jättemycket då jag inte sitter så ofta i v-rummet. Får se hur jag gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in