2014-09-17, 22:50
Medlem
spruxers avatar
Hallå,
Long shot men är det någon som gymmar på Fitness24Seven i Lund? I så fall, är det bra? Funderar på att byta från Actic till Fitness24Seven, var helt säker innan men börjar tvivla nu. Finns det bra grejer? Finns det omklädningsrum?

Tacksam för svar!
Senast redigerad av spruxer 2014-09-17 kl. 22:52.
Citera
2014-09-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruxer
Hallå,
Long shot men är det någon som gymmar på Fitness24Seven i Lund? I så fall, är det bra? Funderar på att byta från Actic till Fitness24Seven, var helt säker innan men börjar tvivla nu. Finns det bra grejer? Finns det omklädningsrum?

Tacksam för svar!

24/7 är värdelöst. Förstår inte hur man kan gymma där, förutom om man jobbar så pass länge att de andra gymmen har stängt. Har varit i receptionen på det vid C, ser inte särskilt bra ut. Som alla andra 24/7. Det vid botan är bättre. Men bra? Det vetifan.

Gå dit och prova.

Högevallsbadet? Är ju ungefär 1000 ggr bättre än 24/7. Ett av Skånes bästa gym OM man jämför med andra kedjor.

Men testa dig fram!

Lycka till:-)
Citera
2014-09-28, 19:31
Medlem
M0tVinds avatar
Ja det finns ju tre i Lund och jag har testat samtliga. Rankade från sämst till bäst.

Centralen. Det absolut sämsta, inte vara 24seven utan gymmet jag varit på över huvud taget.

Carl Oskars bro. Helt ok men saknas en del grejer.

Botulfsplatsen, ett av de bättre anläggningarna jag varit på. Finns inget bättre 24seven i malmö heller vad jag vet. Dock brukar det vara för mycket folk vid rusning och friviktsavdelningen kunde varit bättre. Men jag tycker det är okej.
Citera
2014-09-30, 11:24
Medlem
GurkPorrs avatar
Instämmer med ovanstående ranking.

Du får helt enkelt vad du betalar för. Jag uppskattar öppettiderna och att det finns studentrabatt, annars är det ju inget utöver det vanliga direkt. Snarare tvärtom. Möjligen undantaget plusanläggningen i Kattesund där det finns en del skoj, men som tidigare nämnts ofta kan vara ganska full.

Och ja, det finns omklädningsrum.
Senast redigerad av GurkPorr 2014-09-30 kl. 11:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in