Citat:
Ursprungligen postat av
Soxi
MINDFULNESS
Kolla upp det!
Läser en bok om de just nu, och trots att jag bara har kommit in i det lite hjälper de redan. Tror andra former av meditation med kan hjälpa en att finna ro om man bara bemästrar konsten.Fast mindfulness är minst hokus pokus så att säga. Valde att avstå från medicin i första taget på grund av detta. Dessutom känns de bättre att kunna möta sina svårigheter och i samband med de utvecklas som person.
Vet hur de kan vara, är själv ADD-barn. Har inte kunnat lyssna i skolan för fem öre och har svårt att ta in information. Fick min diagnos sent, så besitter inte stor kunskap i jämförelse med andra. Ibland känner man sig verkligen dum i huvudet ..
Första steget för dig är att sluta knarka.
Tror inte meditation är något för mej tyvärr. Har så mycket att fixa just nu kom just hem från utlandet. Så måste fixa ny bostad i annat län helst, och nytt jobb ev utbildning.
På sex månader har jag inte ens börjat leta jobb eller bostad så fort jag sätter mej ner och ska börja
så blir det att jag gör något annat i stället.
Knarket är det ända som håller mej vid liv. Försöker så otroligt mycket men kan aldrig ha koncentrationen eller orken att fixa upp mitt liv men kommer fortsätta försöka.