Sen jag inhandlade en vattenkokare har jag använt den varje dag.
Går fan så mycket fortare att koka potatis, kokar tevatten..ja fan allt..den är grymt bra
Är väldigt nöjd med en limepress jag köpte i Indien. Ser ut som en vitlökspress ungefär, där man lägger en halv lime och klämmer till. Använder den nästan dagligen. Lime passar bra till all slags matlagning för att tillsätta lite sötma och syrlighet. Perfekt på stekt kött eller tomatsåser, till fisk, i soppor och grytor och i teet m.m.
Är väldigt nöjd med en limepress jag köpte i Indien. Ser ut som en vitlökspress ungefär, där man lägger en halv lime och klämmer till. Använder den nästan dagligen. Lime passar bra till all slags matlagning för att tillsätta lite sötma och syrlighet. Perfekt på stekt kött eller tomatsåser, till fisk, i soppor och grytor och i teet m.m.
Jag har funderat lite på detta och kommit fram till en pryl som jag inte skulle klara mig utan. Det är min smörgåsgrill. Används flitigt. Mer grillade smörgåsar åt folket skall bli min devis!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!