• 3
  • 4
2005-09-07, 18:49
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Sen jag inhandlade en vattenkokare har jag använt den varje dag.
Går fan så mycket fortare att koka potatis, kokar tevatten..ja fan allt..den är grymt bra

Koakr du poatis i vattenkokaren
Citera
2005-09-07, 18:56
insomnias avatar
Vattenkokaren har blivit rätt värdefull för mig. Dricker mkt mer té tack vare den. Mumma.
Citera
2005-09-07, 19:30
Medlem
hazard simpsons avatar
Mina underbara knivar+kaffebryggaren Braun
Citera
2005-09-11, 18:36
Medlem
Subb[a]s avatar
Min minsta stekpanna som passar perfekt för 2 ägg.
Citera
2005-09-11, 19:35
Medlem
vagators avatar
Är väldigt nöjd med en limepress jag köpte i Indien. Ser ut som en vitlökspress ungefär, där man lägger en halv lime och klämmer till. Använder den nästan dagligen. Lime passar bra till all slags matlagning för att tillsätta lite sötma och syrlighet. Perfekt på stekt kött eller tomatsåser, till fisk, i soppor och grytor och i teet m.m.
Citera
2005-09-12, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vagator
Är väldigt nöjd med en limepress jag köpte i Indien. Ser ut som en vitlökspress ungefär, där man lägger en halv lime och klämmer till. Använder den nästan dagligen. Lime passar bra till all slags matlagning för att tillsätta lite sötma och syrlighet. Perfekt på stekt kött eller tomatsåser, till fisk, i soppor och grytor och i teet m.m.

citrus e najs att pressa i potatispressen
Citera
2005-09-12, 13:35
Medlem
Skints avatar
Jag har funderat lite på detta och kommit fram till en pryl som jag inte skulle klara mig utan. Det är min smörgåsgrill. Används flitigt. Mer grillade smörgåsar åt folket skall bli min devis!
Citera
2005-09-12, 13:53
Medlem
embras avatar
global alltiett-kniv. Can't live without it!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in