2023-01-05, 00:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
På samma sätt att man kallar kvinnor för slampor eller horor för att de med killar?

Tycker du ts exempel är mindre löjliga än slampa så är du ju helt väck. Om kvinnor hade sagt ligga eller knulla så hade han ju inte haft någon poäng så i din vanliga iver att white knighta så gick du bort dig totalt.

Skall vi 2023 låtsas förresten att det är ni soibois som får ligga? Gulligt!
Citera
2023-01-05, 07:22
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Varför inte säga att hon utövar sin feministiska sida? Men nä dom är ju manshatare så den gick inte.
Säger du att alla kvinnor är manshatare?
Senast redigerad av ShotsFired 2023-01-05 kl. 07:33.
Citera
2023-01-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Har ofta märkt att kvinnor använder märkliga eufemismer för sina slampiga livsstilar.

Att ligga runt på tinder och bli använd som levande sexleksak av olika män (ofta gängmedlemmar och depraverade typer) brukar kallas att:

"Utforska sig själv"
"Finna sig själv"
"Få livserfarenhet"
"Uppnå självförståelse"

Och dylikt.

Varför dessa märkliga eufemismer? Varför inte bara kalla det vad det är? Varför få det att låta som en nobel väg emot nirvana och upplysning?

Du som tolkar sådana "eufemismer" som något sexuellt. Vad är det kvinnor ska ha för riktning i livet, enligt dig?

"Plugga till sjuksköterska"
"Träffa min drömprins"
"Tillfredsställa min drömprins"
"Skaffa barn"

Jobbigt att vi föds med valfriheten är välja själv. Acceptera att livet inte är skyldig dig någonting, varken karriär, kvinna eller familj.
Citera
2023-01-05, 14:59
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizashman
Du som tolkar sådana "eufemismer" som något sexuellt. Vad är det kvinnor ska ha för riktning i livet, enligt dig?

"Plugga till sjuksköterska"
"Träffa min drömprins"
"Tillfredsställa min drömprins"
"Skaffa barn"

Jobbigt att vi föds med valfriheten är välja själv. Acceptera att livet inte är skyldig dig någonting, varken karriär, kvinna eller familj.
Ja, gör det. Acceptera att livet inte är skyldig någonting och sluta var entitled.
Citera
2023-01-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Ja, gör det. Acceptera att livet inte är skyldig någonting och sluta var entitled.

Vet inte om du snackar generellt nu men vart får du "entitled" ifrån?
Citera
2023-01-05, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Han kan vara en transa med så en "man" om du förstår vad jag menar. Hans hjärna är åtminstone 100% kvinnlig. Är väl därför dessa simps har det så svårt i livet, bitches söker ju inte bitches.

Ingen man med självrespekt kan ha problem med att man använder ordet slampa för en faktisk slampa. Det barnsliga förnekandet av verkligheten är något kvinnor och barn sysslar med och inte vuxna män.

Haha, du kallade mig slampa x antal gånger i en annan tråd utan någon som helst grund och utan att veta något om min sexuella historik. Försök inte och få det låta som att du och övriga här i tråden är "sparsamma" med ordet och använder det "meningsfullt"
Citera
2023-01-05, 15:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizashman
Haha, du kallade mig slampa x antal gånger i en annan tråd utan någon som helst grund och utan att veta något om min sexuella historik. Försök inte och få det låta som att du och övriga här i tråden är "sparsamma" med ordet och använder det "meningsfullt"

Vet inte om ni tror att ni är sneaky när ni försvarar slamperi men det är ni inte, det ser alla som levt lite igenom rätt lätt. Sparsamt och meningsfullt? Ja det var ju inte vad jag talade om alls. Nu slog ju mods ihop trådarna men det handlade ju om kvinnor som skriver om att dom är slampor till någon löjlig eufemism. Ingen pratade om oskulder utan om kvinnor som ligger runt men inte vågar stå för det. Så vet inte om du riktigt är med här.
Citera
2023-01-05, 16:57
Medlem
Förstår poängen med en ssmlingstråd teoretiskt.

Men, det är även som upplagt för att visa hur illa somliga män tycker om kvinnor. Ofta flyttas saker hit för att någon kvinna /människa med livmoder, eller deras cucks och vita knektar tror att de genom att ställa sig på kvinnors sida ska få en chans arr, doppa

Men det stora problemet är att kvinnor slipper möta konsekvenser för sitt beteende. Det blir helt enkelt många kvinnor som att allt negativt i deras liv beror på män.

De fortsätter välja samma män och drar sedan slutsatsen att det är mäns fel. Och en kvinna utan en stabil, rättfärdig man (hello Singemödrar era avskum)

Män å andra sidan särskilt svagbvågade och icke-produktiva slösar sin tid med att träna efter eller rentav rädda kvinnor.

Får hoppas jag blir rik nog att söka mig till ett land med bättre kvinnor för de Svenskor som man möter (numera söker de upp en) har antingen en dras bastarder, kass ekonomi (inte precis något jag tänker på, pengar kan jag tjäna när jag vill), vill ha egna barn osv.

Nej bara fortsätta lyfta, tjäna pengar så man har en chans med riktiga kvinnor istället för feminister.
Citera
2023-01-05, 17:23
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vad får man ut över att känna hat och förakt till kvinnor, mår man bättre som person eller? Kan ju inte vara friska människor som går runt med såna negativa känslor.. Även om det är svårt som kille idag 2022 om man inte ser riktigt bra ut så förstår jag inte varför hat skulle göra saken bättre.

Precis så här.
Varför?

De män som känner hat mot kvinnor, eller kvinnor som känner hat mot män, enbart pga kön, borde nog ta sig en funderare på sina liv.
Att jämt gå omkring med dessa tankar är inte nyttigt, och helt frisk är man ju inte heller.

/VV
Citera
2023-01-05, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Förstår poängen med en ssmlingstråd teoretiskt.

Men, det är även som upplagt för att visa hur illa somliga män tycker om kvinnor. Ofta flyttas saker hit för att någon kvinna /människa med livmoder, eller deras cucks och vita knektar tror att de genom att ställa sig på kvinnors sida ska få en chans arr, doppa

Men det stora problemet är att kvinnor slipper möta konsekvenser för sitt beteende. Det blir helt enkelt många kvinnor som att allt negativt i deras liv beror på män.

De fortsätter välja samma män och drar sedan slutsatsen att det är mäns fel. Och en kvinna utan en stabil, rättfärdig man (hello Singemödrar era avskum)

Män å andra sidan särskilt svagbvågade och icke-produktiva slösar sin tid med att träna efter eller rentav rädda kvinnor.

Får hoppas jag blir rik nog att söka mig till ett land med bättre kvinnor för de Svenskor som man möter (numera söker de upp en) har antingen en dras bastarder, kass ekonomi (inte precis något jag tänker på, pengar kan jag tjäna när jag vill), vill ha egna barn osv.

Nej bara fortsätta lyfta, tjäna pengar så man har en chans med riktiga kvinnor istället för feminister.

Ja, sen behöver man nödväntigtvis inte avsky dem, men faktum är att kvinnor med hjälp av massmedier och politiker för ett krig emot män, med syftet att förstöra oss, putta ut oss ifrån samhället. Så när DN som igår släpper ännu en manshatande artikel, så bör man som gensvar fylla forumet med kvinnohat.

De måste se att det inte kommer gratis, alla män som utesluts ifrån utbildning och arbetmöjigheter, alla falska anklagelser alla feministattacker emot män, de måste få tillbaka med samma mynt. Att hetsa och hata mot oss i DN ska således generera en jävla massa kvinnohat och hets emot det täcka könet.
Senast redigerad av InteriorDecorator 2023-01-05 kl. 18:46.
Citera
2023-01-05, 23:10
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Precis så här.
Varför?

De män som känner hat mot kvinnor, eller kvinnor som känner hat mot män, enbart pga kön, borde nog ta sig en funderare på sina liv.
Att jämt gå omkring med dessa tankar är inte nyttigt, och helt frisk är man ju inte heller.

/VV

Jag känner väl mer förakt hur jag ser ut men det är ju inte andras fel så förstår inte såna människor som hatar det andra könet.
Citera
2023-01-06, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Ja, sen behöver man nödväntigtvis inte avsky dem, men faktum är att kvinnor med hjälp av massmedier och politiker för ett krig emot män, med syftet att förstöra oss, putta ut oss ifrån samhället. Så när DN som igår släpper ännu en manshatande artikel, så bör man som gensvar fylla forumet med kvinnohat.

De måste se att det inte kommer gratis, alla män som utesluts ifrån utbildning och arbetmöjigheter, alla falska anklagelser alla feministattacker emot män, de måste få tillbaka med samma mynt. Att hetsa och hata mot oss i DN ska således generera en jävla massa kvinnohat och hets emot det täcka könet.

Fast din dumma djävel, att så split mellan kvinnor och män är ju just det som judarna på Dagens Nyheter är ute efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in