Citat:
Ursprungligen postat av
Phailure
Förstår poängen med en ssmlingstråd teoretiskt.
Men, det är även som upplagt för att visa hur illa somliga män tycker om kvinnor. Ofta flyttas saker hit för att någon kvinna /människa med livmoder, eller deras cucks och vita knektar tror att de genom att ställa sig på kvinnors sida ska få en chans arr, doppa
Men det stora problemet är att kvinnor slipper möta konsekvenser för sitt beteende. Det blir helt enkelt många kvinnor som att allt negativt i deras liv beror på män.
De fortsätter välja samma män och drar sedan slutsatsen att det är mäns fel. Och en kvinna utan en stabil, rättfärdig man (hello Singemödrar era avskum)
Män å andra sidan särskilt svagbvågade och icke-produktiva slösar sin tid med att träna efter eller rentav rädda kvinnor.
Får hoppas jag blir rik nog att söka mig till ett land med bättre kvinnor för de Svenskor som man möter (numera söker de upp en) har antingen en dras bastarder, kass ekonomi (inte precis något jag tänker på, pengar kan jag tjäna när jag vill), vill ha egna barn osv.
Nej bara fortsätta lyfta, tjäna pengar så man har en chans med riktiga kvinnor istället för feminister.
Ja, sen behöver man nödväntigtvis inte avsky dem, men faktum är att kvinnor med hjälp av massmedier och politiker för ett krig emot män, med syftet att förstöra oss, putta ut oss ifrån samhället. Så när DN som igår släpper ännu en manshatande artikel, så bör man som gensvar fylla forumet med kvinnohat.
De måste se att det inte kommer gratis, alla män som utesluts ifrån utbildning och arbetmöjigheter, alla falska anklagelser alla feministattacker emot män, de måste få tillbaka med samma mynt. Att hetsa och hata mot oss i DN ska således generera en jävla massa kvinnohat och hets emot det täcka könet.