den verkar ju likt elvanse (eller snarare - elvanse är lite som en depot-variant av metamina), så om du har känt positiv effekt av elvanse (om så bara några timmar) kan du nog få positiv effekt av metamina
den verkar ju likt elvanse (eller snarare - elvanse är lite som en depot-variant av metamina), så om du har känt positiv effekt av elvanse (om så bara några timmar) kan du nog få positiv effekt av metamina 
Kanske är en adverse reaction från aminosyran lysin som är bundet till dextroamfetaminet i Elvanse... Jag tror inte en sekund på det, men det hade ju varit magiskt om så vore -_-;
Är vaken 9-10 timmar om dygnet. Sover resten. Så det finns liksom ingen anledning till att medicinera mig med någonting som verkar 1) sederande, då jag inte kan känna mig pigg. 2) tar bort maniska toppar, då jag aldrig varit i närheten av mani. 3) agerar antipsykotiskt, då jag aldrig i hela mitt liv haft vanföreställningar.Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106