2014-10-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nej det är inga djupa jack, det är lite blod i huvet på honom. Så brukar jag se ut när jag ramlat. Ja han har väl ha släpat sig till vattnet. Det är klart att man får mängder med vatten i lungorna när man ligger avsvimmad och skvalpar.

Det är inga djupa jack? Skojar du?
Brukar du ha jack in till skallbenet då du rammlat?
Detta är då mer än lite blod.
Man kan oxå se skillnad på vatten i lungorna pga att liket legat länge i vatten & om det dött pga det.

http://www.bestgore.com/murder/briti...oman-raped-09/

Obs! Bilder på liket i närbild i länken!
Citera
2014-10-03, 20:40
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrfilm
Det är inga djupa jack? Skojar du?
Brukar du ha jack in till skallbenet då du rammlat?
Detta är då mer än lite blod.
Man kan oxå se skillnad på vatten i lungorna pga att liket legat länge i vatten & om det dött pga det.

http://www.bestgore.com/murder/briti...oman-raped-09/

Obs! Bilder på liket i närbild i länken!

Vadå skallbenet? Jag ser inget skallben. Nej det är inga djupa jack, möjligtvis stora jack, som ser ut att ha orsakats av ett eller två hugg. Därför tror jag att det är hans kompis som gjort det därför att han var avundsjuk.
Citera
2014-10-03, 20:45
Medlem
Citat:
Vadå skallbenet? Jag ser inget skallben. Nej det är inga djupa jack, möjligtvis stora jack, som ser ut att ha orsakats av ett eller två hugg. Därför tror jag att det är hans kompis som gjort det därför att han var avundsjuk.

Men om du brukar rammla och se ut så! Så sök hjälp
Citera
2014-10-03, 20:52
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av migge6
Men om du brukar rammla och se ut så! Så sök hjälp

Varför ska jag söka hjälp? Uppenbarligen lever jag fortfarande. Blodkärlen brukar liksom dra ihop sig vid "trauma". Denne mannen drunknade. Det brukar inte jag göra när jag ramlar.
Citera
2014-10-03, 20:55
Medlem
Citat:
Varför ska jag söka hjälp? Uppenbarligen lever jag fortfarande. Blodkärlen brukar liksom dra ihop sig vid "trauma". Denne mannen drunknade. Det brukar inte jag göra när jag ramlar.

Jag bara skojar med dig, men händer det dig ofta så tycker jag nog att du ska passa dig..
Citera
2014-10-03, 20:59
Medlem
Citat:

Haha. Alltså det går inte att få djupare jack än sådär i huvudet om man inte räknar med att skallbenet är penetrerat. Skallbenet syns inte för blodet.
Men det är ju ibga direkt dödande slag dock. Men det är bara dunt att förneka att dem inte är djupa så jag släpper det där.

Däremot håller jag helt med ang kompisen där.
Menar du Sean? Jag tror nämligen stenhårt på ngn sorts inblandning där.
Minns att han sagt att han suttit med några på stranden & spelat gitarr. Kan helt klart finnas en hel drös med gitarrspelande gäng men jag tror han vart med här jag. Det brukar alltid ligga en halvsanning i en lögn.

Eller om han oxå sa att han låg hemma & sov... Ska gå tillbax & kolla sedan... Tror de va två saker sagda där.
Senast redigerad av Hyrfilm 2014-10-03 kl. 21:01.
Citera
2014-10-03, 21:06
Medlem
Enok1Halvars avatar
Jag får med en konstig magkänsla att nått inte står rätt till här
Efter att ha varit i Thailand över dussinet ggr så har jag noll förtroende för polisen och deras undersökningar
Brukar tycka Burmeserna är stillsamma (dom är där för att jobba ,försörja sin familj mm)
Däremot stöddiga thaiare med rätt familj skiter fullständigt i allt,och dom vet om att dom kan göra det

så fel/rätt familjeson med rätt kontakter kan få till vad som helst vad gäller sånt här,några miljoner Baht till rätt personer och då kan det få sådanna här följder
Hoppas annan instans än thailändska kan få insikt i detta,
Citera
2014-10-03, 21:07
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Haha. Alltså det går inte att få djupare jack än sådär i huvudet om man inte räknar med att skallbenet är penetrerat. Skallbenet syns inte för blodet.
Men det är ju ibga direkt dödande slag dock. Men det är bara dunt att förneka att dem inte är djupa så jag släpper det där.

Däremot håller jag helt med ang kompisen där.
Menar du Sean? Jag tror nämligen stenhårt på ngn sorts inblandning där.
Minns att han sagt att han suttit med några på stranden & spelat gitarr. Kan helt klart finnas en hel drös med gitarrspelande gäng men jag tror han vart med här jag. Det brukar alltid ligga en halvsanning i en lögn.

Eller om han oxå sa att han låg hemma & sov... Ska gå tillbax & kolla sedan... Tror de va två saker sagda där.

Det jag menade var att det ser ut som om "mördaren" huggit när de hade sex och att han framför allt ville döda tjejen. Inte vet jag! Eller så har någon svarthårig tyckt att det är äckligt när turister uppför sig så.
Citera
2014-10-03, 21:10
Medlem
pigginattens avatar
Citat:
Minns att han sagt att han suttit med några på stranden & spelat gitarr. Kan helt klart finnas en hel drös med gitarrspelande gäng men jag tror han vart med här jag.

Har ett minne av att det var engelsk sång som hörts från stranden den natten.

Nej det kan omöjligt vara dessa duvungar, man ser ju på dom att dom inte ens knyckt en vinge av en fluga en gång.

Någon som har Facebook som kan spana in nått forum eller vad det är, det finns tydligen en del info där bl.a en boende på ön som inte vågar prata men som säger att det inte är burmeserna som är de skyldiga utan Thai från ön. Sök på CSI LA , informera här sen tack!
Citera
2014-10-03, 21:22
Medlem
Citat:
E du full? Det är ju precis det jag säger?
Men vart den låg innan kan dem ju egentligen inte veta, det är vad dem trodde...

Lägger till: alltså det jag menar är att dem trodde den låg i en trädgård längre bort medans jag menade att den kanske redan låg på stranden, att det inte är helt ologiskt heller. Men absolut mer troligt att dem har bevis på att ngn saknat den från en trädgård längre bort.

Hackan kommer antagligen från nån strandbar. Dom ligger som på ett pärlband och alla har hackor för att gräva i sanden som ligger mer eller mindre öppet. Om gm hade tagit den från nån trädgård borde dom finns på ö-film från nån bar, resort eller affär då man måste korsa strandpromenaden för att hitta en trädgård. Killarna som sitter nu kan jag nästan garantera att dom är oskyldiga.. Högsäsongen är på ingång och detta måste lösas till varje pris och dessa stackars burrar får skulden. En gatuhund har högre status än burmeser i thaiarnas ögon så dödstraff väntar utan nån som helst rätthjälp
Citera
2014-10-03, 21:30
Medlem
pigginattens avatar
Vafaan är det ingen som har Facebook? Eller latjar ni med eran 25+

Så här står det tydligen iaf

Citat:
Come and ask me here. Come and ask me there. I am a Koh Tao resident, although my mom gave birth to me at Surat Tani. My family is very close to all the influential figures on this island, including the owner of this resort.

I want to tell the truth. I can't hold it any longer. I would like to tell "Trasher Page" that the murderers are not Burmese."That's all I want to say" and What "CSI LA Page" published, it is very close to the truth 97.8769%.

I would like to say that Koh Tao is just like a Kingdom of its own. The local mafia family can do whatever they want and get away with it. For example, in 2011, a bar owner got shot to death. Everybody in the island know who did it, but never had the nerve to speak out. People here are strange. They are wiling to cover up wrong doing for the local mafia. Thailand might be a democratic country, but in Koh Tao it is Feudalism.

Någon med Facebook som kan kolla upp detta?

Edit: nu kan tydligen även jag som inte har facebook spana in, det verkar mest vara på Thailändska men vill bara VARNA för otäcka bilder innan jag spanar vidare.
https://www.facebook.com/CSILA90210?fref=ts
Senast redigerad av pigginatten 2014-10-03 kl. 21:36.
Citera
2014-10-03, 21:39
Medlem
Här är lite bilder ifrån pigginattens faceboolänk:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...f6336ec573163b

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...32df957ec49845

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...f13a8f25036338

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...04&oe=54C5CA54

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...86b1a3981f8177

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...d9&oe=54C20E43

första bilderna kan vara rätt otrevliga om man är känslig och den sista är på kondomen dom ska ha hittat. Det är inga 2 slag.
Senast redigerad av stros 2014-10-03 kl. 21:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in