Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Jag är också förvirrad.
Enligt nassarna vill judarna förstöra den germanska rasen genom att kontrollera hela det politiska etablissemanget, massmedia och alla statliga institutioner. Kanske är vi redan där och världen runt oss är en Matrix-värld.
Enligt majoritetsstyret, de s k 7 klövern går SD nassarnas ärende och leder oss mot nya tider med folkmord och interneringsläger.
Jag vet inte vad jag ska tro.
Hehe du är troligen ironisk... men...
Alla grupperingar har något gemensamt... dom hjälper varandra...
Hade du träffat på 100 personer i en grupp, och inte känt någon av dem hade du gått ihop med alla som hetat "Thelonegunman" precis som du... med detta kan ni börja prata och hur ni än ser ut har ni något gemensamt... en start... jämfört med alla andra... sedan kommer ni givetvis hjälpa varandra...
Det är så alla fungerar... judar, svenskar osv osv... islam som exempel där lånar man utan ränta, men givetvis lurar man alla andra... och frimurarordern ja... där hjälper man varandra...
Att judar hjälper judar ser jag inte som något större problem... judar har inget "Ta över världen" vansinne... dom har mer eller mindre låt oss vara i fred... sinne... inte helt olikt mitt...