Efter att ha läst denna tråd samt medias reaktioner är jag fan rädd på riktigt. Är folk så jävla dumma?
Idag på jobb fick jag höra blablabla SD rasister blablablabla om och om igen tills jag röt ifrån och frågade vad i helvete med SDs politik som är rasistiskt. Ingen av dessa jävla idioter kunde framföra vad som är rasistiskt med deras politik. Det jag fick höra var diverse artiklar från expressen där individer kopplade till SD (nu uteslutna) hade skrivit rasistiska saker på nätet. När jag tog upp pedofilen i FP och frågade om FP är pedofiler, antisemiterna i MP och frågade om MP är nazister så tyckte de inte att det var samma sak. Är folk så jävla korkade i detta land så de inte kan ta till sig information och skaffa sig en ordentlig grund att stå på när de ska uttala sig om något? Religiösa jävla får som bääääar i flock efter vad herden media säger till dem.
Dessa jävla får ska bestämma över hur jag ska leva mitt liv, det är fan otroligt. Jävla idioter, jag är så trött på er att jag på allvar funderar på att lämna detta kalla vidriga land där ickerationalitet och idioti får råda på kostnad för rationalitet och sunt jävla förnuft.
Jag är så trött på er, så trött.
Edit: Såg nu att det var i humor tråden låg och att detta kanske var offtopic men likväl, trött är jag!
Senast redigerad av FriedrichvonHayek 2014-09-15 kl. 18:47.
Att bli förolämpad av Virr-tanen är ett friskhetstecken.
Han hatar Janne Josefsson, sveriges enda riktiga journalist som är sveriges enda oberoende och neutrala journalist.
Hatar man Janne Josefsson, då är man för ett DDR eller Nazityskland.
Virr-tanen är för ett DDR-light.
Tyck som S annars är du ett statsfiende och ska in i omskolningsläger eller så höjer vi skatterna så att du blir beroende av bidrag, då törs du inte gnälla på staten. Det är Virr-tanen och PK-vänstern.
OT - om ni vill ta i bruk ett bra öknamn på karlen i fråga är Virtsanen min egen rekommendation. Icke finskkunniga till kännedom - namnet Virtanen är avlett av ordet virta som betyder fors, ström.Virtsa betyder däremot urin.
Annars är det mycket underhållande men i lika hög grad nedslående att läsa verklighetsfrämmande "analyser" där alla de gamla futila invektiven kastas fram.
Håller med dig, det känns verkligen som folk helt har förlorat sitt kritiska tänkande. Om det står i tidningen måste det stämma, eller hur?! Hjärndöda idioter.
Håller med dig, det känns verkligen som folk helt har förlorat sitt kritiska tänkande. Om det står i tidningen måste det stämma, eller hur?! Hjärndöda idioter.
Speciellt såna idioter till människor som samtidigt går ut och debatterar. Så fort man drar upp en viktig poäng eller ett bra mot argument så står dem där och glor med hakan nere. Till sist blir de så frusterade att de börjar skrika att man är rasist och dum i huvudet. Sverige är totalt jävla bortblåst.