2014-09-14, 14:01
Medlem
Varför skapar inte polisen en immunitetsvecka för palmemordet? där alla som har viktiga tips kan ringa in, vara helt anonyma och ifall dem har varit med i det kan erkänna det och få immunitet mot det.
tänk om någon inkopplad vet något som är nära döden, och vill erkänna innan han dör att han och hans kompanjon blev utfrågade men höll bara vakt etc?

Palmemordet börjar bli gammalt, jag löser det hellre än att dömer personen som har gjort det.
Visar det sig dock vara en högre makt eller något så ska det farm och deras land ska få skämmas.
Citera
2014-09-14, 14:33
Medlem
Quinqqs avatar
Hade man velat lösa det så hade fallet redan varut löst...
Citera
2014-09-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinqq
Hade man velat lösa det så hade fallet redan varut löst...

Ja jo iofs. men jag tror att det finns någon gammal människa någonstans som vet mycket information, och jag tror att hade man gjort något sådant här hade någon pratat ut

Det finns ju faktiskt nya poliser i samhället och vissa av dem gamla har ju börjat pensionera sig
Citera
2014-09-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
Varför skapar inte polisen en immunitetsvecka för palmemordet? där alla som har viktiga tips kan ringa in, vara helt anonyma och ifall dem har varit med i det kan erkänna det och få immunitet mot det.
tänk om någon inkopplad vet något som är nära döden, och vill erkänna innan han dör att han och hans kompanjon blev utfrågade men höll bara vakt etc?

Palmemordet börjar bli gammalt, jag löser det hellre än att dömer personen som har gjort det.
Visar det sig dock vara en högre makt eller något så ska det farm och deras land ska få skämmas.
Risken är ju då att mordet verkligen blir löst.
Citera
2016-01-30, 12:16
Medlem
Nej det vore onödigt då 130 redan erkänt mordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här