Allt jag behöver göra för att få kontroll över dig, för att få dig vansinning, allt jag behöver göra, det är att skriva några bokstäver på en lapp.
Jag går tre hundra meter, jag tar en lapp, jag rör min penna på ett visst sätt på denna lapp, lägger den i en låda, sedan går jag hem.
Har jag gjort någonting ont? Handlingen är nog inte ond, i dina ögon, förrän jag berättat om den för dig..
Vi pratar, våra munnar rör sig, din mun gör några ljud, min mun gör några andra ljud.. Plötsligt gör min mun några ljud som berättar vilket sätt min penna rörde sig, när jag rörde pennan på pappret, i den där stugan, några hundra meter från mitt hus
Pappret, som sedan lades i en låda. Det hade inte gjort någonting, vad jag än skrivit på pappret, om det inte vore för att jag skrev, skrev just det, det du inte ville att jag skulle skriva..
De krumelurer jag drog på pappret är just de krumelurer du inte ville att jag skulle göra på pappret, just de krumelurerna gör dig vansinnig, just det sättet min penna rörde pappret, du kan inte förstå det, det är det hemskaste jag någonsin gjort.
Även om du så känt mig länge, du har sett mig slå andra, du har sett mig ljuga, du har sett mig stjäla.. Men just dessa krumelurer, de gjorde dig ont.
Jag röstade på SD 2014.
Senast redigerad av Mr_Poobles 2014-09-14 kl. 03:45.