2015-01-16, 14:36
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Jag skulle vilja höra från de som tycker att detta är ett bra förslag, någon centerpartist som kan svara kanske?
Citera
2015-01-16, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Sverige måste ta emot alla IS krigare som kommer till Sverige då de förmodligen riskerar dödsstraff om de åker tillbaka till sina hemländer i Irak, Afghanistan eller Syrien..

Rätt åt dem. Jag är inte rasist och tycker att muslimer ska få invandra till Sverige som alla andra, men om någon öppet sympatiserar med terroristorganisationer som IS och till och med väljer att kriga i deras namn så ska de bort. Jag känner inget medlidande med dessa människor. De är onda.
Citera
2015-01-16, 14:53
Medlem
Det är denna kommunalpolitikern som behöver psykologhjälp.
Citera
2015-01-16, 15:00
Medlem
Kosmos.s avatar
Mona Sahlin och alla som anser att de ska få återvända till Sverige efter att ha krigat för terrororganisationen behöver psykologisk hjälp....
Citera
2015-01-16, 15:08
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Rätt åt dem. Jag är inte rasist och tycker att muslimer ska få invandra till Sverige som alla andra, men om någon öppet sympatiserar med terroristorganisationer som IS och till och med väljer att kriga i deras namn så ska de bort. Jag känner inget medlidande med dessa människor. De är onda.

Nu lär vi ju följa svenska lagar.
Citera
2015-01-16, 15:09
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Skulle även vara kul om någon som ska ner och strida med IS kan säga vad de tycker om detta förslag
Citera
2015-01-16, 15:10
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
”En bra tanke”
Rasmus Persson får även stöd av sin kollega i Örebro, kommunalrådet Lennart Bondeson (KD).
”Självklart en bra tanke, vi som kommunledning tar ansvar”, skriver han på Twitter.
Citera
2015-01-16, 15:13
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Efter att 2 st Örebroare som stridit med IS dött så försöker politiker göra något:

Vågar inte julpynta
Han berättar om en rädsla bland muslimer som känner sig övervakade av extremisterna, och om kristna som inte vågar julpynta sina fönster för att de är rädda för att grannen sympatiserar med IS.

– Vi känner ingen trygghet längre. Absolut inte. Många människor känner att det inte finns något annat att göra än att flytta från Vivalla.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/djupa-konflikter-och-dodshot-nu-lamnar-folk-vivalla?&_suid=142140276808905217424117699807
Citera
2015-01-16, 15:14
Medlem
Sverige är dårarnas paradis.

Vad behöver jag göra för att slippa betala skatt, och få 100.000kr skattefritt av staten varje månad? Behöver jag mörda nån politiker? Bomba Stockholm? Svara gärna om du är en politiker. Jag är också svensk så jag antar att jag står före invandrare i kön om att få hjälp. Nehe, det gör jag inte? Jag som svensk är visst andra klassens medborgare i mitt egna land.
Citera
2015-01-16, 15:15
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
Sverige är dårarnas paradis.

Vad behöver jag göra för att slippa betala skatt, och få 100.000kr skattefritt av staten varje månad? Behöver jag mörda nån politiker? Bomba Stockholm? Svara gärna om du är en politiker. Jag är också svensk så jag antar att jag står före invandrare i kön om att få hjälp.

Säg att om du inte får en skattefri lön så går du med i IS, då går de säkert med på allt du vill.
Citera
2015-01-16, 15:24
Medlem
Varför hjälpa dessa fanskap? Om jag styrde Sverige så jag välkomna återvändande IS krigare med en avrättningspluton...
Citera
2015-01-16, 15:37
Medlem
Babben87s avatar
Får mig tänka på slagorden "Bränn en bil, få ett jobb!" från Tensta då kriminella fick skattefinansierade arbeten på fritidsgårdar, ungdomscafé, avlönad nattvandring etc. Helt sjukt. Tror det finns en dokumentär på SVT Play om just detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in