2015-11-08, 10:21
Medlem
Är inte läget i landet sådant nu att sm borde visa sig?

Har han fått en "psykisk överbelastning" så närmast personal i regeringskansliet anser att han ska hållas borta från offentligheten.

Inte för att jag saknar honom, men något märkligt är det.
Citera
2015-11-08, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magerdal
Är inte läget i landet sådant nu att sm borde visa sig?

Har han fått en "psykisk överbelastning" så närmast personal i regeringskansliet anser att han ska hållas borta från offentligheten.

Inte för att jag saknar honom, men något märkligt är det.

Bara för att kaospöbeln på Flashback tycker att läget är likt armageddon betyder inte det att resten av befolkningen tycker det.
Citera
2015-11-08, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Bara för att kaospöbeln på Flashback tycker att läget är likt armageddon betyder inte det att resten av befolkningen tycker det.

Bara för att resten av folket är så in i helsike insnöade och kan inte föreställa sig att Sverige rasar. Det ingår inte i planen. Är Du en maskros tillhör Du eliten. Men ju högre upp man befinner sig, desto större blir fallet.
Citera
2015-11-08, 11:20
Medlem
Petter.Dasss avatar
Citat:

Tror nog att även många sansade bedömare, dvs de allra flesta utom till exempel sådana som du, GIILAB, relesvansen et al instämmer i att vi faktiskt befinner oss i en med alla rimliga mått mätt tämligen extraordinär situation. Att förringa den tjänar ingen på, utom sådana som har en agenda. Jag tycker nog att det skulle kunna vara klädsamt om regeringschefen åtminstone försökte ge sken av att ha någon sorts plan. Eller om han åtminstone visade att han lever.
Citera
2015-11-08, 11:24
Medlem
Om vi inte hör av SL senast i morgon så har nog något hänt.
Citera
2015-11-08, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Om vi inte hör av SL senast i morgon så har nog något hänt.

Romson är vice statsminister, det är inte så att det inte finns ersättare till den nuvarande statsministern om han ligger hemma i influensa. Sluta överdriv. Jävla trams.
Citera
2015-11-08, 11:58
Medlem
Svenskodlats avatar
Citat:
Romson är vice statsminister, det är inte så att det inte finns ersättare till den nuvarande statsministern om han ligger hemma i influensa. Sluta överdriv. Jävla trams.

Bara vicestatsminister på papperet. Hört på ryktesvägen att han har överansträngt sig.
Citera
2015-11-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Bara vicestatsminister på papperet. Hört på ryktesvägen att han har överansträngt sig.

S.a.s. råkat ut för samma sjuka som Jimmie Åkesson. Och då kan man förstå lite mer varför han handlat som han gjort. Enligt JÅ så har han inget minne av den sista tiden innan sjukskrivningen. Han var helt borta mentalt under den sista partiledardebatten före valet -14. JÅ berättade detta hos Skavlan. Minst ett halvt år sjukskriven.

Är nu Löfven i samma sits, så vet vi varför det blivit som det blivit. Han har ju faktiskt mötts av samma mobbing och motstånd som J Å. Löfven i hela EU, vilka han satt all sin lit till.
Hans ersättare är om möjligt ännu större katastrof.
Hade jag varit läkare hade jag rekommenderat att stänga av apparaterna och dra ur sladdarna. Ingen organdonation är möjlig.

EXTRA VAL!
Citera
2015-11-08, 13:19
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat

Överansträngt sig????? Hur fan skulle det gå till????? Tror mer på att han själv börjar på att inse att SD har haft rätt i sina påståenden att det här går åt helvete. Istället får någon annan gå fram och säga det. Det är typiskt landsförrädaren att han vill aldrig ta ansvar för något som han har sagt eller gjort.
Citera
2015-11-08, 14:54
Medlem
mr.demons avatar
Nu får han att ta och visa sig.
Citera
2015-11-08, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Överansträngt sig????? Hur fan skulle det gå till????? Tror mer på att han själv börjar på att inse att SD har haft rätt i sina påståenden att det här går åt helvete. Istället får någon annan gå fram och säga det. Det är typiskt landsförrädaren att han vill aldrig ta ansvar för något som han har sagt eller gjort.

Han försvann ju jäkligt länge efter statsbesöket i Eritrea också! Då blev han magsjuk och spenderade ett dygn på sjukhuset eller liknande men tog minst en månad innan något framträdande gjordes.
Jag tror Löfven är under helt sinnesjuk press nu och inte klarar av det psykiskt helt enkelt. Tror verkligen inte han njuter av sitt jobb.
Stroke eller hjärtattack kanske ligger och lurar i vassen? Vem vet men han önskar nog bara han kunde försvinna nu det är jag helt övertygad om. Stackarn...inte bara att lämna in en avskedsansökan som statsminister.
Citera
2015-11-08, 17:42
Bannlyst
Han är fel person o styra e här landet. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in