Citat:
Ursprungligen postat av
BreachMode
Fan, du måste utforska lite i dom norra delarna. Områdena är skit fina där.. Grönt och vackert överallt.
Jo, jag håller med dig om att män är riktigt dystra här. Tro mig, jag får arbeta med dom här jävla gubbarna. Sen finns det även ett stort gäng snackpåsar som beter sig som kärringar. Men det finns en och annan sköning kvar. Jag brukar leta efter och försöka hålla mig till såna.
Fast vet du vad det är? Jag har tänkt på varför män är så dystra här och det är en stor del svenska kvinnor som är problemet. På jobbet är det bara gnäll om allt. Helst ska det inte vara så mycket jobb/arbete alls.
Det är för mycket gnäll/missnöje som sväller över på alla. Slutligen har jag börjat sitta med män istället på arbetet. Jag orkar inte höra all gnäll, missnöje och depression. Det bara öser ner gnäll/missnöje och depression. Tänk då hur en man har det hemma.
Jag har knappt hunnit ta en kaffe innan jag får höra ”gnäll” om allt som har med allt och ingenting att göra på jobbet medan män sitter och pratar om annat. Det blir alltid livat bland oss
Jag har påpekat för folk: Jag vill inte höra gnäll/missnöje. Ni sänker min energi.
Har jobbat med utländska kvinnor och det här gnället/missnöjet existerar inte bland kvinnorna. Hade en turkisk kollega och hon var alltid glad och sprallig.
Det här missnöjet är mest bland vita kvinnor och det är nog därför som männen bryter ihop snart.
Jag brukar alltid fundera på hur människor orkar vara så introverta, missnöjda och ledsna i det här landet?
Sen var det en norsk som påpekade för mig och en annan tjej: Ni har inte så mycket sex i Sverige som i Norge
Även norrmännen är bättre..
Det är det här PK samhället som man byggt upp i flera år.
Varför svenska män väljer utländska kvinnor? Frågan är why not? Han orkar inte tjafsa om disken, trasan, maten, barnen, hemmet, ikea osv.
Jag tänker inte ta disken idag Erik..
Du får ta den.. Om man är hemma innan Erik så får man ta jävla disken. Inte svårare än så
Förvånar mig att svenska män inte kastar sig själva ifrån närmaste fönster på jobbet/arbetet