2022-05-03, 15:49
Medlem
Incendios avatar
Svenska killar träffar visst invandrar-tjejer,men med annat ursprung än skräpet(skull inte detta på svenska kvinnor generellt)till kvinnor som dejtar svarta eller araber. Dock är svenskar mest med svenskar oavsett kön.
Citera
2022-05-03, 15:56
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Härligt. Jag har varit i Normandie. Det är jättevackert där <3

Vart brukar du vara? Vad jag har förstått det som så är det vissa delar inuti Paris som typ är helt obeboeliga.. Har sett något om något stort lägenhetshus där. Där kriminella invandrare tagit över och brukar husera. Och poliserna klarar inte av o åka in där.

Påminner nästan om de lägenheterna där han går in i filmen Robocop.

Vad fransmän har för åsikter bryr jag mig inte direkt om ^^

Dom är fan större cucks än hen Svenskarna.

Jag är alltid i cannes för där är det soligt hela tiden.

Enda landet där jag sett mestadels instängda, dystra, deprimerade och ledsna män så är det Sverige.

Det är absolut inte kul att skriva detta men det är ett faktum att männen är riktigt dystra här och ledsna. Det blir så när män inte får vara män.

Sliskigaste vita männen så är det amerikaner, fransmän, italienare och britter.

Mest respektfulla männen är spanjorer och svenskar.

Det är nog också det som gör att fransmännen blivit mer på/aggressiva. Fiskar man inte så får man ingen mat.
Citera
2022-05-03, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag är alltid i cannes för där är det soligt hela tiden.

Enda landet där jag sett mestadels instängda, dystra, deprimerade och ledsna män så är det Sverige.

Det är absolut inte kul att skriva detta men det är ett faktum att männen är riktigt dystra här och ledsna. Det blir så när män inte får vara män.

Sliskigaste vita männen så är det amerikaner, fransmän, italienare och britter.

Mest respektfulla männen är spanjorer och svenskar.

Det är nog också det som gör att fransmännen blivit mer på/aggressiva. Fiskar man inte så får man ingen mat.

Fan, du måste utforska lite i dom norra delarna. Områdena är skit fina där.. Grönt och vackert överallt.

Jo, jag håller med dig om att män är riktigt dystra här. Tro mig, jag får arbeta med dom här jävla gubbarna. Sen finns det även ett stort gäng snackpåsar som beter sig som kärringar. Men det finns en och annan sköning kvar. Jag brukar leta efter och försöka hålla mig till såna.
Citera
2022-05-03, 16:01
Bannlyst
Citat:
Då förstår du hur det är att bo i dessa områden som ni tillåtit i många år. Jag olikt dig bor inte där och har inga intentioner på att bo där men sedan är jag också en som arbetat hårt för att bo i mitt område.

Svenskarna som bor i mitt område trivs riktigt bra. Här är alla höginkomsttagare då alla arbetar och har ett arbete att gå till vilket är det som Magdalena menade. SD har försökt bryta detta i många år men det har tillåtits av alla partier som svenskarna röstat fram

Vi andra var tvungna att integreras olikt andra som säkerligen kom 2015. Du beskriver inte folk ifrån 92. Det är ren av lögn med all respekt

Menar du att det är Laleh som begår dessa brott?
Parisa Amiri? Soraya? Rania? Elaf Ali? Evan Ahmed?

Alla dessa kvinnor bor inte i området du bor i så det är väl självklart att du ser det värsta av det värsta

I mitt område hälsar alla på varandra. Svenska män är gifta med utländska (försvenskade) kvinnor alltifrån Thailand till mörkaste Afrika. Alla pratar svenska och enbart svenska i vårt område.

Våra grannar är rena svenskar med svenska barn. Barn leker ute i området och det råder grannsamverkan

Min pappa bor i ännu mer försvenskat område där du knappt ser någon invandrare så det handlar om man själv väljer att bo i för plats på grund av den ekonomiska faktorn.

Brukar du se Marcus Oscarsson gå förbi också i ditt område och kasta sten?

Det här är segrationen som vi försökt bryta i flera år

Jag skrev det i ett tidigare inlägg
Han är vallon dvs fransman, belgisk och svensk. Det är inget du ska bry dig om eller ens ta in honom i diskussionen

Kanske det är Farah Abadi du sett med hennes sambo Johan? Osäker nu..

Att du väljer att bo i detta område reflekterar inte alla invandrare eller någon invandrare som många svenskar är vana med. Att du sitter här och påpekar att du lever i värsta området säger mer om dig än någon annan

Sedan har du en översittarstil som är vidrig så jag förstår att du dessutom bor där
Jaha så jag har en översittarstil som är vidrig men själv markerar du hur hårt arbetande du minsann är och förutsätter då att varken jag eller de som bor här är. Sist var jag så bra så, nu är jag vidrig. Det svånger snabbt, Dixan! Min granne flyttade förra veckan och köpte hus i ett fint område, hennes bror innan henne likaså. ALLA här är inte drägg som du tror men där DixiD bor är såklart bättre än alla andra ställen i heeela vida världen. Du om någon ser ju ner på dem, du sa själv i tidigare inlägg att ni persier minsann är så mycket finare än dem och vill inte ha med dem att göra. Får jag fråga hur gammal du är? För du låter som en bortskämd 20åring med näsan i vädret och sist jag läste dina inlägg var du ju supersjuk och då arbetade du minsann inte utan körde pityplay all day. Jag förstår att du inte bor mitt i centrala stan som jag för de hade plockat ner dig från din låsasvärld på fem röda här.

Natti sweety

Och vad är alla dessa namn du gaggar om? Inga jag känner till eller hört talas om. Att du är en sosse och bedyrar hur fantastiskt du tycker soxialism är behöber du inte tjata på om, det märls tydligt.

Ovh igen undviker du den viktiga frågan om din franska man som ju var såhåååpå fantastisk. Vad hände med denne fantastiskr man som gav dig allt du pekade på? Nu har du en svensk som du såg ner på då och fann mesiga? Gumman, träd ner frpn din höga häst. Du är så narcissistisk att du åcklar mig.
Citera
2022-05-03, 16:10
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte någon utländsk med utbildning vill bo i ditt område. Speciellt inte perser, kristna ifrån Mellanöstern eller andra minoritetsgrupper ifrån MENA

Här har du en video ifrån CANNES (Frankrike) med vita människor ifrån persiska riket.

https://youtu.be/ygJPFfsPZts

Det är inte konstigt att du inte ser en integrerad invandrare. VI VILL INTE BO DÄR. Vi har arbeten/jobb och är en del av samhället med antingen svensk man/kvinna.

Flesta ifrån Mellanöstern som har utbildning kommer inte bo där. TYVÄRR!
Du kan alltså inte ditt eget folk ens?

Är du på riktigt? Min ens granne är iransk och ingenjör. Men han har inga blåa ögon eller vit hus som du tramsar om. Du är full av skit gumman och jag ser RAKT genom dig. Hihihihi!

Samma med din exmake. Förr höjde du honom till skyarna, nu är alla fransmän "sliskiga" Snarare så att han inte orkade med dig mer och då började din nedvärdering av honom för Duxan är ju prinsessa med allt det finaste, eller hur? Nejdu, snacka ditt skit du men allt du gör är att sitta här hela dagarna, du jobbar sannerligen inte hårt och du fejkade såkert din sjukdom också för allt jag vet. Narcissism, pityplay. Hårt arbetande människor har inte tid att sitta o h tjafsa här dagarna i ända men det vet väl inte du något om din bidragslyftare.
Citera
2022-05-03, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Lugna ner dig ni hade hells Angels långt innan invandrare gäng började komma.
Precis. Saknar dem, man kunde gå till dem om man hade problem.
Citera
2022-05-03, 16:17
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Fan, du måste utforska lite i dom norra delarna. Områdena är skit fina där.. Grönt och vackert överallt.

Jo, jag håller med dig om att män är riktigt dystra här. Tro mig, jag får arbeta med dom här jävla gubbarna. Sen finns det även ett stort gäng snackpåsar som beter sig som kärringar. Men det finns en och annan sköning kvar. Jag brukar leta efter och försöka hålla mig till såna.

Fast vet du vad det är? Jag har tänkt på varför män är så dystra här och det är en stor del svenska kvinnor som är problemet. På jobbet är det bara gnäll om allt. Helst ska det inte vara så mycket jobb/arbete alls.

Det är för mycket gnäll/missnöje som sväller över på alla. Slutligen har jag börjat sitta med män istället på arbetet. Jag orkar inte höra all gnäll, missnöje och depression. Det bara öser ner gnäll/missnöje och depression. Tänk då hur en man har det hemma.

Jag har knappt hunnit ta en kaffe innan jag får höra ”gnäll” om allt som har med allt och ingenting att göra på jobbet medan män sitter och pratar om annat. Det blir alltid livat bland oss

Jag har påpekat för folk: Jag vill inte höra gnäll/missnöje. Ni sänker min energi.

Har jobbat med utländska kvinnor och det här gnället/missnöjet existerar inte bland kvinnorna. Hade en turkisk kollega och hon var alltid glad och sprallig.

Det här missnöjet är mest bland vita kvinnor och det är nog därför som männen bryter ihop snart.

Jag brukar alltid fundera på hur människor orkar vara så introverta, missnöjda och ledsna i det här landet?

Sen var det en norsk som påpekade för mig och en annan tjej: Ni har inte så mycket sex i Sverige som i Norge

Även norrmännen är bättre..

Det är det här PK samhället som man byggt upp i flera år.

Varför svenska män väljer utländska kvinnor? Frågan är why not? Han orkar inte tjafsa om disken, trasan, maten, barnen, hemmet, ikea osv.

Jag tänker inte ta disken idag Erik..
Du får ta den.. Om man är hemma innan Erik så får man ta jävla disken. Inte svårare än så

Förvånar mig att svenska män inte kastar sig själva ifrån närmaste fönster på jobbet/arbetet
Citera
2022-05-03, 16:26
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Du kan alltså inte ditt eget folk ens?

Är du på riktigt? Min ens granne är iransk och ingenjör. Men han har inga blåa ögon eller vit hus som du tramsar om. Du är full av skit gumman och jag ser RAKT genom dig. Hihihihi!

Samma med din exmake. Förr höjde du honom till skyarna, nu är alla fransmän "sliskiga" Snarare så att han inte orkade med dig mer och då började din nedvärdering av honom för Duxan är ju prinsessa med allt det finaste, eller hur? Nejdu, snacka ditt skit du men allt du gör är att sitta här hela dagarna, du jobbar sannerligen inte hårt och du fejkade såkert din sjukdom också för allt jag vet. Narcissism, pityplay. Hårt arbetande människor har inte tid att sitta o h tjafsa här dagarna i ända men det vet väl inte du något om din bidragslyftare.

Jag kan se igenom folk som är bara gnälliga/misslyckande också. Du är en av dessa och du kommer aldrig komma någonstans. För dig är det fel på alla människor, män och samhället. Du är dock perfekt. Det existerar så många kvinnor som dig i Sverige så jag är less på er, ert gnäll och offer mentalitet. Det är inte denna nivå på någon europeisk kvinna i hela världen.

Du har liksom inte förstått att du är problemet och ditt misslyckande är bara din ensak och ingen annans.

Det är tyvärr en lång väg att gå för såna kvinnor men oavsett vad du kommer skriva om alla andra kvinnor i världen så reflekterar det dig. Det reflekterar ditt egna beteende och att du en dag kommer dö ensam och bitter.

Det beror inte på muslimer, invandrare, politiker eller svenska män utan på dig och hade jag varit svensk man så hade jag valt bort dig.

Att ens livssituation ser ut som den gör beror enbart på en själv och ingen annan. Att man olikt andra kvinnor vill vara själv beror på en själv och ingen annan.
Sedan försöker du babbla sönder om saker som inte är relevanta för du mår ingen bra.

Jag vet många svenska kvinnor i din situation som är så missnöjda med livet. Jag har stängt av er totalt ifrån min värld för er negativa energi/missnöje öser ner på andra utan att ni förstår det själva

Hårda budskap men ibland behöver man höra sanningen. Jag har aldrig sett en svart kvinna klaga/vara missnöjd/otrevlig eller klaga på andra människor

Sedan den här översittarstilen som svenska kvinnor har. Jag har börjat reflektera över den och insett att ni ser er som bättre än alla andra människor. Ni anser er till och med bättre än alla andra på arbete, utbildning osv. Dock är sanningen att ni inte är det. Jag har sett så många utländska kvinnor som kämpat med studier, barn och arbete och aldrig någonsin haft den här offerkoftan som ni har.

Ni är extremt jobbiga att ha att göra med. Jag blir riktigt less på tillvaron ni skapar runt omkring er
Senast redigerad av DixieD 2022-05-03 kl. 16:31.
Citera
2022-05-03, 16:31
Bannlyst
Citat:
Fast vet du vad det är? Jag har tänkt på varför män är så dystra här och det är en stor del svenska kvinnor som är problemet. På jobbet är det bara gnäll om allt. Helst ska det inte vara så mycket jobb/arbete alls.

Det är för mycket gnäll/missnöje som sväller över på alla. Slutligen har jag börjat sitta med män istället på arbetet. Jag orkar inte höra all gnäll, missnöje och depression. Det bara öser ner gnäll/missnöje och depression. Tänk då hur en man har det hemma.

Jag har knappt hunnit ta en kaffe innan jag får höra ”gnäll” om allt som har med allt och ingenting att göra på jobbet medan män sitter och pratar om annat. Det blir alltid livat bland oss

Jag har påpekat för folk: Jag vill inte höra gnäll/missnöje. Ni sänker min energi.

Har jobbat med utländska kvinnor och det här gnället/missnöjet existerar inte bland kvinnorna. Hade en turkisk kollega och hon var alltid glad och sprallig.

Det här missnöjet är mest bland vita kvinnor och det är nog därför som männen bryter ihop snart.

Jag brukar alltid fundera på hur människor orkar vara så introverta, missnöjda och ledsna i det här landet?

Sen var det en norsk som påpekade för mig och en annan tjej: Ni har inte så mycket sex i Sverige som i Norge

Även norrmännen är bättre..

Det är det här PK samhället som man byggt upp i flera år.

Varför svenska män väljer utländska kvinnor? Frågan är why not? Han orkar inte tjafsa om disken, trasan, maten, barnen, hemmet, ikea osv.

Jag tänker inte ta disken idag Erik..
Du får ta den.. Om man är hemma innan Erik så får man ta jävla disken. Inte svårare än så

Förvånar mig att svenska män inte kastar sig själva ifrån närmaste fönster på jobbet/arbetet

Det är många ekvationer som spelar in. Dels så är svenska kvinnor rejäla krav påsar. Och män oförstående om varför de gnäller för. Vilket gör att kvinnorna revoltar.

Och då får man ett feministiskt drev i media.

Men det är bara media det där... Det är inte anledningen till varför det ser ut som det gör på arbetsplatserna.
Arbetsplatser är något helt annat. Där män ofta hamnar i en maktkamp med dom högre uppsatta cheferna. Dom som får chefspositioner här, är dom som går igång på att driva runt och göra livet surt för alla andra. Dom flesta män vill ha ett arbete, dit dom kan gå o jobba. Dom skiter i dramat som pågår där och det stör ofta cheferna som fan. För dom livnär sig på det där dramat.

Jag själv har tex fått sparken från tre arbetsplatser för att det sitter någon svensk fitta i maktposition och blir förbannad dagligen, för att jag går runt på arbetsplatsen och gör mig omtyckt utav ALLA..

Och då är jag inte den som står o pratar med andra hela dagarna. (dessa får ofta fortsätta jobba och blir gillad utav cheferna) utan jag är den som blir omtyckt av alla medans jag säger "nej, nu måste jag fortsätta o jobba" o så får jag sparken ändå i slutändan.

Det finns minst 3-4 pers på varje arbetsplats jag varit på som bara står o pladdrar. Men då stör dom sig på att jag går dit o jobbar.

Samtidigt blir jag bjuden på öl och grillkväll utav alla andra som också går dit och hänger litegrann men faktiskt också fokuserar på att jobba.

Så du har det att tampas med som man. Svartsjuka sur kärringar till svenska gammal gubbar.. OCH du får aldrig någon komplimang för att du gjort något bra, eller fungerar väl som man.

Inte konstigt med allt sånt i ett samhälle om folk börjar bli lite deppiga.

Men det är inte direkt en Svensk attityd heller att bara gå o hoppa. Det skulle jag aldrig göra.
Duger inte arbetsplatsen eller kärringen så går jag o hittar mig något annat.
Citera
2022-05-03, 16:37
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Det är många ekvationer som spelar in. Dels så är svenska kvinnor rejäla krav påsar. Och män oförstående om varför de gnäller för. Vilket gör att kvinnorna revoltar.

Och då får man ett feministiskt drev i media.

Men det är bara media det där... Det är inte anledningen till varför det ser ut som det gör på arbetsplatserna.
Arbetsplatser är något helt annat. Där män ofta hamnar i en maktkamp med dom högre uppsatta cheferna. Dom som får chefspositioner här, är dom som går igång på att driva runt och göra livet surt för alla andra. Dom flesta män vill ha ett arbete, dit dom kan gå o jobba. Dom skiter i dramat som pågår där och det stör ofta cheferna som fan. För dom livnär sig på det där dramat.

Jag själv har tex fått sparken från tre arbetsplatser för att det sitter någon svensk fitta i maktposition och blir förbannad dagligen, för att jag går runt på arbetsplatsen och gör mig omtyckt utav ALLA..

Och då är jag inte den som står o pratar med andra hela dagarna. (dessa får ofta fortsätta jobba och blir gillad utav cheferna) utan jag är den som blir omtyckt av alla medans jag säger "nej, nu måste jag fortsätta o jobba" o så får jag sparken ändå i slutändan.

Det finns minst 3-4 pers på varje arbetsplats jag varit på som bara står o pladdrar. Men då stör dom sig på att jag går dit o jobbar.

Samtidigt blir jag bjuden på öl och grillkväll utav alla andra som också går dit och hänger litegrann men faktiskt också fokuserar på att jobba.

Så du har det att tampas med som man. Svartsjuka sur kärringar till svenska gammal gubbar.. OCH du får aldrig någon komplimang för att du gjort något bra, eller fungerar väl som man.

Inte konstigt med allt sånt i ett samhälle om folk börjar bli lite deppiga.

Men det är inte direkt en Svensk attityd heller att bara gå o hoppa. Det skulle jag aldrig göra.
Duger inte arbetsplatsen eller kärringen så går jag o hittar mig något annat.

Jag arbetar med en hel del svenska kvinnor så jag förstår vad du menar. Vissa bra och vissa får mig att må som pesten. Slutligen har man stängt av men för min del har det varit männen som gett bra energi, positivt och glädje då många brukar säga att det beror på att man är bäst på jobbet, ser bra ut och är glad

Jag vet vad många svenska män har att säga om svenska kvinnor/situationen och allt detta. Jag förutspår att svenska kvinnor kommer snart se samma öde som amerikanska kvinnor där deras män letar i alla andra länder/i alla bakgrunder/kulturer än vita kvinnor. Detsamma har varit för fransmän som blev riktigt less på franska kvinnor som klagade/var missnöjda på allt och allting

Jag har som sagt jobbat lite överallt och norska kvinnor är knappt på denna nivå. Har enormt många vänner överallt i världen både män och kvinnor. Det här är absolut det sämsta landet man kan vara i om man är driven, har energi och vill leva med glädje

Så tack?, jag förstår och vet precis vad du menar
Citera
2022-05-03, 16:44
Bannlyst
Citat:
Jag arbetar med en hel del svenska kvinnor så jag förstår vad du menar. Vissa bra och vissa får mig att må som pesten. Slutligen har man stängt av men för min del har det varit männen som gett bra energi, positivt och glädje då många brukar säga att det beror på att man är bäst på jobbet, ser bra ut och är glad

Jag vet vad många svenska män har att säga om svenska kvinnor/situationen och allt detta. Jag förutspår att svenska kvinnor kommer snart se samma öde som amerikanska kvinnor där deras män letar i alla andra länder/i alla bakgrunder/kulturer än vita kvinnor. Detsamma har varit för fransmän som blev riktigt less på franska kvinnor som klagade/var missnöjda på allt och allting

Jag har som sagt jobbat lite överallt och norska kvinnor är knappt på denna nivå. Har enormt många vänner överallt i världen både män och kvinnor. Det här är absolut det sämsta landet man kan vara i om man är driven, har energi och vill leva med glädje

Så tack?, jag förstår och vet precis vad du menar

Exakt. Du är trevlig och prata med. Det tillför en jävla massa.
Och mycket utav Sveriges problem med chefer, tidningar och sånt beror helt enkelt på deras egen narcissistiska avundsjuka.

Imagine that.. Att bli sparkad från arbetet av en Svensk chef. Som en Svensk. Enbart för att du gör ditt bästa och blir omtyckt och utbjuden utav andra.

Jag hade en chef som det gick bra med. Sekunden han bytte arbetsplats så blev jag sparkad av den andra. Han hade bara varit den riktiga chefens lilla bitch innan.

En annan chef tyckte inte om att jag vägrade lyda order..
Stod med mobilen en dag inne i lunchrummet, när han kommer upp bredvid mig och viskar i mitt öra "Nej men HEJ BREACH.."
Hade han inte varit min chef hade jag däckat han där inför alla och strypt han till en tapout. Och det märkte han.
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-03 kl. 16:52.
Citera
2022-05-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Precis. Saknar dem, man kunde gå till dem om man hade problem.
Ja precis det var de som värvade invandrare ungdomar att jobba för de 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in