2022-05-03, 12:15
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Svenska kvinnor trivs med sin hjärntvättade statliga värdegrund, kom inte och stör den nu.. LOL

Dessa som tjänat på segrationen som skapats i Sverige i många år är nazister, svenska kvinnor och utländska män.

Det är därför det är klockrent med utländska kvinnor i politiken som säger NEJ till segration och en kultur ifrån Mellanöstern som förtrycker kvinnor. Tydligen har det varit accepterande om svenska kvinnor kan slå tärna på det. Hon får knulla med Abdul under skoltiden men gifta sig med en svensk senare. Även Abdul tjänar på denna investering då han tar hem en stackars oskuld som han gifter sig med när tiden är inne.

Sedan sitter alla svenskar förvånande över det som hände under påsken. Vi har en segregation menar svenska kvinnor. Jaha säger du det?

Det är väl den nya regeringen nu som städar upp soptunnan och alla utländska kvinnor håller på att få mer och mer arbeten i Sverige.

Vissa svenskar kvinnor sitter säkerligen och tänker what to do.. Nu blir det tufft för min del

Sen gillar vissa svenska kvinnor att leka offer hos svenska män. Hon dejtar gärna en utländsk man som precis flög in ifrån något annat land för att hon är skild. När hon är trött på honom kallar honom för stalker/våldtäktsman hos en svensk man så att han blir fullbordat rasist medan det är skratt bakom ryggen

Min man försökte överösa mig med dessa snyfthistorier men jag förklarade lite utförligt vad dessa historier har för syfte.

Man knullar inte Muhammedanner om man inte gillar deras kultur. Man lever inte heller i deras områden. Man undviker deras platser/liv

Jag lämnar hela platsen på gymmet när någon försöker sig på som är ifrån den islamiska kulturen.

Rasist? Nej
Är alla ukrainska kvinnor rasister som hatar ryssar nu? Det handlar om att man ska ångra sig för vad man gjort mot oss, våran kultur och våra länder som vi BYGGT upp precis som alla svenskar

Nu kommer dessa hit med stenkastningen också. Det är som en cirkel som snurrar runt
Citera
2022-05-03, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Lång historia som vi inte behöver gå in på men alla ifrån Mellanöstern förstår vilken roll Israel har spelat på att försvaga närliggande områden för judarnas skull och även försvaga Europa för att bevara Israel ”judiskt”

Då bor du bland invandrarna som kom efter 2005 som inte kan bete sig som jag har skrivit i mitt tidigare inlägg. En invandring som Usa har forcerat på Europa medan dessa knappt har gjort några förändringar i Mellanöstern

Dock kan du inte förknippa hela Mellanöstern med varandra. Det är som att jag skulle förknippa Nordkorea med hela Asien.

Sedan tror jag att många svenska kvinnor. Inte för att vara taskig nu ser kvinnor ifrån Mellanöstern som ett hot vilket jag har uppmärksammat en hel del då dessa kommentarer dyker upp då och då för att skrämma upp svenska män för att dejta utländska kvinnor. Det är en sorts psykologisk manipulation

Du kan dock inte skriva att vi kvinnor ifrån Mellanöstern har detta inombords. Vi är ifrån början arier (den ariska rasen) vilket är varför många ifrån Mellanöstern har blåa/gröna ögon samt blonda speciellt bland kristna och minoritetsreligioner. Jag tror knappt att du ens sett närvaron av kristna/minoritetsreligioner ifrån Mellanöstern då vi inte bor i områden befolkade av muslimer

Det är ett faktum att svenska kvinnor ligger mer med muslimer än vad kvinnor ifrån Mellanöstern någonsin kommer göra. Vet du varför? Vi ser dessa som invaderat våra länder och våldtagit vår kultur och hemländer så det är omöjligt för oss att attraheras av dessa/eller ens ha någon positiv åsikt om islam.

Jag ser mig inte som ifrån Mellanöstern även om min far är därifrån så har jag respekt för den människan han är men min pappa har inga rötter som förknippar honom med det du beskriver. Hans förfäder är ifrån Mellanöstern/Ryssland då ryssarna våldtog kvinnorna under tiden man var i persiska riket. Min pappa är nog mer blond än vad svenskarna är.

Sedan handlar det inte om vad jag tycker/du tycker men det dyker alltid upp såna kommentarer ifrån svenska kvinnor vilket får mig att undra på vem det var som ville ha hit muslimerna egentligen. Det är nog inte kristna, minoritetsreligioner eller judar ifrån Mellanöstern annars hade vi likt er beblandat oss med dessa.

Sedan är jag inte hatisk mot dessa människor. Deras existens finns inte för min del. Jag vill inte ha en muslim som man/ligg eller någon sorts framtida soulmate. Det är ingen religion/kultur vi ifrån persen vill förknippa oss med.

Folk tror att det handlar om att vi vill bli försvenskade men det handlar om att vi hatar människorna som förstörde våra länder och nu packat sina grejer för att komma efter oss igen

Jag skulle säga att min svenska partner är mer fredlig än mig mot dessa eftersom han inte förstår vad som väntar om man släpper på linan.

Jag är social med alla som sköter sig men jag vill inte förknippas med islam, muslimer eller någon som har med detta att göra.

Kristna kvinnor ifrån Mellanöstern skulle nog bli uteslutna om hon tog hem en muslim. Det är som att ta hem sin förövare/våldtäksman eller snarare som att en ukrainsk kvinna skulle ta hem en ryss för att du ska veta vilket hat det är mellan olika grupper

Du har inte funderat varför Sverige inte hade dessa problem under 90-talet eller 80-talet?

Sedan avskyr jag när någon kallar perser för iranier

Iranier är mörka/muslimer och tillhör den islamiska regimen som drev bort alla andra religioner. Perser tillhör shah regimen

När folk förknippar iranier med perser brukar jag be dessa att titta på filmen September Shiraz för att man ska få insyn hur mycket hat detta skapar hos perser som fick lämna sina länder

https://youtu.be/lXzCaOWI-pM

Det bästa jag vet är nog när muslimerna undrar varför vi är såna rasister/hatiska

Det krävdes en koranbränning för att dessa skulle känna sig provocerade men vi drevs ut med hat, våld och våldtäkter ifrån Mellanöstern

Det är inget vi kommer att förlåta
Ah du syftar på killuminatis väg genom världen där de förstör rike efter rike, right with you och givetvis. Persien var ett fint land innan det förstördes liksom så många andra länder av den rådande ondskan.

Det stämmer att de jag bor ibland är de nykomna efter 90-talet. Invandringen började 1992 i staden jag bor och nu är staden fylld av mellanöstrare och 95% förstörd. Svenskarna har flytt ut i områden utanför staden och araberna tagit över city. Här skjuts ner folk öppet på gatorna, vi hade senast för 2 år sedan 9 skott in i en uteservering rubricerat som 9 mordförsök då folk satt ute och åt, bl.a. Vårt korrupta rättsväsende släppte förverkarna igen. Som kvinna har jag varit med om än det ena, än det andra här. I princip är här obeboeligt medan nya områden samt områden utanför staden, fylls av flyende svenskar.

Den enda ljusögda mellanöstrare jag sett var förmodligen en terrorist då det fanns många skumma saker kring honom så njetski, du har rätt, er har jag aldrig sett. Bra ni inte bosätter er där jag bor för här råder det fullt kaos.

Men "svensk man"? Du var ju gift med en fransman? Du pratade ju så mycket om honom här minns jag. Fransmännen är bra, de protesterar åtminstone emot ondskan och försöker ta tillbaka sitt land men vi vet ju det inte fungerar. Ömkar fransmännen med den förbannade Makaronen.
Citera
2022-05-03, 12:35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Ah du syftar på killuminatis väg genom världen där de förstör rike efter rike, right with you och givetvis. Persien var ett fint land innan det förstördes liksom så många andra länder av den rådande ondskan.

Det stämmer att de jag bor ibland är de nykomna efter 90-talet. Invandringen började 1992 i staden jag bor och nu är staden fylld av mellanöstrare och 95% förstörd. Svenskarna har flytt ut i områden utanför staden och araberna tagit över city. Här skjuts ner folk öppet på gatorna, vi hade senast för 2 år sedan 9 skott in i en uteservering rubricerat som 9 mordförsök då folk satt ute och åt, bl.a. Vårt korrupta rättsväsende släppte förverkarna igen. Som kvinna har jag varit med om än det ena, än det andra här. I princip är här obeboeligt medan nya områden samt områden utanför staden, fylls av flyende svenskar.

Den enda ljusögda mellanöstrare jag sett var förmodligen en terrorist då det fanns många skumma saker kring honom så njetski, du har rätt, er har jag aldrig sett. Bra ni inte bosätter er där jag bor för här råder det fullt kaos.

Men "svensk man"? Du var ju gift med en fransman? Du pratade ju så mycket om honom här minns jag. Fransmännen är bra, de protesterar åtminstone emot ondskan och försöker ta tillbaka sitt land men vi vet ju det inte fungerar. Ömkar fransmännen med den förbannade Makaronen.

Då förstår du hur det är att bo i dessa områden som ni tillåtit i många år. Jag olikt dig bor inte där och har inga intentioner på att bo där men sedan är jag också en som arbetat hårt för att bo i mitt område.

Svenskarna som bor i mitt område trivs riktigt bra. Här är alla höginkomsttagare då alla arbetar och har ett arbete att gå till vilket är det som Magdalena menade. SD har försökt bryta detta i många år men det har tillåtits av alla partier som svenskarna röstat fram

Vi andra var tvungna att integreras olikt andra som säkerligen kom 2015. Du beskriver inte folk ifrån 92. Det är ren av lögn med all respekt

Menar du att det är Laleh som begår dessa brott?
Parisa Amiri? Soraya? Rania? Elaf Ali? Evan Ahmed?

Alla dessa kvinnor bor inte i området du bor i så det är väl självklart att du ser det värsta av det värsta

I mitt område hälsar alla på varandra. Svenska män är gifta med utländska (försvenskade) kvinnor alltifrån Thailand till mörkaste Afrika. Alla pratar svenska och enbart svenska i vårt område.

Våra grannar är rena svenskar med svenska barn. Barn leker ute i området och det råder grannsamverkan

Min pappa bor i ännu mer försvenskat område där du knappt ser någon invandrare så det handlar om man själv väljer att bo i för plats på grund av den ekonomiska faktorn.

Brukar du se Marcus Oscarsson gå förbi också i ditt område och kasta sten?

Det här är segrationen som vi försökt bryta i flera år

Jag skrev det i ett tidigare inlägg
Han är vallon dvs fransman, belgisk och svensk. Det är inget du ska bry dig om eller ens ta in honom i diskussionen

Kanske det är Farah Abadi du sett med hennes sambo Johan? Osäker nu..

Att du väljer att bo i detta område reflekterar inte alla invandrare eller någon invandrare som många svenskar är vana med. Att du sitter här och påpekar att du lever i värsta området säger mer om dig än någon annan

Sedan har du en översittarstil som är vidrig så jag förstår att du dessutom bor där
Senast redigerad av DixieD 2022-05-03 kl. 12:42.
Citera
2022-05-03, 12:53
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Vet inte heller vad du snackar om.
Frankrikes Makron har fått seger som ingen annan i Europa. Jag pratar med fransmän dagligen då jag är i Frankrike väldigt mycket under sommaren

Det finns inget land som håller på som du gör. Skapar skillnad på folk och folk. Anpassar du dig i Frankrike så är du fransk och ingenting annat. Deras franska kvinnor håller inte på med manipulation, krigsföring eller påhitt. Fransmän älskar att knulla utländska brudar. Fransmännen var likt svenskar tidigare. Väldigt bakåt och vågade knappt men den som varit i Frankrike vet att vita fransmän är betydligt värre än amerikaner i deras sätt att jaga en kvinna. Även Tyskland skiljer sig markant

Det är bara ni som håller på med denna påhitt för att tygla svenska männen till ett PK samhälle som ni har hittat på ifrån början

Ni tjänar enormt på dessa snyfthistorier genom att få Kalle/eller Göran att tänka efter om invandring. Du har väl bara inte fått på käften ifrån en utländsk kvinna som umgås med många vita män

Det finns ingen i hela Europa som är så tyglade/instängda som svenska män och ni bygger på deras rasism för ert egna bästa.

Varenda utländsk brud vet om det. Vem är det som jobbar på att bryta segregationen medan ni gnäller? Alla utländska människor vill det. SD hade mer röster ifrån kristna (Mellanöstern) än svenska kvinnor

Det är ju NI som röstat för detta. Ingen annan.
Det ser inte så ut i något land i Europa. Att svenska män inte brutit sig ut är för att man lever i någon psykologisk manipulation och krigsföring mot dessa.
Citera
2022-05-03, 13:10
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Jag tror inte någon utländsk med utbildning vill bo i ditt område. Speciellt inte perser, kristna ifrån Mellanöstern eller andra minoritetsgrupper ifrån MENA

Här har du en video ifrån CANNES (Frankrike) med vita människor ifrån persiska riket.

https://youtu.be/ygJPFfsPZts

Det är inte konstigt att du inte ser en integrerad invandrare. VI VILL INTE BO DÄR. Vi har arbeten/jobb och är en del av samhället med antingen svensk man/kvinna.

Flesta ifrån Mellanöstern som har utbildning kommer inte bo där. TYVÄRR!
Citera
2022-05-03, 13:16
Medlem
Citat:

Lugna ner dig ni hade hells Angels långt innan invandrare gäng började komma.
Citera
2022-05-03, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Lugna ner dig ni hade hells Angels långt innan invandrare gäng började komma.

Hells Angels sprang inte runt och spände sig och skrek hela dagarna. Dom förstörde inte städer, o gjorde så att folk slutade gå ut.

Läs vad hon skriver istället. Du har gjort landet otryggt och cp stört nu. Så hon vill knappast vara kvar.

För er araber så måste det va en vanlig känsla?
Citera
2022-05-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Hells Angels sprang inte runt och spände sig och skrek hela dagarna. Dom förstörde inte städer, o gjorde så att folk slutade gå ut.

Läs vad hon skriver istället. Du har gjort landet otryggt och cp stört nu. Så hon vill knappast vara kvar.

Ju de bombade sönder varandra under mc krigen!! Utpressade vanliga svennsonss, idag dödar de varsndrs på klubben 😀

PS jag inte arabisk, afrikan 🤣
Citera
2022-05-03, 13:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Konstigt att vi är det enda landet i hela Europa med dessa bekymmer. Varken Frankrike, Storbritannien eller Tyskland har liknande problem med SEGRATIONEN. Bäst är ju Storbritannien på att se till att inkludera alla.

Kan det vara att det är vad svenskarna röstat på hela tiden? Dessutom varför bor man kvar i ett sånt område om man inte ens trivs? Ser du någon annan invandrare (integrerad) bo i dessa områden och leka offer?

Nej, du förstår! Vi utbildar oss, skaffar jobb och FLYTTAR.

Svenska kvinnor har alltid en curling offer mentalitet om allt. Det är missnöje om allt men ingen handling. Bara gnäll, gnäll och gnäll

Varför tror du att svenska män bryter ihop med en svensk kvinna? Det är bara gnäll och missnöje men ingen handling

Det är ingen som tänkt av alla dessa som KLAGAR. Vänta nu. Varför har vi detta problem? Kan vi ha varit för svaga med lagen? Kan vi ha problem med integrationen? Är det fel i dessa områden? Varför är det så låg utbildning i dessa områden till skillnad ifrån andra ställen där andra invandrare bor?

Hmmppfff svårt!!
Citera
2022-05-03, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ju de bombade sönder varandra under mc krigen!! Utpressade vanliga svennsonss, idag dödar de varsndrs på klubben 😀

Det var absolut inte lika illa som det är idag. Dom förstörde inte heller några stadsdelar och gjorde dom helt obeboeliga för någon annan än sina egna.

Citat:
PS jag inte arabisk, afrikan 🤣

Vem fan bryr sig, det är ju samma jävla sak 🤣

Lyssna nu.. Neger..

Ni har skött den chans ni fick med invandring så dåligt att brudarna inte vill vara kvar.. Dom kommer dra. Det kommer bara finnas du och dina bög polare kvar här.
Så det är lika bra att ni förbereder er på att det snart kommer bli dags att invadera något helt nytt land.
Så att brudarna kan springa därifrån även där.

Ni är lika oattraktiva som rasisterna. Fast det omvända.
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-03 kl. 13:58.
Citera
2022-05-03, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Konstigt att vi är det enda landet i hela Europa med dessa bekymmer. Varken Frankrike, Storbritannien eller Tyskland har liknande problem med SEGRATIONEN. Bäst är ju Storbritannien på att se till att inkludera alla.

Kan det vara att det är vad svenskarna röstat på hela tiden? Dessutom varför bor man kvar i ett sånt område om man inte ens trivs? Ser du någon annan invandrare (integrerad) bo i dessa områden och leka offer?

Nej, du förstår! Vi utbildar oss, skaffar jobb och FLYTTAR.

Svenska kvinnor har alltid en curling offer mentalitet om allt. Det är missnöje om allt men ingen handling. Bara gnäll, gnäll och gnäll

Varför tror du att svenska män bryter ihop med en svensk kvinna? Det är bara gnäll och missnöje men ingen handling

Det är ingen som tänkt av alla dessa som KLAGAR. Vänta nu. Varför har vi detta problem? Kan vi ha varit för svaga med lagen? Kan vi ha problem med integrationen? Är det fel i dessa områden? Varför är det så låg utbildning i dessa områden till skillnad ifrån andra ställen där andra invandrare bor?

Hmmppfff svårt!!

Frankrike har ett helvete med segregationen. Så det där är inte riktigt sant. Det har startats no-go zoner där med. Så man kan nog påstå att Frankrike håller på o råka ut för precis samma sak.

Har väl förmodligen något med islamiseringen o göra?
Citera
2022-05-03, 14:08
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Frankrike har ett helvete med segregationen. Så det där är inte riktigt sant. Det har startats no-go zoner där med. Så man kan nog påstå att Frankrike håller på o råka ut för precis samma sak.

Har väl förmodligen något med islamiseringen o göra?

Det finns väl överallt i hela världen? Har ingenting med islamisering bara att göra utan i LA är det no go zoner efter 18.00 i vissa områden. Du kan dock få ett billigt hotell i dessa områden

Det skulle inte förvåna mig om en svensk kvinna bokade i detta område. Hoppsan nu blev jag våldtagen av en afrikan. Alla afrikaner är ”skit”. Det är fel på alla afrikaner. Bara det att Obama som är hälften afrikan hade högst IQ bland alla som styrt Usa och var bäst av alla.

Inser du hur man kan reflektera om allt?
Det är som att jag skulle boka hotell i Ukraina på gränsen till Ryssland

Jag blev våldtagen av en ryss. Varför 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in