Lång historia som vi inte behöver gå in på men alla ifrån Mellanöstern förstår vilken roll Israel har spelat på att försvaga närliggande områden för judarnas skull och även försvaga Europa för att bevara Israel ”judiskt”
Då bor du bland invandrarna som kom efter 2005 som inte kan bete sig som jag har skrivit i mitt tidigare inlägg. En invandring som Usa har forcerat på Europa medan dessa knappt har gjort några förändringar i Mellanöstern
Dock kan du inte förknippa hela Mellanöstern med varandra. Det är som att jag skulle förknippa Nordkorea med hela Asien.
Sedan tror jag att många svenska kvinnor. Inte för att vara taskig nu ser kvinnor ifrån Mellanöstern som ett hot vilket jag har uppmärksammat en hel del då dessa kommentarer dyker upp då och då för att skrämma upp svenska män för att dejta utländska kvinnor. Det är en sorts psykologisk manipulation
Du kan dock inte skriva att vi kvinnor ifrån Mellanöstern har detta inombords. Vi är ifrån början arier (den ariska rasen) vilket är varför många ifrån Mellanöstern har blåa/gröna ögon samt blonda speciellt bland kristna och minoritetsreligioner. Jag tror knappt att du ens sett närvaron av kristna/minoritetsreligioner ifrån Mellanöstern då vi inte bor i områden befolkade av muslimer
Det är ett faktum att svenska kvinnor ligger mer med muslimer än vad kvinnor ifrån Mellanöstern någonsin kommer göra. Vet du varför? Vi ser dessa som invaderat våra länder och våldtagit vår kultur och hemländer så det är omöjligt för oss att attraheras av dessa/eller ens ha någon positiv åsikt om islam.
Jag ser mig inte som ifrån Mellanöstern även om min far är därifrån så har jag respekt för den människan han är men min pappa har inga rötter som förknippar honom med det du beskriver. Hans förfäder är ifrån Mellanöstern/Ryssland då ryssarna våldtog kvinnorna under tiden man var i persiska riket. Min pappa är nog mer blond än vad svenskarna är.
Sedan handlar det inte om vad jag tycker/du tycker men det dyker alltid upp såna kommentarer ifrån svenska kvinnor vilket får mig att undra på vem det var som ville ha hit muslimerna egentligen. Det är nog inte kristna, minoritetsreligioner eller judar ifrån Mellanöstern annars hade vi likt er beblandat oss med dessa.
Sedan är jag inte hatisk mot dessa människor. Deras existens finns inte för min del. Jag vill inte ha en muslim som man/ligg eller någon sorts framtida soulmate. Det är ingen religion/kultur vi ifrån persen vill förknippa oss med.
Folk tror att det handlar om att vi vill bli försvenskade men det handlar om att vi hatar människorna som förstörde våra länder och nu packat sina grejer för att komma efter oss igen
Jag skulle säga att min svenska partner är mer fredlig än mig mot dessa eftersom han inte förstår vad som väntar om man släpper på linan.
Jag är social med alla som sköter sig men jag vill inte förknippas med islam, muslimer eller någon som har med detta att göra.
Kristna kvinnor ifrån Mellanöstern skulle nog bli uteslutna om hon tog hem en muslim. Det är som att ta hem sin förövare/våldtäksman eller snarare som att en ukrainsk kvinna skulle ta hem en ryss för att du ska veta vilket hat det är mellan olika grupper
Du har inte funderat varför Sverige inte hade dessa problem under 90-talet eller 80-talet?
Sedan avskyr jag när någon kallar perser för iranier
Iranier är mörka/muslimer och tillhör den islamiska regimen som drev bort alla andra religioner. Perser tillhör shah regimen
När folk förknippar iranier med perser brukar jag be dessa att titta på filmen September Shiraz för att man ska få insyn hur mycket hat detta skapar hos perser som fick lämna sina länder
https://youtu.be/lXzCaOWI-pM
Det bästa jag vet är nog när muslimerna undrar varför vi är såna rasister/hatiska
Det krävdes en koranbränning för att dessa skulle känna sig provocerade men vi drevs ut med hat, våld och våldtäkter ifrån Mellanöstern
Det är inget vi kommer att förlåta