• 2
  • 3
2014-09-13, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Jag fick kramp i vaden när jag knullade en gång. Började tjuta som en gris och tjejens morsa kom stövlande. Blev en helt oslagbart värdelös scen av hela skiten.

Kanske var det som hände den här tjejen också.

Feel for you bro, kramp i vaden när man knullar is a fucking bitch, men ett tips kasta dig loss och sträck ut benet nästa gång, skrik inte som en liten tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av ethan0l
Ännu en ledtråd, det är något som händer under vaginalt sex. Och ja , jag frågade om anal och det var tydligen oförskämt. Fan också

Hon kan ha fått fontänorgasm och haft en idiotisk snubbe som tråkade henne för att hon pissat på sig....

Ja jag är seriös!
Citera
2014-09-13, 15:11
Medlem
Cruella de Vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethan0l
Det är de som är grejen, hon har inte vågat ha sex under ett helt år bara för en incident som hon håller hårt i; vill kunna hjälpa henne, och det hade jag gjort bättre om ajg hade en uppfattning om vad det var..
Du vill kunna hjälpa henne? Du har döpt tråden till "Akut, kåt tjej vill inte träffas". Sitt inte och dra någon jävla vals om att du vill hjälpa henne.
Citera
2014-09-13, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruella de Vil
Du vill kunna hjälpa henne? Du har döpt tråden till "Akut, kåt tjej vill inte träffas". Sitt inte och dra någon jävla vals om att du vill hjälpa henne.

Hahaha, klockrent skrivet.

Dagens bästa inlägg!
Citera
2014-09-13, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cruella de Vil

Han vill hjälpa henne så hon kan börja knulla igen.
Citera
2014-09-13, 20:22
Medlem
Skaffa ett liv! Det där att ligga tillfälligt är ju bara ett modernt påfund. Höj din värdighet o fixa en fast flickvän istället. Klarar du inte det, är du en pojke, inte en riktig man Sluta utnyttja tjejer, finns säker flera av dina sex partners som säkert är intresserad av mer, såvida du inte säger vad du vill ha direkt. Men det låter ju inte som det. Äcklig är ordet!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in