2014-09-11, 20:08
Bannlyst
Som titeln lyder. Jag älskar mina föräldrar skulle dö för dom närsomhelst.. men jag har aldrig bjudit ut min mamma eller min pappa och detta är inte pga av snålhet absolut inte utan mer om att jag skäms, inte på ett dåligt sätt utan bara är lite för blyg för att kunna bjuda ut dom aldrig sagt till dom att dom är vackra eller köpt presenter just för att jag är blyg för det.. vad fan är mitt problem? Hur kommer jag över problemet?
Citera
2014-09-11, 20:15
Bannlyst
Jag är mellan 20-24 år
Citera
2014-09-11, 20:20
Medlem
vassapennans avatar
Varför ska du bjuda ut dina föräldrar, låter ju helt mobbat. Har själv aldrig gett mina föräldrar nånting (förutom julafton) och känner mig som världens bästa "barn"
Citera
2014-09-11, 20:30
Medlem
Zimows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassapennan
Varför ska du bjuda ut dina föräldrar, låter ju helt mobbat. Har själv aldrig gett mina föräldrar nånting (förutom julafton) och känner mig som världens bästa "barn"

Håller helt med de får på julafton de får räcka och det är mest pga av snålhet same att jag inte orkar
Citera
2014-09-11, 20:35
Medlem
Germanias avatar
varför skulle du säga till dina föräldrar att de är vackra?

gör det som känns naturligt för dig, för var det aldrig aktuellt att dra med morsan ut när hon levde. och aldrig i livet att jag skulle dra med farsan ut, nog så illa att bli medsläpad ut av han och hans fru. presenter får de när de kräver det, vilket är alltför ofta. morsan kunde jag nog köpa grejer mer spontant till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in