Citat:
Ursprungligen postat av
Mack-Bolan
Verkar som hockeyn blir långsammare med de nya zonerna.
Hmm, får väl ge det några omgångar innan man dömer ut ändringen.
Det tror jag inte, det blir lite lättare att anfalla, kombinationen med hydridicing kommer nog att ge mer fartfylld ishockey.