2014-09-11, 20:44
  #157
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Grattis?
Hahaha
2014-09-11, 20:45
  #158
Medlem
tOpOffs avatar
Pang
2014-09-11, 20:45
  #159
Medlem
Alltid lika kul när kaxiga Brynäs får storpisk.
2014-09-11, 20:46
  #160
Medlem
m4tt145s avatar
Brynäs wat r u doin
2014-09-11, 20:47
  #161
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Brynäs wat r u doin
Vi kör på varann.
2014-09-11, 20:47
  #162
Medlem
B-Dawks avatar
Varför ska SHLs största målsumpare få ett sådant läge?
2014-09-11, 20:48
  #163
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Alltid lika kul när kaxiga Brynäs får storpisk.

Ja jävlar vad Brynäs har varit kaxiga...
2014-09-11, 20:48
  #164
Medlem
Displaceds avatar
Den här säsongen satsar vi på att skada varann istället.
2014-09-11, 20:49
  #165
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Den här säsongen satsar vi på att skada varann istället.

Vart nog en hjärnskakning där
2014-09-11, 20:50
  #166
Medlem
tcfmogs avatar
Reddox 2-0 efter ett snyggt anfall.
2014-09-11, 20:51
  #167
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Verkar som hockeyn blir långsammare med de nya zonerna.
Hmm, får väl ge det några omgångar innan man dömer ut ändringen.
Det tror jag inte, det blir lite lättare att anfalla, kombinationen med hydridicing kommer nog att ge mer fartfylld ishockey.
2014-09-11, 20:51
  #168
Medlem
Displaceds avatar
"En bra start" var det ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in