Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Det kom in några RP på denna tråden och hurivida den var seriöst menad, när man läste rubriken så var det nog si och så med det.
Klart jag är seriös, ber om ursäkt om rubrikvalet var lite provocerande för att tydliggöra min poäng.
Tror forfarande att allmänna omröstningar flashback ger bäst feedback.
Kollade snabbt i oGGo's tråd, de flesta vet inte vem han är. De konkreta synpunkter han får som är utvecklande, är från Knutbytråden och 1000 år gamla.
TopDawg får mest kritik för episoden med Kickan... något han rimligtvis redan vet inte var lysande agerat då han blev varnad. Dessutom kan han inte ha undgått att han var en av de som fick flest röster i "Vem vill du se som moderator tråden" inte en enda synpunkt av värde (om det inte är ryggdunkningar man är ute efter)
Fet-Evert tråd orkar jag inte kommentera.
Konkreta tips,
vill ni ha synpunkter som är värda något, skicka pm till förslagsvis de 10 mest aktiva användarna i era delforum och fråga om åsikter om ert modererande, ett annat förslag är att skicka pm till de 10 senaste varnade i samma forum med frågan. Hur skulle jag som moderator, med hänsyn till regelverket hanterat förfarandet som ledde till din varning bättre?
Ett annat tips är att om du gör en undersökning, utelämna det neutrala alternativet så tvingas de som svarar att ta ställning.