Citat:
Ursprungligen postat av
X3m4
Vet inte om detta har med politik att göra men vet inte vart ämnet passar annars.
Som rubriken lyder, jag ser på facebook dessa radikalfeminister skriver sjuka åsikter till höger och vänster.
Nästan allihopa är enligt mig iaf väldigt fula, tex ovårdat skitet hår samt gamla raggiga äckliga kläder.
Visst de kanske finns en och annan snygg feminist med de hör till ovanligheterna.
Så varför är tex F! och V en samlingsplats för så avskyvärda kvinnor?
Ok känner en eller två feminister, finns en del gemensamma nämnare och en del mindre.
De började ofta som höger, de var hyfsat snygga runt tonåren. Men de fick aldrig något rikigt förhållande eller någon som verkligen älskade dom.
Så en av dom hoppade runt mellan "svinen" så hon vart en slags madrass, hon var god nog för ett ligg men inte tillräckligt för ett förhållande.
Båda av de feminister jag kände var halft om halft narcisstiskt lagda vilket innebar att de valde bort de "goda" icke 7/10, ,8/10. Så de sökte mer efter nåt mellanting mellan "Bad boys" och "intelligenta". De själva var 5/10 och 6/10 som högst så de valde alltså inte sin egen "liga", även när de gick neråt till 3/10 och 4/10. De förstod inte heller varför killen de låg med behövde supa så mycket innan.
Resultatet flera år senare är övervikt, konstigheter, motstånd mot höger, FI sympatier, bitchighet, inga förhållanden.
Kort & gott kvinnlig olycka.
Tycker synd om en del, men det går liksom inte få samma respons om man försöker med dom som när de var hyfsat snygga & glada.
Så tror grundproblemet ligger i felaktiga naiva val och brist på verklighetsförankring när dessa tjejer var på "Marknaden". Och när de numera inte kan komma tillbaka till marknaden så söker de uppmärksamhet någon annanstans.