• 3
  • 4
2023-05-02, 18:58
Medlem
Blodbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svedalalusing
Ingen aning om han säljer sitt hus men det kan säkert stämma!
M@ts sålde R@amneskogs till något Pe@b bolag för över 15 år sedan. Dom behöll namnet och några år senare såldes företaget i sin tur vidare till P.F.

Jo han säljer det. Finns på Hemnet.

OT: Peab är också mycket fusk men befinner sig i finrummet. De snärjer till sig kommunpolitiker, även där i Vellinge kommun. Många byggkontrakt som går dit och VDn är nära vän till kommunalrådet.
Citera
2024-01-02, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Om inte jag har fel för mig så är typ 90 % av containerna Metallteknik använder uppmärkta ned Ramneskogs.
Ang P.F som är efterlyst så har jag träffat denna jätten ett antal gånger och det är verkligen ingen som går obemärkt förbi, minst 2 meter lång och 140 kg tung och ser ut som Frankenstein men ett öga pekandes rakt åt vänster och det andra åt höger

Den personen du menar är PF var en anställd i verksamheten förr....PF är mer av "normal" storlek...
Citera
2025-03-18, 15:45
Medlem
Efter en allt för kort vistelse bakom galler är nu aset PF tydligen på fri fot igen.
Jag såg honom av en tillfällighet förra året.
Han liknande ett vrak så vistelsen har troligen påverkat honom negativt.
Citera
2025-03-30, 08:07
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KolsyradSprit
Efter en allt för kort vistelse bakom galler är nu aset PF tydligen på fri fot igen.
Jag såg honom av en tillfällighet förra året.
Han liknande ett vrak så vistelsen har troligen påverkat honom negativt.

Ett bra tag sen han blev satt på fri fot.. Men, diabetes + enorma mängder alkohol är inte en bra kombination! Den största skadan skedde (troligtvis) innan han fick krypa in. Numera använder han förstoringsglas!

För dom som undrar vart R@mneskogs och MT:s sopor tog vägen har jag en kvalificerad gissning!

https://www.sydsvenskan.se/2025-03-2...ogar-av-sopor/
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in