2014-09-08, 21:41
Medlem
jo, nu är det så att jag ska resa till Indien med skolan under en kurs som lyder ungdomskultur. En uppgift vi fått i Indien är att intervjua ungdomar och se hur de har det/ ser på olika saker som tex sexualitet. har tänkt att Intervjua om typ fria val, hur mycket fria val dem har och om deras föräldrar styr dem mycket. kan det vara något? kom gärna med andra förslag.
Citera
2014-09-08, 21:52
Medlem
Fråga dom om det är sant att unga tjejer hugger ner träd kring sina hembyar för att försvåra hängning som straff efter att busschauffören och direktören tvingat sig på dom.
Citera
2014-09-08, 21:59
Medlem
IHateThisPlanets avatar
fråga dom om dom röker hasch och om dom tycker sån här humor är kul https://www.youtube.com/watch?v=d582SC77g5c videon är tagen i Indien skulle jag tro och jag är ganska säker på att dom kan göra sånna här skämt utan att ringa polisen tala om för dom att dom är ett föredömme när det kommer till självdistans och humor
Citera
2014-09-08, 22:08
Medlem
Det finns bara ungdomskultur bland de rikaste i Indien. Det är ingen naturlig företeelse utan en lyx man kan kosta på sig här i väst. I övrigt ser det ut som det gör i de flesta u-länder och hur det såg ut i väst innan raggarkulturen kom på 50-talet, man är barn sen är man vuxen och ger sig ut i arbete och inget där emellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in