2014-09-08, 06:13
Medlem
svallerbyttans avatar
Tänkte jag skulle surfa in på Expressen nu 06:00. Eftersom det är Måndagen innan valet (Ja man vet ju hur de planerar sina drev för maximalt genomslag).

Researchgruppen tillsammans med Expressen sätter nu igång med att hänga ut SD-politiker som kommenterat på invandringskritiska sidor. Idag handlar det om Christoffer Dulny, men antar att nya uthängningar kommer varje dag fram till valet nu. Expressens valkampanj har med andra ord nu startat.

Tankar?

http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/har-ar-sd-toppens-inlagg-pa-hatsajten/
Senast redigerad av svallerbyttan 2014-09-08 kl. 06:20.
Citera
2014-09-08, 06:34
Medlem
Citat:
3. Invandrare är absolut värst på att ljuga, manipulera, köra fulsälj, hetsa etc. De är helt skamlösa och passar därför extremt bra in i denna bransch. Många av dem saknade helt moraliska kompasser och det i en bransch där det redan är illa ställt."
Detta är fullständigt korrekt. Har personligen jobbat i telefon-försäljningsbranschen och det var minst 80% invandrare. Ledarna, arbetarna alla var öppet medvetna om att nästan alla var invandrare eftersom Svenskar är "fega". Lämnade efter ett tag jobbet eftersom för att kunna sälja så var du tvungen att bete dig som ett svin.
Citera
2014-09-08, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Tänkte jag skulle surfa in på Expressen nu 06:00. Eftersom det är Måndagen innan valet (Ja man vet ju hur de planerar sina drev för maximalt genomslag).

Researchgruppen tillsammans med Expressen sätter nu igång med att hänga ut SD-politiker som kommenterat på invandringskritiska sidor. Idag handlar det om Christoffer Dulny, men antar att nya uthängningar kommer varje dag fram till valet nu. Expressens valkampanj har med andra ord nu startat.

Tankar?

http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/har-ar-sd-toppens-inlagg-pa-hatsajten/

Tycker du inte det är viktigt att politiker är ärliga med sina åsikter/avsikter när de påverkar folks liv.
Citera
2014-09-08, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Detta är fullständigt korrekt. Har personligen jobbat i telefon-försäljningsbranschen och det var minst 80% invandrare. Ledarna, arbetarna alla var öppet medvetna om att nästan alla var invandrare eftersom Svenskar är "fega". Lämnade efter ett tag jobbet eftersom för att kunna sälja så var du tvungen att bete dig som ett svin.
Ja. De har inget samvete gentemot svenskar. Telefonversionen av åldringsrån och personrån, typ. Pensionärer som inte förstår säljtugget är enklaste bytena. Busenkelt att lura på dem abonnemang och prenumerationer med oförmånliga villkor och sjuk bindningstid.

De som vill ha invandring för att "vem ska annars ta hand om oss när vi blir gamla?" lär bli besvikna när de drar sina sista andetag i en sopcontainer där man dumpar vita som blev för dyra att serva...
Citera
2014-09-08, 07:02
Medlem
Thomas Mattsson snackade igår om pressetik i valet om att inte namnge den S-politiker som trakasserat en 22-årig MUF-tjej med sms. Nu är jag inte insatt i pressetik överhuvudtaget, men jag finner det ändå svårt att det är direkt pressetiskt korrekt att hålla inne uppgifter en längre tid endast för att presentera dem lagom till ett val. Med största sannolikhet kommer det heller inte komma avslöjanden om politiker från andra partier, detta trots att sannolikheten att det inte skulle vara sådana som också varit där och kommenterat på samma sätt knappast ens existerar.
Citera
2014-09-08, 07:03
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Tankar?
Inga särskilda, det var väntat. På ett sätt ska media ha kredd för att de är så uppenbart öppna med sin agenda numera, de försöker inte ens dölja det längre. Bebisätarnazisterna på FB har haft rätt hela tiden och media erkänner det.
Citera
2014-09-08, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pc158214952
Thomas Mattsson snackade igår om pressetik i valet om att inte namnge den S-politiker som trakasserat en 22-årig MUF-tjej med sms. Nu är jag inte insatt i pressetik överhuvudtaget, men jag finner det ändå svårt att det är direkt pressetiskt korrekt att hålla inne uppgifter en längre tid endast för att presentera dem lagom till ett val. Med största sannolikhet kommer det heller inte komma avslöjanden om politiker från andra partier, detta trots att sannolikheten att det inte skulle vara sådana som också varit där och kommenterat på samma sätt knappast ens existerar.

Jag tror alla fattar att det finns rasism inom alla partier, skillnaden är att det går röd tråd av rasisim i allt SD gör samtidigt som dom hävdar ha gåt ifrån sitt förflutna.
Citera
2014-09-08, 07:09
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajden
Jag tror alla fattar att det finns rasism inom alla partier, skillnaden är att det går röd tråd av rasisim i allt SD gör samtidigt som dom hävdar ha gåt ifrån sitt förflutna.
Det är inte det tråden handlar om.
Citera
2014-09-08, 07:11
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Inget vansinnigt skandalöst. Jag tror att många expressenläsare kommer nicka i medhåll.
Citera
2014-09-08, 07:14
Medlem
Den "värsta" kommentaren jag ser av det där, är att invandrarna ska vara bra på att ljuga.

Måste ju säga att det är väldigt ljumma kommentarer. Oj, han sa araber och zigenare. Nej så hemskt!

De kunde inte ens hitta "neger" eller något sånt. Nä det där var totalt ointressant.
Citera
2014-09-08, 07:14
Medlem
SD-politiker som avslöjas med åsikter som dom aldrig skulle gå ut med offentligt?
Jag vet att ni vill fokusera på expressen och hur dom är emot SD, men det handlar väl ändå delvis om det?
Citera
2014-09-08, 07:18
Medlem
Ser inte något uppseendeväckande i Dulnys inlägg (om det nu är han som skrivit dom). Det är ju till stor del fakta han skriver. Bara i PK-Sverige/nya DDR hamnar man i register hos vänsterextrema underrättelsetjänster som Researchgruppen om man lyfter fram sanningen eller har avvikande tankar och åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in