2005-09-06, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 'Nique
Var för sig hade det kanske inte varit så otäckt? Ika I Rutan utan kroumata, kroumata utan Ika I Rutan...? Mjäe, jag tror det hade varit fruktansvärt ändå... Men kombinationen är verkligen något i hästväg. Ika är och förblir den läskigaste kvinnan från min barndom, med eller utan kroumatamusik i bakgrunden.

Är det bara jag som inte har några "läskiga" minnen från henne? Jag minns bara att det var "konstigt" Känner mig utanför när jag inte minns det som "läskigt"...
Citera
2005-09-06, 22:46
Medlem
Bråkmakarns avatar
Sjuk musik
Citera
2005-09-06, 22:47
Medlem
fyfan...
påminn mig inte..
drömmer fan fortfarande mardrömmar som jag är ganska säker härstammar från det där skiten.. nåt svartvitt skit med tjocka o smala streck överallt o hennes röst.. usch
o musiken
tack, nu komemr jag inte kunna sova inatt heller
Citera
2005-09-06, 22:49
Medlem
Banneds avatar
Det låter nästan som om Ika är 80-talisternas Staffan Westerberg. Fast så jävla illa kan det väl inte vara?
Citera
2005-09-06, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Sjuk musik

Får nästan ont i hjärtat av att höra den musiken... melankolisk musik...påminner mig om min olyckliga kärlek till Ika...
Citera
2005-09-07, 00:55
Medlem
Cineastens avatar
Jag måste ha varit den ende här som har sluppit det där spektaklet. Är jag måhända för gammal?
Citera
2005-09-07, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Sjuk musik

Går den att spara ner på nåt sätt?
Citera
2005-09-07, 08:30
Medlem
Bobfishs avatar
Jag gillade "Ica i rutan" förresten är det väl bara att gå ifrån dumburken om man inte gillar programmet? Eller höll skelettet bengt fast dig i ett benhårt järngrepp (fan, vad konstigt det lät) 'Nigue?
Citera
2005-09-07, 12:20
Medlem
'Niques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Jag gillade "Ica i rutan" förresten är det väl bara att gå ifrån dumburken om man inte gillar programmet? Eller höll skelettet bengt fast dig i ett benhårt järngrepp (fan, vad konstigt det lät) 'Nigue?

1. Skelettet hette Åke.
2. Bolibompa var till för att ses, VAD DET ÄN VAR. Man tittade på allt, varje dag. Utan undantag. Även om man blev livrädd.
Citera
2005-09-07, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 'Nique
1. Skelettet hette Åke.
2. Bolibompa var till för att ses, VAD DET ÄN VAR. Man tittade på allt, varje dag. Utan undantag. Även om man blev livrädd.

Det sist nämnda där är väldigt sant. Bolibompa var inte ett barnprogram som nuförtiden när ungarna har Nikelodeon och DisneyChannel och tusen andra kanaler som visar barnprogram hela dagarna.

När jag var liten hade vi bara 1,2,4 och det enda som var till för mig när jag var liten var just Bollibompa. Så det kvittade vilket program det än var på tv. Man kollade ändå. Även fast man hade sina hatprogram (Lill Strumpa och Syster Yster).
Citera
2005-09-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Är det bara jag som inte har några "läskiga" minnen från henne? Jag minns bara att det var "konstigt" Känner mig utanför när jag inte minns det som "läskigt"...
jag har inte det.. att hon va konstig och fjanta sig och höll på så var ju det som var kul...

va säger han här? http://www.112uh.com/film/ika.swf
hör inte riktigt..

vi ses!
-???
Citera
2005-09-07, 17:22
Medlem
'Niques avatar
Bobfish, jag heter förresten 'Nique, inte Nigue om jag får be
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera