2014-09-06, 12:45
Medlem
Sverige2025s avatar
En grupp radikala salafister i staden Wuppertal har bildat en sharia-polis som patrullerar på gatorna och uppmanar unga män att söka den rätta vägen. Tilltaget har väckt stor oro i staden.

Källa : http://www.dn.se/nyheter/varlden/radikala-salafister-bildar-sharia-polis-i-tyskland/
Citera
2014-09-06, 12:52
Medlem
Mad monks avatar
Ja Europa ska bli muslimskt det har våra politiker bestämt. Allt i toleransens namn.
Citera
2014-09-06, 12:59
Medlem
franges avatar
Det där har ju redan London dragits med i något år, bland annat i East End, Shoreditch och andra "trevliga" delar av staden. De har ju bland annat hotat och misshandlat folk som druckit öl, klätt sig "olämpligt", och bettet sig allmänt "icke-muslimskt".

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2519519/Muslim-Patrol-jailed-harassing-couple-holding-hands-men-drinking-bid-enforce-Sharia-law-East-London. html
http://www.theguardian.com/uk-news/2013/dec/06/muslim-vigilantes-jailed-sharia-law-attacks-london

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols
Citera
2014-09-06, 13:05
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja Europa ska bli muslimskt det har våra politiker bestämt. Allt i toleransens namn.

Eurabia*
Citera
2014-09-06, 13:06
Bannlyst
riktigt lågt att försöka ta advantage genom att gå till uteställen, där folk sitter och försöker ha en trevlig stund. någon svinfull som typ ja joina isis det låter skit bra, jag är på! sen vaknar han upp nästa dag med händerna bakom ryggen, med en ak tryckt mot bakhuvudet.

jag förespråkar inte dessa sharia poliser det minsta, men vissa går då fan över gränsen och lite till.
Citera
2014-09-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
riktigt lågt att försöka ta advantage genom att gå till uteställen, där folk sitter och försöker ha en trevlig stund. någon svinfull som typ ja joina isis det låter skit bra, jag är på! sen vaknar han upp nästa dag med händerna bakom ryggen, med en ak tryckt mot bakhuvudet.

jag förespråkar inte dessa sharia poliser det minsta, men vissa går då fan över gränsen och lite till.

"men" vaddå...?
Förstår du vad du själv har skrivit? Skulle det finnas något som helst positivt i att en islamistisk terrororganisation öppet kan gå runt och värva medlemmar till sin organisation och till en egen lokal polis som följer sina egna (religiöst fundamentalistiska) lagar, i ett sekulärt västland?
Citera
2014-09-06, 13:45
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Vad som är viktigt för folket i väst att förstå är att ISIS är skapat av väst. I och med den arabiska våren, dvs man störtar auktoriteterna i arabvärlden har diverse islamister kunnat operera ostört. I Syrien fick vi mycket bra exempel hur väst och framförallt sioniststyrda USA har medvetet och öppet stött islamister och gett dem utbildning och vapen. Utan oroligheterna i arabvärlden hade inte ISIS varit en möjlighet eftersom ledarna där hade tagit hand om dem direkt.

Målet är att skapa en konflikt med väst och att de rekryterar i väst är en del av planen eftersom det är i väst de kan främst skapa konflikten och det är även en av anledningarna till massinvandringen av araber till Europa.
Citera
2014-09-06, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oingoboingo
"men" vaddå...?
Förstår du vad du själv har skrivit? Skulle det finnas något som helst positivt i att en islamistisk terrororganisation öppet kan gå runt och värva medlemmar till sin organisation och till en egen lokal polis som följer sina egna (religiöst fundamentalistiska) lagar, i ett sekulärt västland?

har jag någonstans påpekat det? absolut inte. det är självklart så fel som det kan bli och jag hoppas att ingen är så dum att gå på den där skiten som dom försöker lura i folket.

snälla, jag är så förbannat äcklad av folk som letar efter minsta jävla problem, kan du ta och tänka dig för och försöka förstå dig på vad personerna skriver innan du uttrycker dig? tack, trasiga människojävel.
Citera
2014-09-06, 13:47
Moderator
Sun Rulers avatar
Ett liknande förfarande har förekommit och förekommer i vissa Stockholmsförorter. Detta är självklart inget nytt men det är lite skrämmande att det krävs specifika tjejgrupper för vissa tjejer skall få gå till fritidsgårdarna p.g.a. dessa förkämpar mot "synd".
Citera
2014-09-06, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Ett liknande förfarande har förekommit och förekommer i vissa Stockholmsförorter. Detta är självklart inget nytt men det är lite skrämmande att det krävs specifika tjejgrupper för vissa tjejer skall få gå till fritidsgårdarna p.g.a. dessa förkämpar mot "synd".

har ju sett att dom håller på i södermalm också, helt jävla otroligt hur det tillåts, dom har inte ens tillstånd att göra det med västar och skit.
Citera
2014-09-06, 14:13
Medlem
MADs avatar
Där kan jag personligen säga att min gräns för religionsfrihet är passerad.
Och då anser jag mig som ganska tolerant.
Citera
2014-09-06, 14:35
Medlem
Bara att inse att striden snart börjar. Ska ladda upp med popcorn och minnas den fina tid vi hade under 80 och 90 talet.
Den blodiga halalslakten med, trubbiga knivar, mot otrogna kristnas strupar har redan tjuvstartat i Europas städer. Det finns inte några bra araber, inte en enda!!
De har hållits i schack av galna diktatorer men nu är de frigjorda med västs hjälp och sprider våld och terrorism på alla fronter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in